دوشنبه 5 مرداد 1394 - 22:31

حمایت ابتکار از جهانگیری در برابر احمدی‌نژاد

 بویرنیوز: معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در صفحه اینستاگرام خود متنی را در حمایت از اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور منتشر کرده است. بهانه این حمایت هم شکایت محمود احمدی‌نژاد از معاون اول حسن روحانی است.

به گزارش خبرآنلاین، معصومه ابتکار با انتشار عکس زیر، نوشته است:

«رحمت خداوند بر دو برادر شهیدش؛ آقای اسحاق جهانگیری معاون اول دکتر روحانی گویی امروز کوله‌باری سنگین از وفای به عهد آنان بر دوش دارد. او به خاطر بیان پاره‌ای از رازهای مگو و نه به اتهام دروغگویی، متهم است و شاکی دارد. او به واسطه پیگیری مجدانه‌اش در مقام رئیس شورای عالی مقابله با مفاسد اقتصادی و مبارزه با اتلاف بیت‌المال از جمله زمین‌خواری و از بین بردن محیط زیست، هدف تخریب و اتهام قرار گرفته است.

بی‌تردید در مسیر استقرار نظام کارآمد، احقاق حقوق مردم و شکستن پیکره فساد، رنج‌های فراوان وجود دارد و البته با توکل به خداوند و صبر بر این فشارها و دشواری‌ها آفتاب حقیقت سر می‌زند … واستعینوا بالصبر و الصلاه … و این نیز بگذرد …»

حمایت ابتکار از جهانگیری در برابر احمدی‌نژاد
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157010
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ١-اگر بنا به ادعای دفتر اسحاق جهانگیری، مستنداتی درباره «تخلفات و سوء مدیریت های آقای احمدی نژاد » موجود است، چرا تا قبل از اعلام جرم دکتر احمدی نژاد علیه اسحاق جهانگیری، مستندات ادعایی شان را به مرجع قضایی تسلیم نکرده اند؟! فرض کنیم دکتر احمدی نژاد هیچ وقت علیه اسحاق جهانگیری اقامه دعوا نمی کرد، آنکاه قرار بود تا ابد «مستندات ادعایی تخلفات و سوء مدیریت های آقای احمدی نژاد » در کشوی میزاسحاق جهانگیری خاک بخورند؟! اگر بنا به ادعای دفتر اسحاق جهانگیری ، مستنداتی در اختیار رئیس شان هست که حقوق مردم و بیت المال توسط دکتر احمدی نژاد نقض شده، چرا طی دوسال اخیر این مستندات به مرجع قضایی ارسال نشده و ققط به سخنرانی و مصاحبه و سیاه نمایی علیه دکتر احمدی نژاد اقدام کرده اند؟! اسحاق جهانگیری یک مقام اجرایی است یا یک سخنکوی حزبی-رسانه ای که دوسال تمام فقط شعار داده و بنا به تعبیر رهبر عزیزمان «روزنامه ای » عمل کرده است؟!
    ٢- دلیل عدم ارسال پرونده ادعایی دفتر اسحاق جهانگیری درباره «مستندات تخلفات و سوء مدیریت های آقای احمدی نژاد » طی دو سال اخیر، حتما ناظر بر رعایت حال دکتر احمدی نژاد نبوده که اگر چنین ملاحظه ای در کار بود ، روز و شب از منابر و تریبونهای دولتی علیه آن «مرد» ، فحاشی و اتهام زنی نمی کردند.

دیدگاه شما