چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:22

توجه به فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد توجه به فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه پیام‌نور را یک ضرورت دانست.

خبرگزاری فارس: توجه به فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید‌علی سراج صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی از عوامل مهم توسعه دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماه مبارک رمضان، ماهی است که در آن خداوند بندگان خود را به قناعت دعوت می‌کند و چه خوب است در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گرفته و در شرایط کنونی که کشور در تحریم است، همه برای همدلی و همزبانی با دولت و امکان استفاده بیشتر از منابع، صرفه‌جویی در استفاده از امکانات دولتی و دانشگاهی در ماه رمضان و حتی بعد از ماه رمضان را سرلوحه کار خود قرار دهند و همین امر به عنوان یک فرهنگ درست و سازنده باید در دانشگاه تقویت شود.
وی خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی به عنوان یکی از عوامل مهم توسعه دانشگاه پیام‌نور از اهمیت بالایی برخوردار است البته در زمینه فعالیت‌های فرهنگی در بعضی از ماه‌های خاص از جمله ماه مبارک رمضان باید پررنگ‌تر ظاهر شد چرا که فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه در سطح کلان به عنوان یکی از پایه‌های توسعه ملی کشور از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.
وی گفت: رؤسا و مسئولان مراکز و واحدها و به‌خصوص کارشناسان فرهنگی و پژوهشی لازم است وظائف خود را در خصوص مباحث فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه جدی بگیرند و به درستی مدیریت کنند و در جهت جلب رضایت دانشجویان و انجام فعالیت‌های مطلوب فرهنگی و پژوهشی برای کارکنان و اعضای هیئت علمی بیش از پیش تلاش کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان خاطرنشان کرد: تشکیل انجمن‌های علمی، هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با پژوهش و دانشگاه‌ها، برگزاری کارگاه‌های متنوع و همایش‌ها در سطح ملی و منطقه‌ای جهت بهبود تحقیق و پژوهش در دانشگاه امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153910
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما