چهارشنبه 10 تیر 1394 - 2:01

ترفندی جالب برای برقراری تماس در آیفون

ترفندهای سیستم عامل iOS

 

کاربران زمانی که به تماس با فردی دیگر در زمانی مشخص نیاز دارند یادآورهایی را تنظیم می کنند. اما اگر از اپلیکیشن یادآور اپل به جای یک اپلیکیشن شخص سوم استفاده کنید قادر خواهید بود به محض نمایش یادآوری با فرد مورد نظر تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل, iPhone

سیستم عامل iOS اپل زندگی خود را در سال 2007 آغاز کرد. در شرایطی که پلتفرم های تلفن هوشمند اولیه نمونه هایی پیچیده بودند، آی‌فون سیستم عاملی شسته و رفته و بدون ویژگی های اضافی ناکارآمد را ارائه کرد که آن چه مورد نیاز کاربران بود را در اختیار آنها قرار می داد.

 

از آن زمان تاکنون، سیستم عامل iOS هرچه بیشتر رشد کرده و هر ساله ویژگی های جدیدی به آن افزوده شده اند. با گذشت هر سال و افزودن قابلیت های بیشتر، به صورت آشکار آی‌فون به دستگاهی سودمندتر و توانمندتر تبدیل شده است. اما جریان این ویژگی های جدید به معنای آن است که برخی چیزهای فوق العاده نیز وجود دارند که ممکن است هرگز آنها را پیدا نکنید زیرا پنهان شده اند.

اپل اخیرا اعلان های تعاملی را به iOS افزوده است که روش های مختلفی برای استفاده از این بخش وجود دارد. به عنوان مثال، کاربر می تواند یک پیام متنی را درست از بخش اعلان پاسخ دهد.

 

اما آیا می دانستید می توانید از طریق اعلان های تعاملی iOS به برقراری تماس نیز اقدام کنید؟ کاربران زمانی که به تماس با فردی دیگر در زمانی مشخص نیاز دارند یادآورهایی را تنظیم می کنند. اما اگر از اپلیکیشن یادآور اپل به جای یک اپلیکیشن شخص سوم استفاده کنید قادر خواهید بود به محض نمایش یادآوری با فرد مورد نظر تماس بگیرید.

 

دو عامل کلیدی برای انجام این ترفند وجود دارند. نخست، مخاطبی که قصد برقراری تماس با وی را دارید باید در فهرست مخاطبان شما قرار داشته باشد. دوم، باید از سیری دستیار صوتی اپل برای ایجاد یک یادآور استفاده کنید.

 

به عنوان مثال، صبح هنگام به سیری می گویید تماس با مخاطب مورد نظرتان را چند دقیقه بعد یادآوری کند. هنگامی که یادآور اجرا می شود صفحه قفل شما این گونه خواهد بود:

 

سیستم عامل iOS, تلفن هوشمند

 

سپس یک سویپ ساده به چپ گزینه های زیر را نمایش می دهد:

 

پلیکیشن یادآور اپل, اعلان های تعاملی

آموزش برقراری تماس در آی‌فون با استفاده از اعلان ها

 

همان گونه که مشخص است ضربه زدن روی دکمه “Call” در بخش اعلان تماس با مخاطب مورد نظر را برقرار می کند./عصربران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153863
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما