یکشنبه 14 تیر 1394 - 18:34

تهدید برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد توسط نوروزی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جلسات شورای فنی جدی گرفته شود، گفت: اعتبارات عمرانی دستگاه‌هایی که در جلسات شورای فنی حضور نداشته باشند کاهش می‌یابد.

خبرگزاری فارس: مدیران جلسات شورای فنی را جدی بگیرند

به گزارش فارس، حسن نوروزی ظهر امروز در جلسه شورای فنی حضور مدیران کل دستگاه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد را در جلسات شورای فنی مهم دانست و از عدم حضور مدیران کل دستگاه‌های راه و شهرسازی، نوسازی مدارس، آب منطقه‌ای و دانشگاه علوم پزشکی در جلسه امروز این شورا انتقاد کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 71 طرح عمرانی در این جلسه بررسی شد که عمده طرح‌های بررسی شده مربوط به دستگاه‌هایی که در جلسه حضور نداشتند بود که در جلسات بعدی شورای فنی مدیران کل دستگاه‌های استان حضوری فعال داشته باشند.

وی تصریح کرد: بیش از 40 درصد اعتبارات عمرانی به پروژه‌ها اختصاص داده می‌شود اما مدیران در جلسه مهمی مثل شورای فنی حاضر نمی‌شوند تا روند پیشرفت و همچنین استانداردهای کار را بررسی کنند.

این مسئول تصریح کرد: مدیرانی که در جلسه بعدی شورای فنی حاضر نشوند با جریمه کاهش اعتبارات و همچنین توضیح از مدیر به خاطر عدم حضورش در جلسات مواجه می‌شوند.

نوروزی بیان کرد: به‌دلیل حساسیت کار جلسه‌ فوق‌العاده شورای فنی تشکیل می‌شود که در جلسه بعدی راهکار مناسب برای ارتقاء کیفیت طرح‌های عمرانی ارائه شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154457
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    امسال که به اندازه کافی مشکل اعتباری وجود دارد کافیست آن مقدار باقیمانده هم بواسطه لجبازی شما و مدیران کل جذب نشود

  2. نهال گفت:

    بیچاره پیمانکاران که بدهکارشده اند

  3. ناشناس گفت:

     حتما بود یا نبودنشان فرقی نداره که نمی یان؟

  4. محمد گفت:

    آقاي سهمگين خود همه مشكلات را حل خواهند كرد همينطور كه قبلا حل كردهاند

دیدگاه شما