شنبه 13 تیر 1394 - 11:09

تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد+زمان و مکان مراسم

توفیقیان افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام علی آل‌بویه جایگزین فردین بوستانی رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج می‌شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج از برگزاری مراسم تکریم و معارفه رؤسای قبلی و جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، خدیجه توفیقیان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مراسم تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه ۱۴ تیرماه ۹۴ برگزار می‌شود.

bostani3

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: این مراسم با حضور علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار می‌گردد.

توفیقیان افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام علی آل‌بویه جایگزین فردین بوستانی رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154273
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. س. راميان گفت:

    تا دانشگاه آزاد پابرجاست رئيس و مديري به توانمندي و روشنفكري دكتر بوستاني نخواهد ديد، از ته دل ناراحت شديم من و هزاران نفر شبيه من؛ اميدوارم مردم و دنشجويان اين استان تا هميشه از تجربيات و دانش دكتر بهره مند باشيم، و هر جا باشه خدايا به سلامت دارش.

  2. دانشجو گفت:

    دانشگاه کمتر به مدیران علمی نیاز دارد ، بیشتر به مدیران فرهنگی نیاز دارد !!!!!!!

  3. احسان گفت:

    دكتر بوستاني حق و انصاف مديري توانمند و از نخبگان و فرهيختگان علمي بوده و هست واقعا متاثر شديم انشاءاله كه در هر جايگاه و هر منصب جديد همچون گذشته پيروز و موفق باشند خدايش جايگاه و رتبه دكتر بالاتر از رئيس واحدي است.

دیدگاه شما