پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 23:01

جدیدترین مقصد سفرهای استانی احمدی‌نژاد/کنایه رئیس جمهور به صداوسیما/اسلحه رهبری در نماز عید فطر چه بود؟/هدف سفر فابیوس به تهران از نگاه ذالنور/نظر آیت الله جنتی در مورد رابطه با امریکا/چهار تصور غلط درمورد مذاکرات از نگاه علم‌الهدی

عرضه قرص ترامادول در عطاری ها

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با ابراز نگرانی از عرضه قرص ترامادول در همدان، گفت: قرص ترامادول به عنوان مسکن و مخدر در عطاری‌های همدان به وفور وجود دارد که نگران کننده است.”بابک یوسفی” چهارشنبه 31 تیر در کمیسیون فرعی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان، اظهار کرد: قرص ترامادول اعتیادآور بوده و شاهد عرضه این ماده مخدر در عطاری‌های شهر همدان هستیم.
واکنش اینستاگرامی قالیباف به طوفان و سیل

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران که مدتی است به اتفاقات سیاسی، اجتماعی در اینستاگرام واکنش نشان می دهد، درباره طوفان و سیل ۲۸ تیر و حوادث پس از آن واکنش نشان داده است.قالیباف در توضیح عکسی که می بینید، نوشته است؛

“تلخی حوادث و انتظار مردم”

از تلخ ترین اتفاقاتی که در طول زندگی ام با آن مواجه شده ام حوادث ناگوار طبیعی همچون زلزله #رودبار، #بم و این بار هم حادثه #سیل و طوفان در برخی از جاده ها و شهرهای کشور بوده است؛ حوادثی که با رعایت برخی اصول ایمنی توسط مردم و سرعت عمل و تدبیر مسئولین حوزه بحران کشور می شد آسیب هایش را به کمترین مقدار رساند. ایجاد یک سامانه هوشمند و یکپارچه مدیریت بحران کشوری می تواند یک راهکار مناسب برای مواجهه با این حوادث باشد.

متاسفانه یکی از واکنش های نابجا پس از این حوادث، توجیهات غیرمنطقی و غیر مسوولانه است. امیدوارم روزی برسد که فرهنگ “عذرخواهی” و “همدردی” با مردم حادثه دیده در میان همه ی ما مسئولین گسترش پیدا کند. همچنین این حادثه تلخ را به همه مردم کشورم به خصوص خانواده های داغدار آنها تسلیت عرض می کنم.

بسته پنج شنبه

کنایه رئیس جمهور به صداوسیما

صبح امروز رییس جمهور در همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت سخنرانی کرد. حجت الاسلام حسن روحاني در بخشي از سخنانش که به موضوع سلامت اختصاص داشت، با بيان اينکه سلامت مردم فقط با پزشک و بیمارستان حل نمی شود، بلکه مردم هم باید به صحنه بیایند، گفت: سلامت که فقط شستن سبزی و میوه نیست. از آن بوق بی دلیل در خیابان و رانندگی بی ملاحظه در جاده ها شروع می شود.او سپس گريزي به سايت ها و روزنامه هاي منتقد دولت و رسانه ملي زد و ادامه داد: اجراي سلامت، از بداخلاقی ها در سایت ها و برخی روزنامه ها که انشالله در صداوسیما نیست، آغاز می شود!رئيس جمهور سپس با خنده گفت: «چقدر باید B12 مصرف کنید که اعصابتان راحت شود!» اين بخش از سخنان وي با لبخند وزير خارجه و تشويق حضار روبرو شد.

زنجانی با گردن‌کلفتی نمی‌گوید پول‌ها کجاست

«بابک زنجانی»، متهم ‌میلیارد دلاری، همچنان نمی‌گوید دو میلیارد و ٧٠٠‌میلیون دلار کجاست؛ آن هم با «گردن‌کلفتی». این مطلب را «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس‌جمهوری، می‌گوید.او که سه‌شنبه شب، در جلسه شورای اداری استان اردبیل صحبت می‌کرد، گفت: «وقتی بحث بابک زنجانی دوم و سوم مطرح شد من در جلسه‌ای از وزیر نفت پرسیدم موضوع چیست؟ یک بابک زنجانی در این کشور درست شد و این کفایت می‌کند.من که هیچ مسئولیتی در آن‌موقع نداشتم، جایی که می‌روم سرم را پایین می‌اندازم. دو میلیارد و ٧٠٠‌میلیون دلار پول مملکت را در اختیار یک فرد گذاشتند و الان بعد از گذشت بیش از یک سال در زندان با گردن‌کلفتی نمی‌گوید این پول کجاست».

اسلحه رهبری در نماز عید فطر چه بود؟

همانطور که می دانید سیاستمداران بزرگ در انتخاب نوع پوشش و نوع راه رفتن و حتی نوع بستن دکمه کت و نوع نشستن و نوع دست دادن دقت می کنند و هر کدام از آنها حاوی مطالب و اخباری است.

رهبر معظم انقلاب نیز از این قاعده استفاده می فرمایند و با زبان هنر، خطابه و … مطالبی که می خواهند به جهان بفهمانند استفاده می‌کنند.مثلا در نوع انتخاب درختی که در روز درختکاری توسط ایشان کاشته می شود.یا در فتنه ها انگشتری که در دست دارند و انگشتری که در مسافرت ها در دست دارند. حتی عصای ایشان و نوع عصازدن معظم‌له در دیدارهای عمومی با دیدارهای نیروهای مسلح متفاوت است.

رهبری در نماز فطر ۹۳ از تفنگ برنو استفاده نمودند، زیرا؛

برنو نماد قدرت،شجاعت و آمادگی، در بین اکثر اقوام ایرانی،ترک،لر، ترکمن،بلوچ،اعراب اهواز و خوزستان و سلاح میرزا کوچک گیلانی بود.و اولین اسلحه ای بود که سلاح منظم ارتش در ایران شناخته شد و بعدها ایران اولین سلاحی که ساخت برنو بود.

ایشان در نماز فطر ۹۴ از تفنگ قناصه استفاده نمودند، زیرا؛

قناصه نماد هدف قرار دادن نقاط بسیار دور است.همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.

بسته پنج شنبه

هدف سفر فابیوس به تهران از نگاه ذالنور

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سفر لوران فابیوس به تهران در هفته آینده اظهار داشت: هفته‌ای که آقای فابیوس می‌خواهد به تهران سفر کند هفته حمایت از بیماران هموفیلی است و این مسئله یادآور از دست رفتن جمعی از هموطنانمان به دلیل ورود خون‌های آلوده به کشور بود که عامل اصلی آن نیز فابیوس بود.ذوالنور ادامه داد: فرانسه در دوران جنگ تحمیلی بیشترین خدمت را به دشمن بعثی ما رژیم صدام داشت که میراژهای 300 و 400 مجهز به اشعه لیزر از جمله آنها بود، از سوی دیگر فرانسه در کمک به صدام برای دستیابی به سلاح‌های کشتار جمعی نقش جدی داشت. ذوالنور با بیان اینکه هدف فابیوس به تهران تسهیل و بهبود روابط ایران و فرانسه نیست تاکید کرد: آنها می‌خواهند سهم و نفع خود را در بازار آینده ایران تضمین کنند. بنابراین در اصل این سفر تردید وجود دارد چراکه خود فابیوس نیز اعلام کرده که در سفرش به تهران موضوع عادی‌سازی روابط ایران و اسرائیل را دنبال خواهد کرد.

توضیح در مورد 180 میلیارد دلار پول بلوکه شده

پیام برازجانی دبیر شورای اطلاع‌رسانی و ارتباطات استان تهران در گفت‌وگو با فارس به ارائه توضیحاتی درباره حاشیه‌های ایجاد شده درباره برآورد استاندار تهران درباره دارایی‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور پرداخت و اظهارداشت: موضوع میزان دارایی های بلوکه شده ایران در خارج از مرزهای ایران چند روزی است چالش‌ برانگیز شده در حالی که این امر نیازمند بحث‌های تخصصی است و مراجع تخصصی ذی‌ربط در این موضوع به خوبی کار می‌کنند و توقع نمی‌رود که این موضوع تبدیل به یک چالش شود چرا که کسانی در کشور وجود دارند که آمار و ارقام از میزان دارایی‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور را دارند و می‌توانند آن را در اختیار مردم و خبرنگاران قرار دهند.وی با اشاره به پیگیری‌های خود درباره این موضوع از مسئولان بانک مرکزی تصریح کرد: کامیاب عضو هیأت عامل بانک مرکزی توضیحاتی را راجع‌به بخشی از ذخایر ایران که چه به صورت بلوکه شده و چه به صورت آزاد و قابل انتقال به داخل وجود دارد، داده‌ که مجموع توضیحات وی نشان می‌دهد بانک مرکزی در مجموع 65 میلیارد دلار در خارج از کشور دارد و توضیحات این عضو هیأت عامل بانک مرکزی در روی سایت بانک مرکزی قابل مشاهده است.برازجانی ادامه داد: نکته‌ای که آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی نیز به آن اشاره کرد که 29 میلیارد دلار از پول‌های بلوکه‌ شده در خارج از کشور قابل انتقال به داخل ایران است نیز صحیح است چرا که این رقم از 65 میلیارد دلاری است که ایران در خارج از کشور دارد و باقی این پول یا به صورت ضمانت در بانک‌های خارجی است و یا در محل‌های دیگری است که فعلاً قابل انتقال به داخل کشور نیست.دبیر شورای اطلاع‌رسانی و ارتباطات استان تهران همچنین به مصاحبه رئیس کمیسیون انرژی مجلس با خبرگزاری رسمی مجلس اشاره و تصریح کرد: مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس در مصاحبه‌ای اشاره کرد که پول نفتی که ایران می‌تواند پس از تحریم‌ها به کشور منتقل کند 100 میلیارد دلار است که اگر این دو مبلغ را به دارایی‌های بلوکه شده ایران توسط آمریکا از اول انقلاب در خارج از کشور دارد و مطالبات دیگری که وجود دارد اضافه کنیم به رقمی حدود 180 میلیارد دلار می‌رسیم.

نظر آیت الله جنتی در مورد رابطه با امریکا

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماه رمضان، مطابق فرمایش پیامبر اسلام (ص)، ماهی است که مؤمنان به میهمانی خداوند دعوت شده‌اند، گفت: متأسفانه گناهان متعددی گریبان جامعه امروز ما را گرفته است. در زمینه مسائل اجتماعی، وضع ما خیلی بد است. بی‌نظمی و بی‌قانونی و ارتشاء در برخی از دستگاه‌های اداری و قضایی بیداد می‌کند و رباخواری به شدت شایع شده است. برخی از بانک‌ها رسماً ربا می‌دهند. در بازار رسماً ربا می‌خورند. ربایی که حکم آن از زنای با محارم هم بدتر است. آیا این گناهان موجب قطع رحمت الهی و غضب او نمی‌شود؟آیت الله جنتی در بخش انتهایی سخنان خود با اشاره به خطبه عید فطر مقام معظم رهبری، گفت: این مرد واقعاً استوانه و مایه قدرت اسلام است. شما مواضع ایشان در مقابل دولت آمریکا را شنیدید. من نمی‌دانم عده‌ای چطور بعد از بیانات ایشان هنوز دلشان می‌خواهد با دولت مستکبر آمریکا رابطه دوستانه برقرار بکنند؟ آن هم دولت مستکبری که وضعیت منطقه را با حمایت از تکفیری‌های جانی به جایی رسانده است که زنهای مسلمان توسط آنها اسیر می‌شوند و در بازار به عنوان برده به فروش می‌رسند. واقعاً چه دردی از این بالاتر که نوامیس مسلمین با این شرایط مواجه شود؟

نظر سردار نقدی پیرامون مکان پایگاه عملیاتی داعش

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی شهادت فرمانده عملیات سپاه بدر شهید شجاع و خط شکن، سردار ابومنتظر المحمداوی را به فرمانده سپاه بدر و مردم مسلمان عراق تبریک و تسلیت گفت. وی در بخشی از این پیام می نویسد:« البته برای کسب موفقیت نهایی باید توصیه جنگی امیرالمؤمنین (ع) را جدی بگیریم که فرمود: «اِرْمِ بِبَصَرِکَ اَقْصَی الْقَوْمِ»؛ عمق لشکر جانیانی که امروز به اسم تکفیری به جان امت اسلام افتاده اند تا هم از مسلمانان بکشند و هم میان آنان تفرقه اندازند، اسرائیل و آمریکا هستند. ستاد نظریه پردازی و تولید ایدئولوژی داعش «حیفا» است و قرارگاه میدانی عملیاتی داعش در منطقه سفارت آمریکا در بغداد است.»

ایران ۱۵۰ هزار تن شکر از برزیل وارد می‌کند

ایران به عنوان بزرگترین وارد کننده شکر در جهان، 150 هزار تن شکر خام از برزیل خریداری کرده است. این میزان واردات که بسیار بیشتری از میزان واردات ایران در 6 ماهه نخست امسال است، بلافاصله بعد از توافق هسته‌ای صورت گرفته است ایران در نیمه نخست امسال حدود 20 هزار تن شکر وارد کرده بود.منابع تجاری اعلام کردند شرکت بازرگانی دولتی ایران 3 محموله کشتی شکر خام از برزیل طی دو هفته اخیر وارد کرده است.یک منبع تجاری به رویترز گفت: «ما می‌دانیم که تقاضای خرید بیشتری از سوی شرکت بازرگانی دولتی تا آخر امسال خواهیم داشت». همچنین آمارهای بنادر نشان می‌دهد حداقل یک محموله کشتی در حال بارگیری در بندر سانتوز برزیل به مقصد ایران است.

چرا روحانی قانون امر به معروف را ابلاغ نکرد؟

رئیس‌جمهور مکلف است مصوبات مجلس را ابلاغ کند. از سوی دیگر قسم خورده که پاسدار قانون اساسی باشد. به نظر می‌رسد این دو قانون در تزاحم با یکدیگر باشد، چراکه اگر رئیس‌جمهور مصوبه مجلس را خلاف قانون اساسی دید باید چه کند؟روزنامه ایران در ادامه آورده است که اصل هشتم قانون اساسی می‌گوید: «در جمهوری اسلامی ایران امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی و متقابل است برای مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت که شرایط و حدود و کیفیت آن را قانون معین می‌کند.» اما با گذشت سی و چند سال از تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هیچ قانون دیگری برای تعیین این شرایط، حدود و کیفیت کاری که دولت در برابر مردم و مردم در قبال دولت باید انجام می‌دادند، تصویب نشد تا اینکه در سال 93 بحث تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر به شکل جدی مطرح شد و با وجود اختلاف‌نظرهای فراوان میان نهادهای مختلف سرانجام طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در تیرماه 93 از سوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و کلیات آن در 16 مهر به تصویب مجلس رسید.هرچند این آغاز ماجرا بود و اختلاف‌ها بر سر مواد این طرح بین دولت و مجلس و شورای نگهبان ماه‌ها طول کشید اما در نهایت دوم اردیبهشت 94 شورای نگهبان قانون مورد نظر را تأیید کرد و برای رئیس مجلس فرستاد. رئیس قوه مقننه نیز بلافاصله آن را به رئیس جمهوری برای اجرا در دستگاه‌های دولتی ابلاغ کرد. دکتر حسن روحانی به اعتبار کاستی‌هایی که در این قانون می‌دید، از ابلاغ این قانون به دستگاه‌های اجرایی خودداری کرد و اجرای آن را باعث ایجاد اصطکاک‌هایی در جامعه خواند. دکتر روحانی سپس طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواهان حل این مشکل شد؛ به دنبال آن رهبر معظم انقلاب نیز موضوع را به هیأت حل اختلاف بین قوا ارجاع دادند.این در حالی است که وزیر دادگستری نیز پیشتر طرح امر به معروف و نهی از منکر را موجب تداخل وظایف قوا دانسته بود. حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفته بود: تاکنون در حوزه امر به معروف و نهی از منکر کم‌کاری و کم‌توجهی شده است اما حالا که قانونی در این‌باره به تصویب رسیده، به احتمال زیاد مشکل اجرایی دارد که رئیس جمهوری نیز با ابلاغ آن مخالفت کرده است.> اما اینکه چرا رئیس جمهوری با وجود تأکید فراوان بر تصویب چنین قانونی و بررسی مرحله به مرحله مواد این قانون در مجلس با اجرایی شدن آن مخالفت کرده، موضوعی است که با چند تن از کارشناسان و حقوقدانان در میان گذاشتیم.

طبخ همبرگر با «گوشت مگس»!

هجوم مگس‌ها به منطقه‌ای در آفریقا، تهدیدی است که حالا به یک فرصت خوراکی تبدیل شده است!روزنامه خراسان نوشت: هر سال در فصل گرما میلیون‌ها مگس دور تا دور دریاچه ویکتوریا در آفریقا را می‌گیرند و باعث آزار گردشگران می‌شوند اما محلی‌ها در اقدامی عجیب، در دکه‌های خیابانی خود همبرگرهایی سیاه‌رنگ طبخ می‌کنند که از همین مگس‌ها تهیه می‌شود.آن‌ها معتقدند همبرگرهای مگسی از نظر پروتئین غنی‌تر از همبرگرهای تولید شده از گوشت گاو است.

بدون شرکت در کنکور، انتخاب رشته کنید!!

معاون فنی و آماری سازمان سنجش گفت: از شنبه هفته آینده دفترچه انتخاب رشته افرادی كه در آزمون شركت نكرده‌اند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند بر اساس آن انتخاب رشته كنند.به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ احسان جمالی معاون فنی و آماری سازمان سنجش صبح امروز در برنامه پیشخوان خبر اظهار داشت: از روز شنبه هفته آینده دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای افرادی كه در كنكور شركت نكرده اند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و این افراد می توانند در رشته هایی كه صرفا بر اساس سوابق تحصیلی است از این دفترچه برای انتخاب رشته استفاده كنند.وی خاطر نشان كرد: این افراد می‌توانند رشته‌ محل‌هایی كه خارج از بحث كنكور است را در این دفترچه ملاحظه كنند كه طبق مصوبه‌ی مجلس شورای اسلامی تدوین شده است و در صورت علاقه مندی علاوه بر ثبت نام همزمان با دیگر شركت كننده ها انتخاب رشته كنند.

اصولگرایان به دنبال تشکیل شورای هماهنگی

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از تشکیل شورایی تحت عنوان “شورای هماهنگی اصولگرایان ” با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.سید کمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری که صبح امروز برگزار شد طرحی در راستای تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان مدنظر قرار گرفت که در مسیر انتخابات سال جاری فعالیت داشته باشد.

نماینده رئیس جمهور مصر به همراه یک نامه در تهران

پایگاه خبری «اسرار عربیه» مدعی شد، بنا به گفته منابع مطلع در قاهره، «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر پس از توافق هسته‌ای ایران و 1+5 نماینده‌ای را به همراه یک نامه به تهران فرستاده است.بنا به این گزارش، در این نامه آمده است: قاهره امید دارد تا از طریق بالا بردن سطح روابط دیپلماتیک یا از راه همکاری‌های اقتصادی (مخصوصا نفت و گردشگری) روابط متمایزی را با تهران داشته باشد.این منبع مطلع عقیده دارد که نامه السیسی به تهران چیزی جز هشدار به عربستان نیست که اخیرا میزان حمایتش از السیسی را کاهش داده است.وی ادامه می‌دهد: اختلاف بین السیسی و عربستان در موضوعات مربوط به سوریه، یمن و عراق نیز نتوانسته خود را مخفی نگه دارد؛ علاوه بر این السیسی به حکام سعودی بابت نزدیکی بین عربستان و اخوانی‌ها معترض شده است.

