پنجشنبه 18 تیر 1394 - 23:52

هشدار رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسي ساختمان به داوطلبان

اين هيات آماده است تا نظرات، پيشنهادات و انتقادات سازنده همه اعضاء محترم را جهت برگزاري انتخباتي هر چه پرشور دريافت نمائيد.

گروه اقتصادی / حوزه راه و مسکن – رئیس هیات اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان كهگيلويه و بويراحمد از لزوم ثبت نام هر چه سريعتر دواطلبان اين انتخابات سخن گفت و ابراز داشت: با توجه به اينكه فرآيند ثبت نام نياز به زمان دارد و لازم است كه از دستگاههاي مختلف استعلام گرفته شود لذا ضروري است كه داوطلبان عزيز هر چه سريعتر جهت ثبت نام اقدام نمايند.

pak nejzhad

امید علی پاک نژادی در گفتگوي اختصاصي با «بوير نيوز»، با بيان اينكه بر اساس شيوه نامه انتخابات ثبت نام از تاريخ 94/4/1 شروع شده و تا تاريخ 94/5/1 ادامه دارد، تصريح كرد: با توجه به زمان بندي انتخابات بهتر است تا داوطلبان ثبت نام خود را به روزهاي آخر محول نكنند چرا كه اين زمان قابل تمديد نيست.

وي با تاكيد بر اينكه مدارك لازم بايد بصورت كامل و طبق چك ليست ارائه شده و بر اساس شيوه نامه ارائه شوند، گفت: ثبت نام و بررسي مدارك نيز طبق شيوه نامه ابلاغي وزارت راه و شهرسازي و قانون نظام مهندسي و آئين نامه هاي اجرايي آن صورت مي پذيريد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان، افزود: مكان ثبت نام از دواطلبين هفتمين دوره انتخابات نظام مهندسي ساختمان در محل هيئت اجرايي واقع در ياسوج خيابان راهداران جنب اداره كل راه و شهرسازي است.

پاک نژادی با ابراز اميدواري براي دستيابي به اهداف بلند مهندسي در سال همدلي و همزباني با همكاري كليه مهندسين و سازندگان، گفت: اميد است با همكاري جامعه مهندسي كه نخبگان واقعي هستند، انتخبات پرشور و سالمي را برگزار نمائيم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسي در پايانخاطرنشان كرد: اين هيات آماده است تا نظرات، پيشنهادات و انتقادات سازنده همه اعضاء محترم را جهت برگزاري انتخباتي هر چه پرشور دريافت نمائيد.

اخبار مرتبط:

– زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد (+مکان ثبت نام)

– اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند (+اسامی)

– تاملی بر نورپردازی در شهرهای استان (اینجا کلیک کنید)

– چرايي لزوم تغيير نگاه مسوولین به مقوله هنر نورپردازی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154613
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمودی گفت:

    امیدواریم مثل دور گذشته در دهدشت یک ساعت برق نرود و………………………………………

  2. کبوتر گفت:

    امیدواریم قبلی ها نباشند.

  3. وب سایت یاسوج=یاسیچ گفت:

    شهری که در ان نظام مهندسی معنا ندارد ):

    • در پاسخ به وب سایت یاسوج گفت:

      احتمالا سبد نظارت از دستت افتاده یا دستت از سبد نظارت قطع شده -درکت میکنم چقدر بیچاره ای.که برای یه متر نظارت هر حرفی میزنی.

  4. کارشناس گفت:

    آرزو داریم مشکلات قبلی وجود نداشته باشه.

  5. مهندس گفت:

    انصافا هيت مديره فعلي خوب به وظيفه خود انجام داده و يك تشكر هم به عنوان جامعه كوچك ناظرين ساختمان از رياست محترم سازمان نظام مهندسي دارم كه طبق قانون جديد حق الزحمه نظارت مستقيم به حساب مهندسين واريز مي شود نه ديگه حساب سازمان

  6. عضو مظلوم گفت:

    با تشکر از کلیه دست اندرکاران سایت وزین بویر
    چه فایده داره بازهم همین افراد حاکم همه را خام کرده ودوباره میان بالا ودوباره همون دعواهای همیشگی ودرجازدن سازمان برای چندسال دیگه…..
    انگار عملکردشونو کسی نمیدونه دوباره دارن بهمون زنگ میزنن ! عجب رویی!؟!

  7. مسیح گفت:

    خدا کنه دیگه گروه حاکم رای نیارن

  8. Khgohj گفت:

    فقط صادقي

  9. بی طرف گفت:

    با تشکر از مسولین محترم بویرنیوز به خاطر اطلاع رسانی های دقیق وبی غرض
    مطمئنم هیچ کس نمیتونه مثل مهندس دیودیده وصادقی سازمان را مدیریت کنند.خودمن سالها پشت در سازمان موندم ومشکلم حل نشد تا باکمک آنها خدارا شکر حلش کردند ودرسازمان به کار گرفته شدم…

  10. فردین گفت:

    باید یه فکری برای کسانیکه پروانه مجری دارند بکنید متاسفانه قبلی ها فقط دوستانشون رو آوردن و پروانه مجری دادن و سر ما بی کلاه موند.

  11. حکیم گفت:

    ترا خدا مواظب باشید مشکلات قبلی وجود نداشته باشد.

  12. ناشناس گفت:

    افرادی انتخاب شوند که فکر توسعه و خدمت داشته باشند نه افرادی که به ثروت و معامله فکر می کنند افراد این دور نباید ثبت نام کنند

  13. مخاطب گفت:

    افرادی انتخاب شوند که فکر توسعه و خدمت داشته باشند نه افرادی که به ثروت و معامله فکر می کنند افراد این دور نباید ثبت نام کنند

  14. مهندس گفت:

    امیدوارم کسانی روی کار بیایند که به فکر سلامتی ساخت و ساز شهر باشند نه به فکر پست و مقام .اخه عده ای از قبلی ها دارای پست و مقام بودند و دوباره میان تو این انتخابات شرکت میکنند .درود بر مهندس شهامت.

  15. علی پور گفت:

    فقط مهندس صادقی.

دیدگاه شما