سه شنبه 9 تیر 1394 - 17:24

دستور استاندار به دستگاههای اجرایی درباره اطلاع رسانی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از کم کاری دستگاههای اجرایی در اطلاع رسانی و بیان خدمات دولت در استان گفت: روابط عمومی های سازمان ها در این راستا خدمات دولت را مستندسازی کنند.

سید موسی خادمی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه در دولت تدبیروامید به رغم کاهش درآمدهای کشور اما اعتبارات عمرانی افزایش و اتقدمات خوبی انجام شد، افزود: خدمات خوبی دراستان به لحاظ افزایش دوبرابری بودجه عمرانی صورت گرفت اما اطلاع رسانی دراین زمینه کافی نبوده است.
سال 93 بیش از دو هزار و 920 میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی استان هزینه شد و بیش از 500 طرح عمرانی در هفته دولت و دهه فجر بهره داری و کلنگ زنی شد.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد بهبود شاخصهای برخورداری و فرایند توسعه همه جانبه استان را اولویت عمرانی مدیریت اجرایی استان دانست و تصریح کرد : مدیران و روابط عمومی ها باید با بررسی روند توسعه خدمات و مستندسازی آن زمینه را برای ارزیابی عملکردها و بیان خدمات دولت به رسانه ها و افکار عمومی فراهم سازند.
وی برلزوم مستندسازی فعالیت و عملکردهای دستگاههای اجرایی استان و ارایه آن به روابط عمومی استانداری کهگیلویه بویراحمد در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.
مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیزگفت: راوبط عمومی های دستگاهای اجرایی برای اطلاع رسانی از خدمات انجام گرفته در دولت تدبیر و امید بیش از پیش با اطلاع رسانی مناسب تلاش کنند.
محمدرضا باقرزاده برلزوم تهیه گزارشی از عملکرد و دستاوردها ،طرحهای اجرا شده با ذکر میزان اعتبار و الویت ها ونیازهای اساسی دستگاههای اجرایی در بخشهای مختلف با تبیین شاخص های برخورداری استان در هربخش نسبت به متوسط کشوری و نیازسنجی از کمبودهای هر دستگاه در زمینه بهبودخدمات رسانی از سوی روابط عمومی های استان به اداره کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد.
وی اظهارکرد : باتوجه به تاکید استاندار کهگیلویه وبویراحمد دراین راستا فعالیت مدیران و روابط عمومی ها ارزیابی خواهد شد.
باقرزاده گفت: بزودی با همکاری روابط عمومی ها ازاین طریق گزارشی از خدمات دو ساله دولت یازدهم در استان تدوین خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153816
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مانی گفت:

    ای استاندار که مدیران کار نکردنه ده بار ایگون ا یه کاری کردن خو ایزنن من بوق و کرنا

دیدگاه شما