چهار تصور غلط درمورد مذاکرات از نگاه علم‌الهدی

صفحه ایستاگرام آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد با نکاتی از وی درمورد مذاکرات هسته ای بروز شد.

اعتراض به حضور فابیوس در تهران

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با سایت انقلاب نیوز اظهار داشت:کمیسیون بهداشت و درمان مجلس موضوع ارسال خون های آلوده از فرانسه به ایران را از طریق وزارت امور خارجه پیگیری خواهد کرد و زمانی که لوران فابیوس به تهران سفر می کند این مساله باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد تا دست کم بخشی از خسارت های جبران ناپذیری که در زمان دوره نخست وزیری وی به مردم ما وارد شده را به عنوان غرامت به جمهوری اسلامی ایران بپردازد و از این طریق بخشی از خسارتی که دولت فرانسه به ما وارد کرده جبران شود که البته هیچ گاه این مساله جبران شدنی نیست. واقعاً جای این سوال وجود دارد که چرا باید برای فردی که متهم به ارسال خون های آلوده به ایدز و هپاتیت به ایران است و سلامت هزاران نفر از مردم ایران را به خطر انداخته فرش قرمز پهن شود؟!

یک راه عجیب برای کاهش آمار طلاق

علی جلیلیان، عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس، گفت: اطاله دادرسی در اختلافات زوجین یکی از راه‌های کاهش آمار طلاق در جامعه است چرا که زوجین در صورت طولانی شدن روند رسیدگی معمولاٌ سازش می‌کنند اما چنانچه قاضی موجب اطاله دادرسی شود تخلف کرده است و این اقدام وی در دادگاه انتظامی قضات قابل پیگیری است. عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در صورت طولانی شدن روند رسیدگی به اختلافات زوجین در دادگاه‌ها، ۹۰ درصد موارد به سازش طرفین منجر می‌شود.

جدیدترین مقصد سفرهای استانی احمدی‌نژاد

محمود احمدي‌نژاد، ركورددار سفر در دوران رياست‌جمهوري خود، در حال ثبت اين ركورد در سال‌هاي پس از اين دوران است. رييس دولت گذشته همچنان سفر مي‌كند تا سفرهاي استاني كه در دولت‌هاي نهم و دهم در چند مرتبه تكرار شد بار ديگر انجام شود. سفرهايي كه بارها اين شائبه را ايجاد كرده كه صرفا جنبه تبليغاتي دارد. تبليغات براي ورود به عرصه انتخابات مجلس شوراي اسلامي. گمانه‌اي كه هر چند با افزايش سفرهاي احمدي‌نژاد به واقعيت نزديك‌تر مي‌شود اما از سوي خود وي صراحتا رد شده است. احمدي‌نژاد در ميان مردم حضور مي‌يابد تا بدنه اجتماعي باقيمانده خود را حفظ كند. بدنه‌اي اجتماعي كه همچنان پايگاه مستحكمي براي رييس دولت گذشته هستند و در هر سفري همراهاني با وفا براي محمود احمدي‌نژاد محسوب مي‌شوند. سفرهايي كه هر چند به نظر مي‌رسد بدون دعوت انجام نمي‌شود اما باز هم بار تبليغاتي آن زياد است. محمود احمدي‌نژاد كه در همه اين سفرها وعده بهار را مي‌دهد و در همه آنها از موعود صحبت مي‌كند، بعد از بابل و همدان و تبريز و… اين‌بار به مقصد شهركرد در چهارمحال و بختياري مي‌رسد. شهري كه نخستين مقصد رييس دولت‌هاي نهم و دهم پس از توافق وين است، يقينا حرف‌هايي براي شنيدن دارد. این سفر به دعوت خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران اين استان انجام گرفته و مقدمات مراسم سخنراني رييس دولت گذشته در يكي از شهرستان‌هاي اين استان را نيز مهيا شده است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156695
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما