یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:46

تاسف و تمسخر بزرگواري براي برخي مديران!

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: این استان هرچه ضربه می‌خورد و روی توسعه را نمی‌بیند از مدیران غیرمتخصص است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: این استان هرچه ضربه می‌خورد و روی توسعه را نمی‌بیند از مدیران غیرمتخصص است.

خبرگزاری فارس: کهگیلویه و بویراحمد از مدیران غیرمتخصص ضربه می‌خورد

 به گزارش فارس، نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مسئولان عضو این شورا برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با بیان اینکه لازم است مدیران در چنین جلساتی تنها راجع به موضوع صحبت کنند، اظهار کرد: جای تأسف است که برخی از مدیران هنوز نمی‌دانند که هر جلسه‌ای مربوط به چه موضوعی است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیران در حوزه تخصصی خود بعضا در جلسات صحبت نمی‌کنند و مشاهده می‌شود که بدون مطالعه در خصوص موضوعی اظهار نظر می‌کنند که این آفت توسعه استان است.

وی در ادامه یکی از دلایل عدم توسعه استان را همین مدیران غیر متخصص دانست و گفت: اگر با چنین مدیرانی برخورد شود بسیاری از مشکلات استان برطرف خواهد شد.

بزرگواری در ادامه به موضوع خرید از تولیدات داخلی استان اشاره کرد و گفت: این کار درست در راستای کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی مورد اشاره مقام معظم رهبری است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به لزوم ساماندهی پیمانکاران در این استان هم اشاره‌ای کرد و گفت: پیمانکاران عصای دست ما مسئولان در استان هستند که می‌توانند با توجه بیشتر توسط مسئولان بسیاری از کارها را انجام دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154397
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. س گفت:

    علت ضربه خوردن استان حرفهای غیر کارشناسی حضرتعالی درمجلس است

  2. لیلی گفت:

    درود برسید صادق

  3. علی گفت:

    لیلی کجاش صادقه مدیران غیر متخصص را خودت گذاشتی یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم

  4. مجاهد گفت:

    آقای همچی دان !!!!!!

  5. چاروسا گفت:

    مشکل از مدیران بیسواد8ساله خودته

  6. بی غرض گفت:

    بفرماییدتخصص جنابعالی چیست/ایاتوباتخصص دراین جایگاه قرارگرفتی/ایانه این است که توباحذف دگرکاندیدهاوخیانت بعضی هاکه جایگاه خودرادرخطرمی دیدندوووووبه این جایگاه که مناسب تونیست قرارگرفتی والبته باموضع گیری های نابلداین راثابت کردی///

  7. ناشناس گفت:

    وهمچنین نمایندگان غیرمتخصص…….نه اینکه دوره خودت مدیران مخصص بودند؟!!!!!!!!

  8. منصوری گفت:

    جناب بزرگواری چرا اصرار داری در هر نشست و رخدادی که علم کافی نداری خود را نه تنهامتخصص ان علم می دانی ؟؟؟ بلکه متهم کردن دیگران به بی علمی را امری راحت می دانی شما به تعدادی از مدیرانی که در دهدشت و چرام هم باهات فامیلند وهم از یادگاران تو هستند و هنوز با یا خواهش و یا جنجال سعی در نگهداری انها را داری چه زیان واسیبی به این مردم بدبخت وارد کرده ای ؟؟/اهل دانش وخرد کسی را که با نگاه تحقیر به دیگران می نگرد از اهالی بزرگان نمی دانند …..

  9. انصاف گفت:

    خدایی تخصص خودت چیه؟ چه تخصصی داری؟ تو تخصص و چی بگم وره ی صحبت کردن نداری.

  10. کشاورز گفت:

    ککا بل چماق بزن تو سر همشون

  11. علی گفت:

    تو که مضحکه عالممان کردی

  12. ناشناس گفت:

    آردبیز وه افتویه گفت تو دو سمه داری

  13. اوف گفت:

    مه مجبور بی گپ بزنی. کی ای روز وت ایخواس

  14. شیپورچی گفت:

    برادر کلکسیون کارهایی که برا کهگیلویه انجام داد رو فقط یه مرور کنی متوجه میشی چقدر زحمت بی وقفه انجام داد از خدا و آخرت بترسید آخه چقدر تهمت میزنید درود خدا بر سید علی محمد بزرگواری نماینده موفق و فعال..

  15. پورسعید گفت:

    در این مورد که پیمانکارآن عصای دست دولت هستند تردیدی نیست
    انشاءالله با صحبتها ی نماینده محترم جناب آقای  بزرگواری که با مدیران دارند ،همانند دور قبل و همین دور مجلس ،کم اشتباه بوده ودر جهت تفکرات رهبری سیر صعودی داشته باشند 
    مطمئنا چنین چیزی به نمایندگی آقای بزرگواری تحقق می یابد.

  16. جومرد از بهمئی گفت:

    ایشال دست این مدیران بی لیاقت رو کوتاه میکنی. تا یه ارباب رجوع میره بیششون انگار رییس جمهورن یه جوری قیافه میگیرن انگار از دماغ فیل افتادن.خدا قوت سید عزیز بزرگواری

  17. چرام گفت:

    یسد عزیز کارت درسته.دوست داریم بزرگواری

  18. بهمئی گفت:

    آی گفتی از حرف دل این مردم
    شریف و با صداقت
    فقط بزرگواری

  19. شیپورچی گفت:

    فدایی داری بزرگواری
    همین که در حومه غربی گاز رسانی و سد سازی و آبرسانی کردی و دوباره پیگیر کارهای بیشتری هستی،گاز رسانی به مناطق دشمن زیاری تا قلعه ریسی و دیشموک و شهر کردن خیلی از مناطق و کارهای دیگر نشان از این است که انسان با مسئولیت و دلسوز هستید درود بر سید پیروز…..

  20. چرام گفت:

    سلام آقای بزرگواری
    دعای خیر خودم و خانواده ام پشت پناهت به راهت ادامه بده مثل همیشه خوش می درخشی مطمئن ام..

  21. رضاتوفیقی گفت:

    درود بر حاج آقا با صداقت

دیدگاه شما