چهارشنبه 31 تیر 1394 - 18:13

طلاق از ازدواج در کهگیلویه پیشی گرفت

رئیس ثبت‌احوال کهگیلویه گفت: واقعه طلاق در سه ماهه نخست سال جاری شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 2 برابری داشته است.

خبرگزاری فارس: طلاق از ازدواج در کهگیلویه پیشی گرفت

به گزارش بویرنیوز، عیسی جوادی‌مهر عصر امروز در نشست شورای ثبت‌احوال شهرستان در تبیین گزارش وقایع حیاتی طی سه ماه گذشته امسال واقعه طلاق را با رشد دو برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته عنوان و اظهار کرد: از ابتدای فروردین سال جاری 115 مورد طلاق به ثبت رسیده است.

رئیس ثبت‌احوال کهگیلویه آمار واقعه طلاق در سه ماهه مشابه سال گذشته را 61 مورد خواند و افزود: در بررسی‌های انجام شده تعداد بسیاری از این طلاق‌ها مربوط به شهرستان بهبهان بوده که در دفاتر طلاق شهرستان به ثبت رسیده است.

وی نبود دفتر ثبت طلاق را از عوامل روی آوردن متقاضیان طلاق در بهبهان به شهرستان دانست و گفت: این امر باعث بالا رفتن آمار ثبت طلاق در کهگیلویه شده است.

جوادی‌مهر با اشاره به ثبت 574 ولادت طی سه ماه گذشته با بیان اینکه این واقعه 13 درصد رشد داشته است، افزود: وفات نیز با کاهش هشت درصدی همراه بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مدت مذکور 608 واقعه ازدواج به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت صدور شناسنامه مکانیزه، کارت ملی هوشمند و تغییر نام و نام خانوادگی ارائه داد و خاطرنشان کرد: از فروردین ماه تاکنون هزار و 604 شناسنامه مکانیزه‌ای و 645 کارت هوشمند صادر شده است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156565
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    هر که ایخو طلاق بسونه نه بابت وه چاق لری بیفتی ودینش

دیدگاه شما