سه شنبه 6 مرداد 1394 - 13:34

پارک ویژه معلولان در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

در نشست مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج یکی از مصوبات راه‌اندازی پارک ویژه معلولان بود.

خبرگزاری فارس: پارک ویژه معلولان در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

 به گزارش بویر نیوز، مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با شهردار شهر یاسوج دیدار و در خصوص راهکارهای تعامل این دو دستگاه تبادل نظر کردند.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری یاسوج در بحث مناسب‌سازی معابر و خیابان‌ها برای سهولت رفت و آمد معلولان در سطح شهر گفت: با توجه به مأموریت‌هایی که سازمان بهزیستی دارد باورمان این است که با مشارکت و همفکری همه دستگاه‌ها خصوصا شهرداری می‌توانیم این مأموریت را به نتیجه برسانیم.

علی‌رضا موسوی‌امجد افزود: فعالیت‌های شهرداری یاسوج در بسیاری موارد می‌تواند یاریگر بهزیستی استان باشد که امیدواریم همانگونه که این سال با عنوان دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی معرفی شده بتوانیم همدلی و همزبانی خوبی را بین دستگاه‌ها در تعامل با بهزیستی استان شاهد باشیم.

محمد علی جاوید شهردار یاسوج نیز در این نشست اظهار داشت: شهرداری یاسوج آمادگی دارد تا در پیشرفت برنامه‌های بهزیستی استان مانند مباحث توانمندسازی، مناسب‌سازی، افزایش مشارکت مرمی به صورت مشترک با بهزیستی استان همکاری کند.

به گزارش فارس از جمله مصوبات و برنامه‌های بهزیستی و شهرداری استان در این نشست را می‌توان تشکیل جلسه مهارت‌های اجتماعی بهزیستی و شهرداری در خصوص آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای مقابله‌ای با آنها، تشکیل جلسات مدام با حضور معاونت شهری شهرداری یاسوج در خصوص آسیب‌های اجتماعی، مناسب‌سازی معابر، پل‌ها و پارک‌ها برای معلولین و سالمندان عنوان کرد.

همچنین در این نشست احداث پارک ویژه معلولین و سالمندان با مشارکت سازمان بهزیستی، تسریع در صدور پروانه ساختمانی و معافیت از عوارض شهرداری برای جامعه هدف سازمان بهزیستی، ساماندهی کودکان خیابانی و متکدیان با هماهنگی و مشارکت سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری و تعامل با آرامستان شهرداری در خصوص مسائل مربوط به افراد مجهول‌الهویه این سازمان از سایر مصوبات بود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157104
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. معمار گفت:

    دکتر جاوید هر چی پارکه و فضای سبزه سمت راهنمایی و ترمینال هست.بقیه شهر چی???حاشه رودخانه مهریان چی??? تا کی کار بدون کارشناسی در شهرداری???

  2. لیلی گفت:

    پارک نمیخوان کارمیخوان کار

دیدگاه شما