دوشنبه 29 تیر 1394 - 0:40
متخصص طب سنتی:

نوشیدن ماءالشعیر مردان را زن صفت می کند!

رئیس هیئت مدیره جامعه احیاگران طب ایرانی مضرات جنسی ماءالشعیر را که مردان را زن صفت می‌کند، تشریح کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از تسنیم ، محمد دریایی متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی درباره مصرف آب‌جو و یا همان ماءالشعیر عنوان کرد: در گذشته به آب‌جو “بوزه” و هم اکنون به آن ماءالشعیر می‌گویند، آب جُو از تخمیر جُو سبزکرده به دست می‌آید که دارای 2،5 تا 4،5 درصد الکل و مقداری هورمون زنانه است.

وی ادامه داد: این هورمون به‌علت افزودن ماده تلخی است که از گل رازک می‌گیرند و به آب جُو می‌افزایند و به همین علت است که آب جُو نیروی جنسی زنان را زیاد می‌کند ولی از نیروی جنسی مردان می‌کاهد و آنها را زن‌صفت می‌کند.

رئیس هیئت مدیره جامعه احیاگران طب ایرانی خاطرنشان کرد: این محصول از جُو به‌علت داشتن الکل و اثرات منفی تدریجی بر ارگانیسم بدن انسان از نظر اسلام حرام شده است و مسلمانان نیز از مصرف آن منع شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156193
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    حرف مفت نزن

    • بوعلی گفت:

      بسیار علمی و ارزنده بود یعنی با این دانش همون طب سنتی را احیا نکنید بهتره در ضمن هیچ دلیل شرعی برای حرام بودن آبجو در اسلام وجود ندارد (یعنی خدا و رسول حرام نکرده) ولی امام صادق آنرا برای شیعیان بیچاره حرام کرده است

  2. مهسا گفت:

    سیگار که بیشتر ضرر داره چون هم خود آدم و هم اطرافیان راآلوده میکند! پس چرا در اسلام! حرام نشده؟ خوب چون اون موقع کسی چپق نمیکشیده. نتیجه اینکه رسوم قدیم محدودیتهایی دارند که نمیشود برای پانزده قرن بعد از آن استفاده کرد.

  3. farshid گفت:

    اراجیف بدون سند و مدرک معتبر

  4. سمیه گفت:

    الکیییه(پنجعلی).کاملن دروغه.چون شوهرمن پنج ساله تویکی ازهمین شرکتای تولیدماالشعیره وهمیشه هم مصرف میکنیم هیچ مشکلی هم خداروشکر پیش نیومده

دیدگاه شما