سه شنبه 16 تیر 1394 - 9:34

درخواست مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای عفو محیط‌بان دنا + تصاویر

رضایی در پایان همه چیز را موکول به تصمیم بستگان و بزرگان طایفه باشرونی کرد.

معاون استاندار و مسئولان عمرانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل مرحوم مجتبی رضایی، برای عفو محیط‌بان دنا درخواست عفو کردند.

خبرگزاری فارس: درخواست مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای عفو محیط‌بان دنا/ انتقاد پدر مقتول از اقدامات دشمن‌ شادکن مشاور ابتکار/ تقدیر از قوه قضائیه

به گزارش بویرنیوز، عصر دوشنبه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه کارکنان خود در حوزه عمرانی و سندیکای پیمانکاران این استان برای درخواست عفو محیط‌بان دنا در منزل مرحوم مجتبی رضایی جوانی که در سال 87 در پارک ملی دنا هدف گلوله محیط‌بان قرار گرفته بود، حاضر شدند.

در این دیدار، پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایل بزرگ بویراحمد همه خواستار عفو محیط‌بان از طرف خانواده مرحوم رضایی هستند، اظهار کرد: خانواده رضایی در بویراحمد به یک خانواده فرهنگی و با اصالت معروف است که همه از این خانواده و طایفه بزرگ باشرونی انتظار عفو محیطبان دنا را دارند.

وی گفت: درست است که خانواده مرحوم رضایی در طول این سال‌ها در فراغ فرزند خود زجرها کشیدند اما امروز صحبت از مرگ و زندگی و جان جوان دیگری در میان است که انتظار داریم محیط‌بان دنا با عفو خانواده مرحوم رضایی در ماه مبارک رمضان لبخند شادی را بر لب پدر و مادر پیر و محروم و مستضعف محیط‌بان دنا بنشاند.

وی با بیان اینکه خانواده مرحوم رضایی بهترین راه ممکن را برای پیگیری حق خود در پیش گرفت، افزود: این خانواده در این مدت کمترین حرکتی که مخل امنیت باشد انجام نداد و در این مسیر با داغی که داشتند همواره اخلاق و قانون را سرلوحه کار قرار دادند.

این مقام مسئول گفت: اگر خانواده تقی‌زاده در این مدت نتوانستند خدمتی به خانواده مقتول کنند و سراغی از آن‌ها بگیرند به دلیل ضعیف بودن این خانواده بوده چراکه آن‌ها حتی نتوانسته‌اند پی‌گیر امور فرزند زندانی خود باشند لذا خانواده مرحوم رضایی برای خشنودی پروردگار و کمک به این خانواده عفو و گذشت داشته باشند.

در این دیدار، اسماعیل رضایی پدر مرحوم مجتبی رضایی با قدردانی از همدردی مسئولان استانی اظهار کرد: اگر مسئولان محیط زیست در همان ابتدا تدبیر به خرج داده بودند کار به اینجا کشیده نمی‌شد و ما رضایت می‌دادیم.

وی گفت: اما عده‌ای افراد خام در محیط زیست که هیچ‌گونه درکی از جایگاه مدیریتی در این سازمان نداشتند و در دوره آن‌ها سه خانواده داغدار شد با رفتار و گفتار خود چنان بلایی بر سر ما آوردند که چندین بار پس از فرزندمان مردیم و زنده شدیم.

رضایی با بیان این که محیط زیست به جای کمک به رفع این مشکل برای ما در حال پرونده‌سازی بود و سعی داشتند که فرزند بی‌گناه ما را شکارچی معرفی کنند، تصریح کرد: اما باید از قوه قضاییه و قاضی پرونده قدردانی کرد که اجازه ندادند کسانی به ناحق فرزند طبیعت دوست ما را شکارچی و متخلف جلوه دهند.

وی گفت: افرادی مانند اسماعیل کهرم، مشاور رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به جای تلاش برای رفع این مشکل به دنبال حاشیه‌سازی بودند که این کار خوراکی برای رسانه‌های بیگانه شد.

رضایی در پایان همه چیز را موکول به تصمیم بستگان و بزرگان طایفه باشرونی کرد.

13940415000737_PhotoL 13940415000739_PhotoL 13940415000740_PhotoL 13940415000742_PhotoL

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154594
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همچون فرزند رضایی طبیعت دوست گفت:

    به جز از علی علیه السلام که گوید به پسر که قاتل من

    چو اسیر توست اکنون، به اسیر کن مدارا

  2. بویر احمد گفت:

    اقای رضایی تورا به خدا گذشت کن اون وقت ببین چه لذتی داره گذشت .

  3. راز گفت:

    با عرض سلام. من این جوون رو اصلا نمیشناسم ولی با گرفتن جون یه جوون دیگه هیجی درست نمیشه . ببخشش از بزرگانه.لذتی که در عفو است در انتقام نیست .

  4. تامر وزگ گفت:

    آقای رضایی آدم بزرگی است و گذشت هم همیشه از طریق بزرگان اتفاق می افتد به یقین این اتفاق خواهد افتاد

  5. نریمانی گفت:

       عفو و بخشش،زینت قدرت و توانایی است (حضرت علی ع 

    *با گذشت ترین مردم،کسی است که دارای قدرت انتقام باشد ولی عفو کند (امام حسین ع )

  6. اعدام گفت:

    فقط اعدام

  7. ناشناس گفت:

    گذشت کنید تورابه حضرت عباس گذشت کنید

دیدگاه شما