شنبه 3 مرداد 1394 - 1:38

خبر خوش از پتروشیمی های دهدشت و گچساران

با اولویت دار شدن پتروشیمی دهدشت نسبت به سایر پتروشیمی های منطقه امید به سرانجام رسیدن این پروژه افزایش یافته است.

گروه سیاسی – نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه هفته گذشته در دفتر مدیرعامل بانک سپه گفت: با نظر مساعد مدیرعامل پتروشیمی کشور قرار شد پتروشیمی دهدشت در اولویت قرار گیرد.

سید علی محمد بزرگواری در گفتگو با “بویرنیوز”  با بیان این خبر، گفت: هفته گذشته با حضور مدیرعامل پتروشیمى کشور، آقای استاندار و سرمایه گذار پتروشیمی دهدشت جلسه ای در دفتر آقای سیدکامل تقوی نژاد رئیس بانک سپه برگزار شد که نتایج خوب و امیدوار کننده ای به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: در این نشست مدیرعامل پتروشیمی کشور قول داد پتروشیمی دهدشت را در اولویت پتروشیمی های منطقه قرار دهد و پیرو همین موضوع نماینده صندوق ذخیره ارزی نیز اعلام کرد با عملیاتی شدن این قول صندوق نیز مقدمات لازم برای در اولویت قرار گرفتن و پرداخت تسهیلات را فراهم کند.

بزرگواری درباره نقش بانک سپه در این زمینه عنوان کرد: برای پرداخت تسهیلات نیاز به بانک مادر وجود داشت که امری ضروری و مهم بود و خوشبختانه آقای تقوی نژاد در این زمینه نهایت همکاری را داشتند.

این نماینده مجلس با تاکید بر پیگیرهای خود در چند سال اخیر برای پتروشیمی دهدشت، خاطرنشان کرد: با اولویت دار شدن پتروشیمی دهدشت نسبت به سایر پتروشیمی های منطقه امید به سرانجام رسیدن این پروژه افزایش یافته است.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنوشت پتروشیمی گچساران نیز گفت: با توجه به اینکه پتروشیمی گچساران وابسته به پتروشیمی بیدبلند است و شروع بکار پتروشیمی بیدبلند و همچنین پیگیری ها در این زمینه امید است که تکلیف این پروژه به سرانجام برسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156788
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تعجب گفت:

    با این خبر معلوم شد که آقای تقوی نژاد خیلی استان براش اهمیت داره و کاری که دیگران نکردن را به دوش میکشه. بعضیا تا الان برای تخریب آقای تقوی نژاد کم نذاشتن. خوب که ماه پشت ابر نموند.
    تشکر بویرنیوز

  2. باشت گفت:

    عریران لطف کنید دیگر خودتون مسخره نکنید تا نزیدک انتخابات میشه نام پتروشیمی ها بلند میشه بس دیگه مردم نون 500تومانی دارند میخورند همه چیز خوب میفهمند دست بردارید با این دروغهای همیشگی انتخاباتی

دیدگاه شما