سه شنبه 16 تیر 1394 - 8:46

خرید 31 هزار تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 31 هزار و 307 تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد خریداری شده است.

خبرگزاری فارس: خرید 31 هزار تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد

علی‌صادق فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 31 هزار و 307 تن گندم از کشاورزان گندم‌کار کهگیلویه و بویراحمد خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص مبلغ خرید این میزان گندم افزون بر 36 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است، افزود: از این مبلغ 35 میلیارد تومان پرداخت شده و یک میلیارد و 100 میلیون تومان آن نیز در نوبت پرداخت قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیشترین گندم خریداری شده از کشاورزان شهرستان باشت با وزن 12 هزار و 43 تن و کمترین با وزن 14 تن از کشاورزان لنده خریداری شده است.

فروزنده عنوان کرد: وجوه پرداختی به کشاورزان امسال از طریق بان کشاورزی و با حمایت دولت در کمترین وقت ممکن به کشاورزان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: امسال 16 مرکز خرید گندم در سطح کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده که 10 مرکز در منطق گرمسیری و 16 مرکز در مناطق سردسیری ایجاد شده است.

فروزنده خاطرنشان کرد: خرید گندم در مناطق گرمسیری به اتمام رسیده و در مناطق سردسیری از اول تیر ماه آغاز و همچنان ادامه دارد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154582
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما