یکشنبه 7 تیر 1394 - 15:59

درگیری با شوهر و قتل به خاطر واتس‌آپ

قرار بازداشت موقت از سوي قاضي پرونده صادر شده و زن جوان براي انجام تحقيقات در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.

ماجراي اين درگيري مرگبار به شامگاه پنجم تيرماه برمي‌گردد. آن شب مأموران كلانتري نارمك در جريان يك درگيري خونين در خيابان سبلان قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. در بررسي‌ها معلوم شد كه جوان 26ساله‌اي با همسرش درگير شده و از ناحيه سينه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود.
وي بعد از آن به سمت راه پله‌هاي ساختمان رفته و در آنجا خون‌آلود نقش زمين شده بود. همزمان يكي از اهالي ساختمان با ديدن او با پليس و اورژانس تماس گرفته و ماجرا را گزارش كرده بود. درنهايت نيز مرد جوان توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شد اما به‌رغم تلاش پزشكان به كام مرگ رفته بود. با اين اطلاعات همسر 21ساله وي به اتهام قتل دستگير شد.
اين زن جوان كه از مرگ همسرش شوكه بود صبح ديروز وقتي در برابر قاضي منافي‌آذر بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت، ماجراي درگيري مرگبار را چنين توضيح داد: مدتي بود كه همسرم اينترنت گوشي‌اش را فعال كرده بود و مرتب سرش توي گوشي‌اش بود. براي همين به او مشكوك شده بودم چراكه مرتب از وايبر و واتس‌آپ برايش پيام مي‌آمد و به‌نظر مي‌رسيد كه موضوعي را از من پنهان مي‌كند.
وي ادامه داد: شب حادثه به بهانه تماس از او خواستم تا گوشي موبايلش را به من بدهد اما او حاضر نشد براي چند دقيقه موبايلش را در اختيارم قرار دهد كه همين آغاز درگيري ما شد. وقتي بحث ميان ما بالا گرفت يك دفعه همسرم به سمت من حمله‌ور شد و موهاي سرم را كشيد و كتكم زد.
من كه در آن لحظه به‌شدت عصباني بودم چاقويي از آشپزخانه برداشتم و به سمت او كه در حال بيرون رفتن از خانه بود پرتاب كردم. از شانس بد من همان لحظه شوهرم به سمت من برگشت كه چاقو در سينه‌اش فرو رفت. درحالي‌كه چاقو همچنان در سينه‌اش بود به سمت راه پله‌ها حركت كرد و در آنجا نقش زمين شد. همه‌‌چيز در يك لحظه و بر اثر عصبانيت رخ داد و من واقعا پشيمانم، ‌چون هرگز قصد كشتن شوهرم را نداشتم. من 5سال پيش زماني كه فقط 16سال داشتم با شوهرم ازدواج كردم و دختر يكساله دارم و باورم نمي‌شود كه يك درگيري جزئي به اينجا ختم شود.
در همين حال سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران در اين‌باره گفت: قرار بازداشت موقت از سوي قاضي پرونده صادر شده و زن جوان براي انجام تحقيقات در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153582
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مردان ساده گفت:

    موضوع کاملا برعکس میباشد .زن شیطان میباشد

  2. مجاهد گفت:

    با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات . مسئولین محترم دست اند رکار بخدا قسم این شبکه های مجازی به اصطلاح اجتماعی به سرعت در حال از بین بردن تحکیم خانواده است . زنان و مردان بدون اینکه بدانند در گردابی فرو میروند که نتیجه اش مواردی همچون این قضیه است . بخدا قسم بحرانی که در این فضا ها وجود دارد فراتر از این است و از شما ها تقاضامندم که این اسباب جدید شیطان را مسدود کنید . بعضی ها به اصطلاح روشنفکر میگن خوبه و مفید … اما اینطور نیست اسیب ان خیلی زیادتره . داعش نیروی مجسم شیطان است که عملا بر روی انسانیت شمشیر کشیده و اینگونه شبکه های مجازی نیروی دیگر شیطان است که بر بنیان اصلی انسانیت ثیغ کشیده .. پس تا از دستمان بر می اید کاری کنیم . با تشکر

    • ناشناس گفت:

      جان خودم تو دیگه تعطیل تعطیلی ……  چطور من دارم استفاده میکنم و خیلی هم خوبه …. نماز و روزه رو هم به وقتش انجام میدم ….. کرم درخت از خودشه

  3. یک زن گفت:

    من هم چند مرد را میشناسم که با عضویت در گروه های وایبر و واتس آپ به شماره زنان یا دختران دسترسی پیدا کرده اند، و در حال حاضر در حال خیانت به همسران خود می باشند. باور کنید کاملا واقعی و مستدل

    • باورم نميشه گفت:

      خداوكيلي چند نفر رو ميشناسيد كه با ماشين رفتن دنبال خيانت. تلفن رو چطور. محل كار چي  . تاكسي و ماشيناي عبوري هم هست. .فاتحه خواني  و عروسي و مدرسه و  دانشگاه و مراسم ختم و …….
      بفرما جامعه رو تعطيل كنن
      از اين به بعد مردم با هم حرف نزنن  و كسي از خونه بيرون نياد و …
      نونوايي كه ديگه حرامه
      خطر فساد داره والا
      مواظب باشيد

  4. ناشناس گفت:

    این گزارش می خواست بگه واتس آپ جیزه دست نزنید ….

  5. ناشناس گفت:

    خواستم نظر دهم و درد دل کنم …. ترسیدم …. خانه از بنیان خراب است

  6. خودم گفت:

    حق مردای که همش تو واتساپه ووایبرن همینه از وقتی این برنامه ها اومدن زندگی همه رو از هم پاشوندنه

  7. بابکان گفت:

    کلا گپ واتس و وایبر نیست ولات ایران وابی ولات خیانت زن و میره هم نداره وافسوس سی روزل خوبو ک ریس جمهور محمود تش نها زر ایران

  8. حق گفت:

    خانمهای محترم بجایی واتصاب بازی به خانواده و نظافت منزل همکاری نمایید.

  9. بندی خدا گفت:

    اگر کار تو پاک  بو با زبان نرم میشود همه کار کرد اره

دیدگاه شما