چهارشنبه 10 تیر 1394 - 20:09

خبر خوش مدیر عامل آبفار برای مردم لوداب

هزینه آب رسانی، اصلاح و نگهداری شرایط ویژه ای به خود می گیرد که لازم است در تصمیم گیری ها و تخصیص منابع به این بخش توجه بیشتری مبذول شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستائی استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه های جدی این سازمان برای تعمیر، اصلاح و بازسازی شبکه ها در سال جاری خبر داد.

بهسازی کامل مجتمع آب رسانی لوداب تا سال 95

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی آبفار کهگیلویه و بویراحمد، فیض الله پاسره تصریح کرد: در سال جاری با توجه به اهمیت نگهداری، تعمیر و اصلاح شبکه های آب رسانی و اتمام طرح های نیمه تمام آب روستایی استان این مقوله ها در صدر اقدامات شرکت آبفار می باشد و عملاً پروژه احداث چاه جدید کلید نمی خورد.

SONY DSC

وی تصریح کرد: در شهرستان های بویراحمد و دنا پروژه های آب رسانی لوداب، بلوط کارون، آب سردون مارگون چشمه گلی شهنیز، گوشه و مزدک و شهنک و سقاوه را داریم که همگی از جمله طرح های اصلاح و بهسازی هستند و در حال حاضر فعال هستند و یا در روزهای آتی به فعالیت می پردازند.

دکتر پاسره گفت: یکی از مهم ترین اقدامات آبفار در شهرستان بویراحمد؛ بهسازی مجتمع آب رسانی لوداب می باشد که 74 روستا با حدود 8000 نفر جمعیت را پوشش خواهد داد.

وی گفت: در این مجتمع 17 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی مجتمع های آب رسانی محقق شده و تا کنون پیشرفت های خوبی حاصل شده که با تحقق مابقی اعتبار لازم، نوید بهره برداری نهایی این طرح در سال 95 را به روستائیان عزیز این منطقه میدهیم.

لزوم توجه بیشتر مردم شهرستان های بویراحمد و دنا با منابع آبی/ در سال جاری طرح جدید نداریم

مدیر آبفار استان تصریح کرد: در شهرستان های بویراحمد با توجه به اینکه بخش اعظمی از آب شرب مردم از آب های سطحی تأمین می شود و در خشکسالی ها نیز اولین اثری که قابل مشاهده است کاهش آب های سطحی است، روستائیان این دو شهرستان باید در مصرف بهینه منابع آبی و عدم استفاده آن در مصارف غیر خوراکی حساسیت بیشتری به خرج دهند.

پاسره افزود: با توجه به ویژگی های خاص روستاهای استان هزینه آب رسانی، اصلاح و نگهداری شرایط ویژه ای به خود می گیرد که لازم است در تصمیم گیری ها و تخصیص منابع به این بخش توجه بیشتری مبذول شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روستائیان باید در مصرف آب به عنوان ماده ای کمیاب و ارزشمند دقت بیشتری به خرج دهند و از استقاده آب خوراکی در مصارفی غیر از آن و همچنین انشعابات غیر مجاز بپرهیزند و در صورت بروز هرگونه شکستگی و خرابی شبکه های آب رسانی سریعاً موضوع را به مسئول مربوطه منعکس کنند./روابط عمومی آبفار

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153993
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    با سلام و خسته نباشید. لطفا و خواهشا در این اوضاع نابسامان کم آبی به فکر انشعابات غیر مجاز و جریمه آنها باشید, در بسیاری از نقاط شهر از انشعابات غیرمجاز(پشت کنتور
    ) به واسطه داشتن قوم و خویش در اداره آب و فاضلاب استفاده میکنند.در خیابان ما حداقل 8 تا که اینجوره.

  2. محمد گفت:

    انصافا جناب دكتر پاسره از فعال ترين مديران اين استان مي باشند و بابت زحمات ايشان بايد قدرش را بدانند

  3. ناشناس گفت:

    درود بر دكترپاسره

دیدگاه شما