یکشنبه 4 مرداد 1394 - 22:30

از يکنواختي ابروهایتان خسته شده ايد؟

اگر قبلا تاتوي ابرو کرده ايد ولي از يکنواختي آن خسته شده ايد، مطالب زير را از دست ندهيد.

گروه آرایش و زیبایی بویرنیوز: اگر قبلا تاتوي ابرو کرده ايد ولي از يکنواختي آن خسته شده ايد، مطالب زير را از دست ندهيد.

اگر از کشیدن هر روزه مداد روی تاتوی خود خسته شده اید، می توانید از کاشت ابرو   با موهای طبیعی زنده خودتان لذت ببرید

قضاوت كردن در مورد اين سؤال كه تاتوي ابروها با رنگ بهتر است يا كاشت ابروها با موهاي طبيعي و قابل رشد،كار سختي نيست. چه كسي مي پذيرد ابروهايي با موهاي طبيعي و قابل رشد كه قابل اصلاح كردن، تغيير فرم دادن و رنگ كردن است را با يك ابروي نقاشي شده با رنگ هاي تاتو و هاشوري كه خيلي زود در شخص ايجاد خستگي و يكنواختي مي كند، عوض كند. حتي براي كساني كه قبلا تاتوي ابرو كرده اند خبري خوشحال كننده داريم و آن هم اين كه مي توانند روي اين تاتوي قديمي، كاشت ابروي طبيعي انجام دهند، يعني به جاي تحمل كردن اين تاتوي يك فرم و بيروح يا چند بار تاتو كردن روي تاتوي قبلي، امروزه با استفاده از تكنيك ها و متدهاي مدرن و جديد و حرفه اي توسط بهترين و با تجربه ترين متخصصان كاشت ابرو كه تعداد بسيار زيادي كاشت ابرو انجام داده اند، مي توانند روي تاتويشان موهاي طبيعي بكارند و صاحب ابرويي طبيعي و قابل رشد شوند. در ادامه دكتر داوود مقامي، عضو انجمن جراحان ايران از روش كاشت ابروها با استفاده از موهاي زنده و قابل رشد و طبيعي خود افراد سخن مي گويد.

از يکنواختي ابروهایتان خسته شده ايد؟

آيا وقت خداحافظي با تاتوي  ابروها فرا نرسيده است؟

کساني که قبلا تاتوي ابرو کرده اند و از رنگ يا مدل تکراري آن خسته شده اند بهتر است به جاي اقدام به پاک کردن تاتوي خود که گاهي باعث آسيب رساندن به پوست ناحيه ابروها مي شود ابتدا با پزشک متبحر و کار آزموده مشورت کنند چون در اکثر موارد بدون نياز به پاک کردن تاتو و با طراحي صحيح و حرفه اي مي توانند کاشت ابرو با موهاي طبيعي انجام دهند.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

چه كساني ميتوانند كاشت ابرو انجام دهند؟

– كساني كه ابروهايي كمپشت دارند براي پرپشت كردن ابروهايشان
– كساني كه شكل و فرم ابروهايشان زيبا نيست (دائم با مداد ابرو مجبور به تصحيح شكل آن هستند) براي تغيير فرم ابروهايشان ميتوانند کاشت ابرو انجام دهند.
– كساني كه اثر سوختگي يا جاي بخيه در ابروهايشان دارند براي ترميم جاي آنها بهترين گزينه کاشت ابروست.
– كساني كه قبلا  تاتوي ابرو كردهاند ولي از فرم آن خسته شدهاند نيز ميتوانند با استفاده از تكنيك هاي خاص و حرفه اي روي تاتوي خود کاشت ابرو انجام دهند.
– كساني كه به دليل بيماري هاي خاص يا موارد ديگري قسمتي از ابروي خود را از دست دادهاند براي پر كردن داخل آن ناحيه از ابروهايشان مي توانند کاشت ابرو انجام دهند.

روش كاشت ابرو چگونه است؟

ابتدا شما مدل ابروي دلخواه خود را به وسيله مداد ابرو مي کشيد و سپس  تيم مجرب و متخصصان مربوطه آن را بررسي مي کنند تا اگر نياز به تغييراتي در مدل مربوطه باشد (با مشورت خودتان) آن را اعمال کنند تا بهترين مدل ابرو كه كاملا به صورت شما مي آيد انتخاب شود، سپس روي همين مدل با موهاي طبيعي خودتان ابرو كاشته مي شود.

كاشت ابرو در كلينيك تخصصي پوست و مو و به صورت سرپايي و با بيحسي موضعي و بدون درد در يك جلسه حدودا يك ساعته انجام مي شود، يعني تعدادي از موهاي سر شما از ناحيه پشت گوش برداشته مي شود، به ناحيه ابرويتان منتقل مي شود. متاسفانه در گذشته شاهد مواردي از کاشت غلط ابرو بوده ايم که به علت تکنيک اشتباه در کاشت و به علت عدم رعايت درست زاويه خواباندن تارهاي موها در قسمت هاي مختلف ابرو منجر به رشد سيخ سيخ (مسواکي) موهاي ابرو و ظاهر زشت مي شدهاست. البته مي توان گفت انتخاب در نوع مو (با قطر مناسب) براي ابرو که ظاهري زمخت به همراه نداشته باشد هم يک امر مهم و بديهي است. روش حرفه اي اينجاست كه بايد از اين مقدار موهاي برداشته شده از سر فقط تعداد خاصي از اين موها كه ضخامتي متناسب با موهاي ابروهاي شما دارد انتخاب شود (نه از همه موها با هر ضخامتي) به عبارت ساده تر بايد موهايي با ضخامت نازك و هم قطر با موهاي ابروهايتان انتخاب شود چرا كه اگر موها ضخيم باشد ابروها به صورت زمخت و زشت ايجاد مي شوند. انتخاب اين قطر مو نياز به تبحر و تجربه متخصصان دارد.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

نكات مهم و ظرافت هاي كاشت حرفه اي ابرو:

ابتدا ابرو را به 3 قسمت تقسيم مي كنيم:
1-  تاج ابرو(head)
2-  بدنه ابرو(body)
3-  دم ابرو (tail)

در كاشت تاج ابرو بايد موها با زاويه مناسب و رو به بالا خوابانده شود (تا حالت عمودي پيدا نکنند).  در کاشت بدنه از سمت تاج ابرو به طرف دم ابرو بايد زاويه خواباندن موها به تدريج کاسته شود به طوري که در دم ابرو با زاويه 10 درجه و به صورت مماس با پوست کاشته شود تا موهاي ابرو درآينده حالت سيخ سيخ ( مسواکي ) رشد نکنند. حتي بايد نوع  موهايي كه براي كاشت ابرو استفاده مي شود قطري مناسب با موهاي ابرو داشته باشد (يعني نبايد از موهاي ضخيم براي ابرو استفاده كرد). بايد به طور دقيق و حرفه اي بتوان منافذي با کوچکترين قطر و کمترين فاصله با هم در پوست ناحيه ابرو ايجاد کرد تا بتوانيم ابروهايي با بيشترين تراکم موها و طبيعي ترين حالت داشته باشيم به طوري که آنقدر موهاي ابرو نزديک به هم رشد کنند که پوست زير ابرو ديده  نشود.

آدرس: پاسداران، ابتدای بوستان 8، پلاک 146، طبقه 3، واحد 5

تلفن : 22778000

با تشکر از دکتر داود مقامی بابت تهیه و ارسال مطلب فوق
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156947
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما