دوشنبه 15 تیر 1394 - 3:11

سهم بودجه “بویراحمد” از اعتبارات ملی کهگیلویه و بویراحمد از زبان زارعی

زارعی با بیان اینکه 53 اعتبارات ملی در بویراحمد هزینه می‌شود، گفت: در بحث جذب اعتبارات متمرکز امسال می‌توانیم حداقل چند برابر اعتبارات تملک دارایی را افزایش دهیم و جذب کنیم.

گروه اقتصادی – نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 53 اعتبارات ملی در بویراحمد هزینه می‌شود، گفت: در بحث جذب اعتبارات متمرکز امسال می‌توانیم حداقل چند برابر اعتبارات تملک دارایی را افزایش دهیم و جذب کنیم.

13910209000571_PhotoA

به گزارش بویرنیوز، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در اولین کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: در سال گذشته به لحاظ محدودیت‌های شدید اعتباری و وجود مشکلات با تلاش مدیران اکثر پروژه‌های مورد نیاز شهرستان در حال فعالیت و یا به بهره‌برداری رسیده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در دهه فجر سال گذشته بیشترین پروژه‌های افتتاحی شهرستان را به نسبت سنوات گذشته از قبل انقلاب تاکنون داشتیم، گفت: به منظور تامین اعتبار پروژه‎‌های شهرستان از هیچ کاری فروگذار نکردیم.

وی با بیان اینکه مجلس در سال‌جاری بر سه موضوع آب آشامیدنی، راه روستایی و تامین آب کشاورزی و بهسازی روستاها اهتمام ویژه‌ای دارد، گفت: در بحث توزیع اعتبارات سال‌جاری بر اساس اولویت‌ها در قالب فصل‌های مختلف اعتبار از حوزه تملک دارایی اختصاص دادیم.

این مسئول ادامه داد: در سال‌جاری سهم بودجه به شدت کاهش پیدا کرد که به تبع آن در بودجه استانی و شهرستانی نیز تاثیرگذار بوده است.

زارعی با بیان اینکه در حوزه اعتبارات ملی افزایش خوبی داشتیم و در سال‌جاری افزایش داریم، گفت: 53 درصد اعتبارات سال‌جاری به شهرستان بویراحمد اختصاص دارد که بر اساس اولویت‌ها می‌توان گامی بلند در توسعه شهرستان برداشت.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی حوزه آبرسانی را از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم مجلس عنوان کرد و گفت: تنها در یک حوزه آب روستایی مجتمع آبرسانی چین و لوداب را داریم که اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان به آن اختصاص دادیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز تاسف از اینکه بخشی از اعتبارات تملک دارایی در حوزه جاری مصرف می‌شود و از اعتبارات عمرانی می‌کاهد، گفت: همواره تاکید کرده‌ام مدیران دستگاه‌هایی که بخشی از اعتبارات را به خود اختصاص می‌دهند وظیفه آن‌ها نظارت بر دستگاه‌ها است.

زارعی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در گذشته از فقر نیروی انسانی متخصص در رنج و عذاب بودند ولی خوشبختانه در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی به نسبت گذشته داریم که باید الان این نیروها را مدیریت کرد تا علاوه بر عمومیت بخشیدن بر سرعت سرمایه عمومی با کیفیت هر چه تمام‌تر اجرا شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از توزیع اعتبارات ماده 180 و اعتبارات ملی و استانی طی هفته‌های آینده خبر داد و گفت: نباید شعار دهیم که فقیر و محروم و دورافتاده هستیم ولی زمانی که کار و جدیت پیش آید لنگ بزنیم.

زارعی با بیان اینکه 53 اعتبارات ملی در بویراحمد هزینه می‌شود، گفت: در بحث جذب اعتبارات متمرکز امسال می‌توانیم حداقل چند برابر اعتبارات تملک دارایی را افزایش دهیم و جذب کنیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154481
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حقیقت گفت:

    درود بر نماینده دلسوز و فداکار وفق باشید.

  2. تذکر به زارع نماینده. گفت:

    نمی دانم چرا اینگونه القاء شده که نماینده فقط مربوط به مناطق محروم است.از آقای زارعی بپرسید برای مرکز استان و جذب سرمایه و اعتبار چکار کرده.؟؟؟
    فکر نمی کنید در عصر جدید باید رویکرد سرمایه گذاری نیز جدید باشد.
    شما که فقط نماینده قشر روستایی نیستید؟!
    مبلمان شهری یاسوج خجالت آور است،مراکز تفریحی – رفاهی ،راههای ورودی به مرکز اسفبار،و….
    جناب زارعی به شهر یاسوج هویت ببخشید.
    یک سر در ورودی عظیم که عظمت رو القاء کنه،هویت ببخشه.
    شما حتی دقت نمی کنید که مرکز شهر،فلکه ساعت خیابان سردار جنگل شمالی چه وضع رقت انگیزی گرفته….
    حتی توان جذب سرمایه برای خرید زمین برای جمع آوری این بی نظمی و بی سامانی ایستگاه فلکه ساعت که بازار کثیفی هم ایجاد کرده و معظل ترافیک هم ایجاد کرده وشکل شکیل شهری را هم مختل و چرکین کرده ندارید…..
    نمی بینید یا نمی خواهید ببینید……
    شما نماینده مردم یاسوج هم هستید،فکری به حال این پلشتی،زشتی و بی ریختی کنید.
    به خدا خجالت می کشیم که مرکز شهرمون اینقدر خرابه….
    متولیان که فکری نمی کنند حداقل شما عطاب و خطاب کنید و کمک کنید…..
    کمک کنید چهره شهرمون زیبا باشه که از زندگی در اون شرمنده نباشیم….
    شما نماینده یاسوج هم هستید یادتون نره…..

  3. همشهری گفت:

    بودجه سال 94 بویراحمد 7 ملییارد تومان از پارسال کمتر بوده ، آن وقت نماینده از چند برابری بودجه سخن می گوید . شما ایام عید گفتید برای جاده پاتاوه دهدشت 50 میلیارد تومان اعتبار گرفته شد. پس چرا اکنون این پروژتعطیل است !!!!!!!!!

  4. کارشناس مالی گفت:

    افزایش عمومی شاخص ها به حساب افزایش سرانه بودجه در دنا و بویراحمد قابل حس می باشد.درود بر نماینده بویراحمد.

  5. کیا گفت:

    باعث افتخاری حاجی عزیز

  6. جانا گفت:

    درود براميركبير بويراحمد

  7. دوست گفت:

    خدايا دراين ماه مبارك وبه حق اين شبهاي قدر آقاي زارع رو پشتو پناهش باش كه براي مردم محروم از زندگيش ميگذره 

  8. گچساران گفت:

    به خدا ما گچسارانيها الكي تاج بزرگ كرديم تبليغات الكي اعتبارات فقط مال باشت نيروها هم مال باشت خدايي مردم بويراحمد قدراين آدم صادق رو بدونن ايشون بي رياح وصادقانه با مردمش حرف ميزنه ولي تاج تكبر ،غرور،ودوپهلوست كه انشاالله جوابشو درانتخابات خواهد ديد

  9. لوداب ،چين گفت:

    حالا ما مردم چين ولوداب فهميديم 8سال به شخصي راي داديم كه برامون هيچي نكرد ولي آقاي حاج زارع به وعده هاش عمل كرد .گاز ،آب ، درمانگاه ،جاده آسفالته ، اينا كم كاري نيست كه با دست خالي داره انجام ميگيره ما مديون خدماتت هستيم خدا نگهدارت باشه

  10. همشهری گفت:

    موقع فرار به جلو هست با این گزارشهای ابکی

  11. دلیرچ گفت:

    حاجی جون جاده دلیرچ چی شد شاید صد بار قول دادی که آسفالتش کنی ولی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… نمی دونم دیگه چی بگم از این بدقولی ها

دیدگاه شما