دوشنبه 15 تیر 1394 - 12:27

توضيحات فرماندار بويراحمد درباره اعتبارات و نحوه توزيع آن

وی با اشاره به اینکه تمامی مدیران دغدغه زیادی در حوزه کاری خود و میزان اعتبارات توزیع شده دارند، گفت: مشکلات مربوط به گذشته بوده و از گذشته به ما ارث رسیده ،که انتظار می‌‌رود با عزمی راسخ و هم‌افزایی هر چه تمام‌تر در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداشته شود.

گروه سياسي – اولین کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد در سال جاری به ریاست هوشنگ یاری‌پور  و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي و مدیران شهرستانی با دستور توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برگزار شد.

فرمانداري بويراحمد و زارعي

به گزارش «بوير نيوز» به نقل از سايت فرمانداري شهرستان بويراحمد،  هوشنگ یاری‌پور با اشاره به توزیع اعتبارات در سطح کهگیلویه و بویراحمد و همت والای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در راستای توزیع عادلانه اعتبارات اذعان کرد: انتظار داشتیم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شهرستان بویراحمد را با توجه به وضعیت جمعیت بالای آن و مرکزیت بودن، بصورت ویژه می‌دید.

فرماندار بویراحمد اولویت توزیع اعتبارات را پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و گفت: بر اساس اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین آب شرب، راه‌های روستایی و بخش کشاورزی در سرفصل‌های اصلی قرار دارد که با توجه به حساسیت در این سه حوزه باید در سال جدید گامی بزرگ برداشته شود.

این مسئول اعتبارات شهرستان بویراحمد را از محل  تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۲۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: میزان اعتبارات سال جاری به نسبت سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدیران دغدغه زیادی در حوزه کاری خود و میزان اعتبارات توزیع شده دارند، گفت: مشکلات مربوط به گذشته بوده و از گذشته  به ما ارث رسیده ،که انتظار می‌‌رود با عزمی راسخ و هم‌افزایی هر چه تمام‌تر در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداشته شود.

یاری‌پور با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها به نوعی مشکل دارند و باید آن‌ها را اولویت‌بندی کنیم، گفت: مشکل هر دستگاهی یک سر آن مربوط به فرمانداری است که در توزیع اعتبارات سعی شد اولویت‌ها در نظر گرفته شود. فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه اعتبارات محدود بوده و باید در راستای رفع مشکلات شهرستانی بر اساس اولویت نیز گام برداشت، بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی، محیط زیست، تامین آب شرب روستایی همه از ضرورت‌های شهرستان است.

منبع: سايت فرمانداري شهرستان بويراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154498
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما