چهارشنبه 10 تیر 1394 - 1:36

موفق ترین افراد جهان، صبحانه چه می خورند؟

صبح یکی از بهترین زمان ها است تا بدن و ذهن خود را برای فعالیت های طول روز آماده کنیم که این مستلزم تغذیه مناسب است.
به گزارش بویرنیوز، صبح یکی از بهترین زمان ها است تا بدن و ذهن خود را برای فعالیت های طول روز آماده کنیم که این مستلزم تغذیه مناسب است.

ما در اینجا آنچه را که موفق ترین افراد جهان هر روز صبح میل می کنند، برایتان آورده ایم.
1. ریچارد برانسون (کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی)- غذاهای سنتی و سرشار از فیبر

موفق ترین افراد جهان، صبحانه چه می خورند؟
او هر روز صبح سالاد میوه، موسلی (ترکیبی از غلات و دانه هاست که با آب میوه یا ماست یا شیر سرو می شود) و گرانولا می خورد. او گاهی کیپر (یک نوع ماهی روغنی) را نیز در برنامه غذایی خود جای می دهد.

2. آل راکر (هنرپیشه، نویسنده)- اسموتی پروتئین

موفق ترین افراد جهان، صبحانه چه می خورند؟
قبل از این که او در برنامه تلویزیونی اش که در ساعت 7:40 تا 8:15 صبح پخش می شود، حاضر می شود، یک لیوان اسموتی پروتئین می نوشد. این نوشیدنی شامل پودر پروتئین، پودر فیبر،  شیر بادام، توت یخ زده، زنجبیل و شهد گیاه آگاو است. او گاهی کره بادام زمینی نیز به برنامه غذایی خود می افزاید.

3. جان مکی (تاجر)- اسموتی سبز

موفق ترین افراد جهان، صبحانه چه می خورند؟
او که به خوردن غذاهای سالم شهرت دارد، هر روز برای خود یک لیوان اسموتی درست می کند. اسموتی او شامل بادام، جو دو سر، شیر سویا، میوه های تازه، کلم و اسفناج است.

4. مارگارت تاچر (تنها نخست وزیر زن تاریخ بریتانیا)- قهوه و نصف گریپ فروت

موفق ترین افراد جهان، صبحانه چه می خورند؟
او سعی می کند غذای کمی بخورد به همین دلیل یک فنجان قهوه و نصف گریپ فروت را برای صبحانه ترجیح می دهد. او می گوید: «من برای گرفتن انرژی مورد نیاز در طول روز، احتیاج به صبحانه زیادی ندارم.»

5. جاستین تیمبرلیک (خواننده و ترانه‌سرای پاپ و بازیگر)- صبحانه در دو مرحله

موفق ترین افراد جهان، صبحانه چه می خورند؟
صبحانه اول او شامل وافل به همراه دانه کتان، کره بادام زمینی و تخم مرغ نیرو است. پس از خوردن صبحانه او ورزش می شود سپس یک عدد تخم مرغ دیگر یا شیک پروتئین می خورد. او می گوید: «چون من به طور منظم ورزش می کنم، بنابراین باید غذای زیادی نیز مصرف می کنم.»

6. اسکات آدامز (هنرمند)-مواد سرشار از پروتئین

موفق ترین افراد جهان، صبحانه چه می خورند؟
20 دقیقه اول هر روز اسکات آدامز، حتی روزهای تعطیل، همیشه یکجور است. او هر روز ساعت 5 صبح بیدار می شود، یک فنجان قهوه و مواد پروتئین دار مصرف می کند سپس پشت میز کار خود می نشیند و کتاب می خواند تا ایده ه ای تازه ای به ذهن اش خطور کند. او می گوید: «برای جلوگیری از گرسنگی در طول روز، من همیشه سعی می کنم صبحانه ای کامل بخورم تا دچار حواس پرتی نشوم.»

7. کلی ریپا (هنرپیشه و مجری)- قهوه

موفق ترین افراد جهان، صبحانه چه می خورند؟
به محض این که او از خواب بیدار می شود، کاپوچینویی را که همسرش برایش درست می کند، می نوشد. البته در زمان هایی که برنامه تلویزیونی دارد، مقدار کافئین مصرفی خود را افزایش می دهد و لاته را جایگزین آن می کند. «من هیچوقت قبل از برنامه های تلویزیونی ام صبحانه نمی خورم زیرا هنگامی که  معده ام در حال هضم مواد غذایی است، نمی توانم به خوبی تمرکز کنم. به همین دلیل پس از اتمام برنامه، ماست و گرانولا می خورم»

8. وینستون چرچیل (سیاست‌مدار و نویسنده)- تخم مرغ و گوشت

موفق ترین افراد جهان، صبحانه چه می خورند؟
صبحانه او بسیار کامل است و شامل تخم مرغ، مربا، گوشت سرد، گریپ فروت و نوشابه است. او معمولا صبحانه خود را در 2 مرحله می خورد. مرحله اول تخم مرغ آب پز، نان تست، مربا، کره، قهوه، شیر، مرغ و گوشت سرد است و درمرحله دوم گریپ فروت به همراه شکر و یک لیوان آب پرتغال و نوشابه./برترین ها
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153842
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما