دوشنبه 5 مرداد 1394 - 20:00

واکنش بزرگواری به ازدواج مجددش

دو درصد که این دودرصد خود به سه قسمت تقسیم می شود. یک درصد سهمیه مناطق نفت خیز و دودرصد دیگر بین کل استان با خود گچساران و بهمئی تقسیم می شود.

در حاشیه نشست شورای شهر دهدشت که چندی پیش و با حضور حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در دهدشت برگزار شد خبرنگار ما گفت و گوی کوتاهی با نماینده مردم انجام داد که در پی می آید:

bozorgavari1

آقای بزرگواری ازسهمیه 2%  نفت استان چه مبلغی به شهرستان کهگیلویه می رسد؟

دو درصد که این دودرصد خود به سه قسمت تقسیم می شود. یک درصد سهمیه مناطق نفت خیز و دودرصد دیگر بین کل استان با خود گچساران و بهمئی تقسیم می شود.

از سی و پنچ میلیاردی که باید به مناطق نفت خیز اختصاص پیدا می کرد سی و چهارمیلیارد تخصیص داده شد. فقط یک میلیارد کم کردند ولی یک درصد دیگر که حدوداً سی و دو میلیارد بود باید به کل استان اختصاص می دادند مبلغ نوزده میلیارد را تخصیص دادند و این اعتبار باید بین کل استان از بویراحمد تا گچساران و کهگیلویه، دنا، بهمئی، لنده و چرام تقسیم شود.

کمتر از دو میلیارد سهم کهگیلویه میشود، پنچ درصد از یک درصد مناطق نفت خیز که حدود سه میلیارد به شهرستان بهمئی میرسد.

آقای بزرگواری شما در صحبتهای خود اشاره به پتروشیمی دهدشت کردید و گفتید کسانی که کلنگ این پتروشیمی را زدند اهداف دیگری داشتند. با توجه به صحبت های شما یعنی، افراد در دولتهای قبلی مردم را فریب دادند؟

درسته. فردی درگذشته برای جذب رای از این قضیه سوءاستفاده می کرد ولی  مقصود من این نبود، در دولت هشتم این پتروشیمی بدون کارشناسی در بهترین زمینهای کشاورزی زده شده، در دولت نهم و دهم گفتند باید بخش خصوصی بیاد و کار را انجام دهد، دولت برای به سرانجام رساندن آن زیاد همت آنچنانی نداشت، دولت فعلی هم همین طور است و خود را درگیر این پتروشیمی نکرد. دولت های قبل پتروشیمی هایی راه انداختند ولی بعد به بخش خصوصی واگذار شد، سرمایه گذار بخش خصوصی پتروشیمی دهدشت آماده است، ولی برای کار و ساخت پتروشیمی منتظر راه افتادن پالایشگاه بیدبلند2  است، تا بیدبلند راه نیفتد نه پتروشیمی گچساران، نه دهدشت، نه نورآباد راه نمی افتد.

 حاج آقا با عرض معذرت صحبت‌هایی مبنی بر ازدواج مجدد شما در بین مردم رواج یافته است، آیا این حرف ها صحت دارد؟

نه شایعه است.

تکذیب می‌کنید؟

بله، من آخر هر هفته به حوزه انتخابیه خود سر می زنم و بخشی از برنامه آمدن به حوزه دیدار با خانواده های بی بضاعت که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، چندوقت پیش هم نوبت یکی از روستاهای اطراف دهدشت بود که به خانواده بی بضاعت تحت پوشش سر بزنیم، به خانه یک پیرزن بی سرپرست در روستای …… رفتیم، آقای سجادی مسئول دفتر به من گفت این خانه مورد دارد، ولی من گفتم برای من موردی نیست، و به پیرزن سر زدیم و در جریان مشکلات وی قرار گرفتم و مثل بقیه مردم، پیگیر حل مشکل وی شدم و از مسئولین کمیته امداد خواستم کمکش کنند، چون فضا، فضای انتخاباتی شده، شایعه و بدنام کردن از طرف رقبا بالا گرفته است.

سید! شما از تاجگردون به عنوان مخالف فکری خود نام بردید، در انتخابات سال 90 نام آقای تاجگردون در لیست آبادگران جوان بود. با توجه به مشی سیاسی این گروه و نزدیکی آنها به جریان اصولگرایی، چطور تاجگردون را مخالف فکری خود و اصلاح طلب می نامید؟

آقای تاجگردون در اولین جلسه بین مجلس و دولت به عنوان نماینده اصلاح طلبان صحبت کرد و خودش را اصلاح طلب معرفی می کند منتها تاجگردون یک اصلاح طلب خوش خیم! است.

حاج آقا یعنی بقیه اصلاح طلبان بدخیم هستند؟

بله بعضی بدخیم‌ند و لاعلاج. تاجگردون را باید یک اصلاح طلب اصولگرا نامید. تاجگردون اصولگرایی را قبول دارد، اصول انقلاب را قبول دارد و اصول نظام را رعایت می کند.

منبع: سایت استان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157003
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    یعنی اصلاح طلب نیاز اصول انقلاب را قبول ندارد آقای بزرگواری؟
    عجیبه
    شما روحانی هستید و از شما این حرفها بعیده.

  2. سید گفت:

    خخخخخخخخ

  3. ناشناس گفت:

    یعنی چه مورد دارد؟؟؟؟؟

  4. لیشتر گفت:

    اون تندروی افراطی شمایید.درود اصلاح طلبان.درود بر تاجگردون

  5. ناشناس گفت:

    رقص کلمات راه انداخته ای ؟؟؟ابرو ی هر ادم باشانی را داری میبری بااین عبارات سخیفت ؟؟شدی مخترع کلمات ؟چماق لری و اصلاح طلب خوش خیم و…؟؟تو هم بادی به هر جهت >>>>>>

  6. لوداب گفت:

    حاج اقاقرارگرفتن درطیف اصولگرایان ملاک تقواست..ایاکسانیکه بالاترین درصداختلاس راداشتندبدخیم نیستند.

  7. کشاورز گفت:

    حاج اغا اینجا که میگن زن خواستی خونه دهدشت می باشد نه روستا ادرس دقیق ……

  8. ناشناس گفت:

    حالا معني منافق فهميديم.هم اصولگراست هم اصلاح طلب

  9. حاج مهقلی گفت:

    آخ و بخت ایما که ده یو نماینده مونه، چماق لری،اصلاح طلب خوش خیم،اصلاح طلب اصولگرا….بابا خداوکیل این اصلاح طلبان چیکار کردنه که ایقد ازشون متنفرید فقط برا اینکه رک ،پوس کنده و رو راستند یا اینکه منش و ذاتشون اجازه نمیده مثل یه عده ای از بعضی کلمات تجارت کنند….. 

  10. غلو گفت:

    چرا تهمت میزنی سیییییییییییید؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه تو شیعه امام علی نیستی ؟ خاک بر سر این مردم که به تو رای دادن 

  11. ممو گفت:

    خدایی در هر بحث و سخنرانی و هر مصاحبه ای این بنده خدا باید یک سوتی بده از چماق و کامپیوتر مسیح علی نژادواز مخالفان توافق هسته ای بگیر الی اخر
    اقا سید بزرگوار جناب بزرگوار ی عزیز سید اولاد پیامبر اخه همه گروها چه اصلاح طلب و چه اصولگرا و چه مستقل ویا چپ ویا راست اصول نظام را باید قبول داشته باشه این که شما میفرمایید یعنی اصلاح طلبا ضد نظامند که کسی که اصول نظام را قبول نداشته باشه امکان ندارد در نظام کارایی داشته باشد

  12. ناشناس گفت:

    جناب بزرگواری اگر 2 درصد به 3 قسمت تقسیم شود هر قسمت 33 درصد می شود نه یک درصد

  13. هاشمی گفت:

    با سلام
    اگر هدف شما از دید و بازدید جهت رضای خدا بوده دلیل نداشت که بگین ان پیرزن مورد داشت یا نداشت
    اغای سجادی از کجا میدانست که پیرزن مورد دارد
    از خدا بترسید
    برا چی آبروی مردم را میبرید
    همه میدونن شما کدوم روستا و منزل کی رفتین
    الله اکبر

  14. هموطن گفت:

    فقط تاسف میخورم برای  مردم حوزه انتخابیه اش که ایشونو انتخاب کردن . اگه اصلاح طلبان دیناری اختلاس کرده بودند حکم اعدام بالای سرشون بود و اعدامش میکردند در حاکمیت اصولگرایان بیشترین اختلاسهای نجومی تاریخ را داشته اند

  15. ناشناس گفت:

    تاجگردون مار هفت خطه. تو هر زمانی به یه رنگ در میاد.ایشون اصلا اصلاح طلب نیست و هیچ گروه اصلاح طلبی ایشون رو اصلاح طلب نمی دونن.

  16. دشمن زیاری گفت:

    حاج آقا پیرزن با کلاس بود؟؟؟؟ هههههههههههههههههههههههههههههه

  17. چرام.. گفت:

    دوستان سعی کنید بر حسب غیرت حرف و تهمت نزنید..حاج اقا بزرگواری کسی نیستن که شما اینجوری میگین ایشون تو تمام این چند سالی که نماینده هستن فقط داره برا شما داد میزنه تلاش میکنه…بجای تشکر تهمت میزنید…. زن گرفتن اقای بزرگواری حرف کاملا دروغ و تهمت است اقای بزرگواری اصلا اهل این حرفا نیست…ایشون فقط داره تلاش خودشو انجام میده و هیچ کوتاهی واسه عمران و ابادی منتطقه اش نمیکنه..دوستان یه کم با تامل نظر بدین 

  18. پورسعید گفت:

    کاملا معلومه این حرفها از کجا آب میخورند….واقعا افکار نماینده دوره قبل چگونه است!  چه خیالها یی در سر دارد!  به خیال خوش میخواهد با این ذهن آلوده اش افکار مردم رابه بیراهه ببرد…خجالت بکشید ! چقدر ظلم و خیانت به مردم کردید که همچنان ادامه میدهید….مطمئن باشید اگر قصد نامزد شدن هم داشته باشید مردم فریب شما را نمیخو رند….

  19. علی پور. چرام گفت:

    بخدا این سید بیشترشبیه جدش است تا سید قبلی !
    راستگو …صاف وصادق. ..بی ریا و بی کلک…نمیدانم آقایان چه مشکلی با ایشان دارند که همشان دندان تیز کرده اند….

  20. از دهدشت گفت:

    سلام دوستان..لازمه بدونید اقای بزرگواری اصلا و ابدا اهل این حرفا نیستن.خواهشا الکی کسی رو بدنام نکنید که خدا بالاسره…اقای بزرگواری شخصیت بزرگ استان هستند

  21. حامد گفت:

    من واقعا متاسفم برای کسانی که با کج فهمی خود سعی دارند چهره حاج آقا را کمرنگ کنند . ولی بدانید آبروی انسان دست خداوند است . خداست که به انسان آبرو می دهد …
    انشالله که خداوند آقای بزرگواری را برای خدمت به مردم موفق گرداند

  22. آرام. بلاد شاپور گفت:

    انصافا حاج آقا بزرگواری مصداق یک روحانی مبارز وشجا عه که  درمقابل زورگو یان وقدرت طلبان به خوبی استادگی میکند وخواهد کرد….

  23. سعید گفت:

    من که به آقای بزرگواری اطمینان کامل دارم …و انشاءالله پیروز انتخابا ته….

    • دسترس گفت:

      متاسفانه در این زمانه به آدمها بی ریا وبی کلک نیاز ندارد. به هر صورتی که ممکن است قصد تخریب چنین آدمهایی را دارند. و این افکار کاملا مشخصه. 

  24. موج گفت:

    تهمت و شایعه سازی در جهت فریب افکار عمومی بر علیه سید پاکی مث بزرگواری کار زشتیه،، با این حرفها نمیتونید خرابش کنید، بزرگواری بین مردم به عنوان سنبل شجاعت و پاکی همیشه قابل احترام.

  25. حامد گفت:

    من واقعا متاسفم که بعضی ها با کج فهمی های خودشان سعی در کمرنگ کردن چهره حاج آقا را دارند . ولی بدانید که آبروی انسان دست خداست .انشالله خداوند به حاج آقا برای خدمت به مردم کمک کند

  26. اقتدار گفت:

    سنبل پاکی شجاعت کهگیلویه بزرگواری 
    بزرگواری بزرگواری بزرگواری بزرگواری 
    بزرگواری بزرگواری بزرگواری بزرگواری 

  27. شیوا فر از دارگنده گفت:

    ای شجاعتت رو تحسین میکنم حاج آقا. 

  28. بهرامی گفت:

    مطمئنا این خلو س نیتت هست که شما رو به چنین جایگاهی  رسونده .
    بدون شک با همین روش میتو نی به مردمت خدمت کنی.
    جامعه هم به چنین اشخاصی نیاز دارد…
    درود برسید مقتدر بزرگواری 

  29. رحمت گفت:

    آقای بزرگواری از روی پاک بودن و سادگی حرفها ی دلشو میزنه.
    مطمئنا هیچ کس دنبال خودش حرف راه نمی اندازد!

  30. دیشموک گفت:

    دوست داریم بزرگواری پاک
    دوست داریم بزرگواری پاک 
    دوست داریم بزرگواری پاک 
    دوست داریم بزرگواری پاک 

  31. قلعه ریسی گفت:

    ماهیت یه عده که فکر تخریب بزرگواری هستند برای مردم روشنه و معلومه اونهایی هستند که تو این مدت نمایندگی بزرگواری یا پست گیرشون نیومده یا منافع شخصی اونها تامین نشده.بزرگواری عام است المنفعه است و ما هم دنبال کار عمومی هستیم 

  32. کوثری..سوق گفت:

    انصافا حاج آقا بزرگواری باتمام مشکلات اقتصادی که وجود دارد تلاش های زیادی در جهت رفاه مردم دارند وبه نسبت نماینده گان قبلی سرتر میباشند. 
    ایشان از جنس مردمند وخود درد کشیده اند ودر پیروزی انقلاب سهم به سزایی دارند وهمچنين ازخانواده شهدا میباشد. 

  33. مسلم گفت:

    پیامبر اکرم (ص) نصبت به فقیران همواره دلسوزی می کرد ودرمشکلات وسختی های زندگی انهارا حمایت می کرد پس لاز م است کسی که خود رااول ازهمه اولاد پیامبر وبعد خادم و خدمت گزار به جامعه می داند باید نصبت به فقرا و سالمندان وافراد بی بضاعت

  34. برزین گفت:

    چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست
    سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست نصبت به اهل تقوا نباید که گمان بد کرا ای دوست که اچه که انجام میدهند تنها وظیفه میدانند انجام کار خدا

دیدگاه شما