چهارشنبه 31 تیر 1394 - 12:28

مقصد بعدی سفر استانی رئیس جمهور/ زمان سفر روحانی به کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

گفتنی است کهگیلویه و بویراحمد مستعد ترین از نظر منابع و در عین حال فقیرترین استان کشور از نظر توسعه در کشور می باشد.

گروه سیاسی – رئیس جمهور ایران در دو سالی که به ریاست جمهوری ایران رسیده به نزدیک بیست استان کشور سفر کرده است.

به گزارش بویرنیوز، روز یکشنبه هفته آینده نیز روحانی میهمان مردم استان کردستان خواهد بود.

عبدالمحمد زاهدی در نشستی که با حضور مسئولان استان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: رئیس جمهور صبح روز یکشنبه هفته آینده در محل استادیوم استقلال سنندج با مردم دیدار خواهد کرد.

استاندار کردستان، دیدار با برگزیدگان دانشگاهی، خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان فرهنگی و هنری کردستان و روحانیون و فعالان اقتصادی ملی و استانی را از دیگر برنامه‌های رئیس جمهوری اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: وزرا و معاونین رئیس جمهوری به عنوان نمایندگان وی به شهرستان‌های استان سفر کرده و با مردم و نخبگان شهرستانی دیدار می‌کنند.

به گزارش بویرنیوز، آنگونه که خبرنگار ما کسب اطلاع کرده بعد از سفر روحانی به کردستان سفر ایشان به کهگیلویه و بویراحمد در اواخر مرداد یا اوایل شهریور صورت خواهد گرفت.

گفتنی است کهگیلویه و بویراحمد مستعد ترین از نظر منابع و در عین حال فقیرترین استان کشور از نظر توسعه در کشور می باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156524
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ایخوم هیچوقت نیا چه گلی زده به سرمان سفرخشک وخالی

  2. با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود گفت:

    شهر سی سخت در انتخابات 92 به نسبت جمعیت بیشترین درصد  رای رو در میان شهرهای کل کشور  به دکتر روحانی داشته.امیدوارم مسئولین محلی و استانی تدارک ویژه ای برای پاسخ دکتر به امید بالای مردم سی سخت به دولت تدبیر ببینند.هر رئیس جمهوری اومد فقط گفت به به سی سخت پتانسیل گردشگری داره و رفت. دریغ از اعطای امتیاز یک پروژه بزرگ گردشگری.امیدوارم این سفر هم فقط هی حلوا حلوا نکنند 

    • ای گپل سی ایشا گپ نیی بو گفت:

      قربونت برم تقصیر خوتونه که تا یکی بگو سی سخت قشنگه ،قند من دلتو او ویبو و کف و سوت ایزنین و فکر نیکنین که ای گپل سیتو گپ نیی بو

  3. گرسیوز گفت:

    سیسخت ما هم جزیی از کل کشور است ما امید داریم ودعا میکنیم که کل کشور اباد شود وشهر ما وخصوصا استان ما در تمامی مناطق ان  اینشاالله شاهد تحول وابادانی گردد به امید روزی که تمام نقاط ایران پتانسیل وظرفیتهای ان شناخته وبرنامه ریزی درازمدت داشته باشد تا با امدن وتغییر دولتها خللی در تصمیم های دراز مدت بوجود نیاید اگر چه ما از این دولت امیدوارتر وخصوصا با مدیریت عالی دکتر خادمی امید پیشرفت داریم به امید ان روز  تمام ایران سرای من است

  4. ناله گفت:

    آقای  روحانی  باید  زودتر  میومدی   فقط  میخوایم  مشکل  بیکاری  رو  حل  کنی

  5. ناشناس گفت:

     هیچی تو این سفرها نیست.جز مردمی چند کیسه نامه بی خاصیت می دهند و وقت خودشون و همه را بی جهت می گیرند.

  6. فعال اقتصادی گفت:

    اگه دوستمون و تیمش بخواهند مشکلات را مرتع کنند مشکلات کاملا روشن اند اما و اما مونده اراده دولت ببینم میخواد دلسوزانه کار کنه یا سیاسی کاری کنه و برگرده، تا الآن که کسی به فکر ما مردم مستضعف نبوده ما صدقه سری نمی خواهیم فقط و فقط مدیریت شایسته برون استان خداترس و دلسوز اصفهانی ها بخوان با یه تیم مجرب و دلسوز وارد استان ما بشن متحولش میکنن و تحویلش میدن خدایا ما را از سیاسی کاری نجات و به شایسته سالاری عطا فرما (الهی امین)

  7. ناشناس گفت:

    الان که تمام پول اعتباارات را به تهرانی ها واون 20 استان داده وکیسه خالی شده ایخای بیا استانمون. برای انتخابات مجلسه که استانومن رتبه اول انتخاباته.

  8. ناشناس گفت:

    باشه آقای روحانی بیا ببین وضع استان مارو ببین داریم درد فقرو میکشیم .ببین نفت مارو چطوری مجانی میدن سایر استان ها خب حالا که اومدی چی میخوای بگی؟میخوای بگی ما مردمه خوبی هستیم؟نه این حرف هارو نمیخوایم .باید بیای و بادقت ببینی پارتی بازی توسط مسولین چه شدتی گرفته باید ببینی کسی که پارتی نداره چطوری تویه فقر داره میسوزه.باید ببینی سر بچه های ما داره  سفید میشه اما هنوز به دلیل فقر بچه ندارن هیچ زن هم نگرفتن.میتونی بچه های مارو شاغل کنی؟به ما ماهیگیری رویاد بده ماهی نمیخوایم.

  9. کمال فتاح زاده دهدشتی گفت:

    اولا همه میدونن اقای روحانی استقبال کننده زیادی ندارند در سفرها .تصاویر سفرها گویای همین مطلب است چون هیچ اقدام مثبتی نکرد این دولت فقط تخریب بزرگ مردی مثل دکتر احمدی نزاد را در دستور کار داشت ثانیااگر هم تعدادی میرن استقبال به خاطر نامه دادن هست که مشکلشون حل بشه نه بخاطر خود اقای روحانی.

  10. همشهری گفت:

    چرا ما استان بیستم چندم سفر ریاست جمهوری باشیم!!!!

    بدلیل ضعف مدیریتی.
    بدلیل اینکه هنوز مدیرا احمدی نژاد یا بقولی اصولگرایان هنوز که هنوزه در راس هستند. اصلاحطلبان در حاشیه هستند اصلاحطلبان در حاشیه هستنداصلاحطلبان در حاشیه هستند اصلاحطلبان در حاشیه هستند اصلاحطلبان در حاشیه هستند اصلاحطلبان در حاشیه هستند اصلاحطلبان در حاشیه هستند اصلاحطلبان در حاشیه هستند

  11. جوانمرد گفت:

    لطفا محمود خان تندرو (رفیق و رءیس رحیمی و مشیایی و مرتضوی و …) را بزرگ نکنید بیاید واقعیت را بگیم.

  12. همایون گفت:

    استاندار باید عوض بشه. اقای روحانی استاندار را عوض کنید

  13. ناشناس گفت:

    احمدی نژاد فرشته نجات است

  14. اریا گفت:

    به روحانی بگید کسی اینجا منتظرتون نیست

دیدگاه شما