دوشنبه 15 تیر 1394 - 16:22

اعتبار تملک و دارایی شهرستان دنا توزیع شد

فرماندار دنا از توزیع 80 میلیارد و 896 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی و سرمایه ای ، دو درصد نفت و قانون الزامات در این شهرستان در سال 94 خبر داد.

علی تاج امیری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 36میلیارد و 448 میلیون ریال از این میزان از محل اعتبارات استانی، 26 میلیارد و 710 میلیون ریال دو درصد نفت و 17 میلیارد و 737 میلیون ریال نیز از محل الزامات است.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست گذاری، برنامه ریزی و بازدید های میدانی که در طول یک سال گذشته از مناطق مختلف شهرستان انجام شد اولویت های توزیع اعتبارات نیز بر مبنای نیازها و ضرورت ها توزیع شد.

تاج امیری اظهار کرد: اولویت توزیع اعتبارات در وهله نخست با پروژه های نیمه تمام و با میانگین پیشرفت فیزیکی بالا بوده است.

وی توزیع اعتبارات امسال تملک و دارایی و سرمایه ای شهرستان دنا را در 17 فصل ذکر کرد و یاداور شد: با وجود کمبود منابع آبی، کاهش میزان بارندگی و بروز پدیده خشکسالی در برخی مناطق فصل تامین آب آشامیدنی و کشاورزی نیز از اولویت ها و ضرورت های مهم توزیع اعتبارات شهرستانی در سال 94 است.

وی میزان اعتبارات توزیع شده در فصل تامین آب آشامیدنی را 13 میلیارد و 600 میلیون و فصل کشاورزی را نیز شش میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد.

تاج امیری تاکید کرد: میزان اعتبارات توزیع شده در فصل حمل و نقل جاده ای نیز 10 میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان دنا میزان اعتبارات توزیع شده در فصل مسکن و عمران شهری ، روستایی و عشایری را نیز افزون بر 25 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی میزان اعتبارات توزیع شده در فصل فرهنگ، هنر و گردشگری این شهرستان را نیز 9 میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مابقی اعتبارات نیز در حوزه های مختلف شامل سلامت، ورزش، آموزش ، محیط زیست و صنعت توزیع شد.

وی از کاهش 15 میلیارد ریالی اعتبارات تملک و دارایی و سرمایه ای این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات تخصیص یافته جوابگوی نیاز ها و پروژه های نیمه تمام در بخش های مختلف این شهرستان نیست.

شهرستان دنا از مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد با 46 هزار نفر جمعیت به مرکزیت شهر توریستی سی سخت دارای دو بخش مرکزی و پاتاوه است.

شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در 25 کیلومتری غرب یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154520
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کاهش اعتبار از هنر نمایی جالب

دیدگاه شما