پنجشنبه 11 تیر 1394 - 14:19

کنایه سیدجلال به سرپرست پرسپولیس

وی در مورد اینکه آیا امروز مذاکره‌ای با طاهری سرپرست پرسپولیس داشته گفت: هیچ گاه با چنین آدم‌هایی که اختیارشان از خودشان نیست مذاکره نکرده‌ام.

به گزارش بویرنیوز: مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بنده نه طاهری را می‌شناسم و نه برای پرسپولیسی شدن با او مذاکره‌ای انجام داده‌ام.

سید جلال حسینی اظهار داشت: تمام این اخبار که در خصوص مذاکرات من با پرسپولیس به آن اشاره می‌شود کذب محض است و نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا در می‌آید. مذاکرات من در این فصل برای پرسپولیسی شدن تمام شد و دیگر دلیلی ندارد بخواهیم هر روز در خصوص این تیم و مذاکراتی که دیگر وجود ندارد صحبت‌های جدیدی را مطرح کنیم.

وی در مورد اینکه آیا امروز مذاکره‌ای با طاهری سرپرست پرسپولیس داشته گفت: بنده نه طاهری را می‌شناسم و نه تا به حال او را دیده‌ام. البته در گذشته مذاکراتی با پرسپولیسی‌ها داشتم اما نه با شخصی به نام طاهری و هیچ گاه با چنین آدم‌هایی که اختیارشان از خودشان نیست مذاکره نکرده‌ام.

مدافع تیم ملی ایران یادآور شد: پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و حسن نیتم را برای پرسپولیسی شدن با انجام مذاکره با نژاد فلاح برای آمدن به این تیم و پوشیدن پیراهن سرخ نشان دادم. اما وقتی این صحبت‌ها مطرح می‌شود و چنین اخبار بی‌اساسی منتشر می‌شود دیگر دلیلی ندارد بخواهم منتظر کسی یا اتفاق خاصی باشم.

منبع: فارس
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154070
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما