دوشنبه 8 تیر 1394 - 12:35

اولین نشست رئیس جدید پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با مدیران ستادی (+عکس)

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این نشست با هدف طرح دغدغه‌ای مراکز و واحدها و ارائه راهکار توسط آن‌ها و اتخاذ تصمیم در خصوص رفع این مشکلات است.

کارگروه‌های پنج‌گانه ارتقای کیفی برنامه‌های پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز نخستین نشست رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان و مدیران ستادی برگزار شد.
سیدعلی سراج در این نشست ارتقاء همه‌جانبه دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در همه سطوح را از اهداف و اولویت‌های اولیه مدیریتی خود برشمرد.

IMG_2986

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور، ایجاد روحیه نشاط در کارکنان و بالا بردن سطح اطلاعات فرهنگی همکاران را مهمترین گام در رسیدن به ارتقاء این مرکز دانشگاهی دانست و پرداختن به ورزش، تشکیل جلسات بررسی حکمت‌های نهج‌البلاغه همراه با آزمون‌های ماهانه و دادن امتیاز کیفی به کارکنانی که در این فعالیت‌های فوق‌برنامه و مفید شرکت می‌کنند را از جمله طرح‌های خود در این زمینه عنوان کرد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور استان از جایگاه خوبی برخوردار است ولی با قابلیت‌های موجود در این استان هنوز در جایگاه شایسته خود قرار نگرفته و با به کارگیری این قابلیت‌ها باید هر چه سریع‌تر در جایگاهی که شایسته آن است قرار گیرد.

IMG_2993

در این نشست که با شکل‌گیری کارگروه‌های پنج‌گانه در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و فن‌آوری اطلاعات، اداری و مالی، نظارت و ارزیابی، روابط عمومی، بودجه و عمرانی برگزار شد، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص هدف تشکیل کارگروه‌های تخصصی در نشست مدیران ستادی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این نشست با هدف طرح دغدغه‌ای مراکز و واحدها و ارائه راهکار توسط آن‌ها و اتخاذ تصمیم در خصوص رفع این مشکلات است.

IMG_2998

 سراج اظهار کرد: تصمیماتی که به استان و در حیطه مدیریت استان است در استان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و راهکارهای ارائه شده بررسی و بهترین آنها اعمال خواهد شد و تصمیماتی که در حوزه مدیریتی کشور است به صورت پیشنهاد به ریاست دانشگاه و معاونت‌های مربوطه ارجاع خواهد شد تا به این شکل دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد نقش خود را در فرآیند مدیریتی دانشگاه و رفع مشکلات ایفا نماید.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استفاده از عقل جمعی ابزار خود را می‌طلبد و فرهنگ خاص خود را می‌خواهد. سراج در ادامه گفت: در تصمیم‌گیری‌ها، استفاده از عقل جمعی مهمترین عامل موفقیت است و بالا بردن آستانه تحمل در شنیدن انتقادات، ارزیابی و ریشه‌یابی مشکلات تنها راه رسیدن به تصمیم درست است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153640
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند گفت:

    آقای سراج ضمن تبریک به استحضار می رساند تا آن 4نفر در دانشگاه مسئولیت دارند برنامه های شما که هیچ برنامه دکتر سرلک هم اجرا نخواهد شد .ازما گفتن خود دانی

    .درضمن همین چهار نفر نجیب را به این روز انداختند .مدیر محترم بویر لطفا برای یک بار هم که شده این کامنت را نمایش دهید تا دانشگاه جایگاه از دست رفته خود را باز یابد .

  2. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر سراج اصلاح طلب
    برادر همینطور با شجاعت به کار خود ادامه بده دعای ما کارکنان پشت و پناه شماست

  3. ابسواران گفت:

    آقای دکتر سراج تبریک عرض میکنم.با آرزوی توفیق روز افزون شما.با روحیه ای که از شما سراغ دارم مطمئنم تحول خوبی در دانشگاه پیام نور بوجود خواهد آمد.

  4. علی پورمظفر گفت:

    تبریک به آقای دکتر سراج وهم استانی ها به خاطر این انتصاب خوب وشایسته

  5. سما گفت:

    جناب آقای سید علی سراج
    انتصاب جنابعالی را به سمت رئیس دانشگاه پیام نور استان تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت آن مجموعه باشیم.

دیدگاه شما