چهارشنبه 10 تیر 1394 - 19:33

خادمی: رکود سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفتار نامناسب برخی کارشناسان در ادارات موجب رکود سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد شده است.

خبرگزاری فارس: ‌رکود سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد/باید سرمایه‌گذار را به خوبی مورد توجه قرار داد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید‌موسی خادمی بعد‌از ظهر امروز در نشست با مسئولان صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه تولید اظهار کرد: قانون خوبی به‌نام رفع موانع تولید وجود دارد که باید فصل به فصل آن در استان مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا اینکه بتوانیم آن را به خوبی اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته با نبود چنین قانون نوعی سردرگمی وجود داشت، تصریح کرد: اکنون مشکلات گفته می‌شود و راه‌حل‌ها هم پیدا شده است لذا باید در عمل آنها را اجرا کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از مشکلات بزرگ در استان است که وقتی سرمایه‌گذار در ادارات دستگاه‌ها حضور پیدا می‌کند رده‌های پایین‌تر مانند کارشناسان به جای همکاری با آنها دائم لفظ به من چه به کار می‌برند که موجب شده سرمایه‌گذار رغبتی برای حضور در استان و سرمایه‌گذاری نداشته باشد.

خادمی گفت: این در حالی است که باید سرمایه‌گذار را به خوبی مورد توجه قرار داد و با آنها حرف زد و در رفع موانع تولید کوشید اما متاسفانه از رده کلان مسئولان که پایین می‌آییم کارشناسان به این امر بی‌توجه هستند.

وی افزود: کارشناسان و بانک‌ها نمی‌دانند که با این کار خود نه تنها به سرمایه‌گذار در استان ضربه می‌زنند بلکه به خود ضرر می‌زنند که روزی فرا می‌رسد بانک‌ها باید تعطیل شوند و تنها یکی دو بانک برای پرداخت حقوق فعالیت داشته باشند.

خادمی به تسهیلات خوب صندوق توسعه ملی اشاره کرد و گفت: این تسهیلات امسال به 2 هزار میلیارد تومان رسیده که سود آن 10 تا 12 درصد شده لذا مسئولان باید سهم استان را از این تسهیلات دریافت کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153989
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما