یکشنبه 7 تیر 1394 - 12:37

ديدار مديركل بهزيستي با رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

مهندس ديو ديده رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان نيز اظهار داشت: اطلاع رساني شرط لازم براي موفقيت در هركار و برنامه اي مي باشد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان كهگيلويه و بويراحمد  با هدف معرفی فعالیت های سازمان بهزیستی به جامعه با رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان بهزيستي: در این جلسه هم اندیشی که معاونین ستادی بهزیستی استان نیز حضور داشتند موسوی امجد اظهار داشت: بهزیستی مهمترین نهاد حمایتی دولت می باشد که مأموریت ارتقاء رفاه و سلامت اجتماع و بخصوص افراد آسیب دیده و یا در معرض آسیب را بر عهده دارد و برای کاهش آسیب ها و آگاه سازی افراد اقدام به  برپایی کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی ویژه محيط كار، خانواده ها، کارکنان، دانشجویان و دانش آموزان میکند تا از این طریق بتواند نقش خود را با عنوان سازمانی که با هدف بهتر زیستن بنا شده را ایفا کند.

yyy1y

مدیرکل بهزیستی در این دیدار خواهان همدلی بیشتر سازمان ها، ادارات  و مردم با سازمان بهزیستی شد و افزود: سازمان بهزیستی بسیار خرسند است و استقبال می کند از تمام اشخاص و سازمانهایی که خواهان همکاری با بهزيستي بوده؛ وي افزوده: حمایت تنها جنبه مالی نداشته هرچند این سازمان با مشکلات مالی زیادی روبه رو می باشد اما اگر شخصی یا نهادی بتواند با حضور فيزيكي و يا  ایده ای علمي باری از دوش این سازمان بردارد و درواقع با تفکر موثر در پيشرفت اهداف بهزيستي خدمت بسیار ارزنده ای به سازمان کرده است .

سید علیرضا موسوی امجد، مدیرکل سازمان بهزیستی استان شخصا با حضور در سازمان ها و ارگان های مختلف نسبت به شناخت سایر نهادها از سازمان بهزیستی اقدام کردند چراکه هنوز تعداد زیادی از مردم و مسئولین نسبت به فعالیت ها و اقدامات مهم سازمان بهزیستی آگاهی کاملی ندارند و این برنامه ها و نشست ها هم زمینه آشنایی بیشتر مردم وسازمان ها با بهزیستی را فراهم می آورد و هم جایگاه ویژه این سازمان برای همه آشکار می شود.

yyy2y

ايشان با اشاره به قانون جبران عدم كارايي اظهار داشتند: اگر صنعت گري و يا كارآفريني نسبت به استخدام يك معلول اقدام نمايد سازمان بهزيستي طبق قانون ميزاني از كارافتادگي دستمزد آن معلول را به كارفرما پرداخت مي كند و همچنين بيمه فرد شاغل معلول را كامل پرداخت مي نمايد كه اين خود در كمك به اشتغالزايي معلولان گام موثري بوده است.

yyy3y

مهندس ديو ديده رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان نيز اظهار داشت: اطلاع رساني شرط لازم براي موفقيت در هركار و برنامه اي مي باشد.

وي گفت: سازمان صنعت و معدن و تجارت برنامه اي دارد به نام مسئوليت اجتماعي كه به سازمانها كمك مي كند تا پيامدهاي اجتماعي، اقتصادي و زيستي خود را مديريت كنند و ماهم بر اين اساس آمادگي داريم كه جلسات مدون با صنعتگران جهت ايجاد كارگاه هاي آموزشي برگزار كنيم.

   yyy4y

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153534
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فوق لیسانس معلول بیکار گفت:

    اخی سی مدیران بی برنامه و اخی سی مردم بدون کارخانه برید سمنان را ببینید تو هرکوچه یک کارخانه دارد

    • دانشجو گفت:

      این رو هم بدون که الان دو تا از رییس جمهورهای کشور از استان سمنان بودن ولی از استان ما وزیر هم کسی نبوده و مهندس دیودیده تمام تلاش خودش رو میکنه و نیاز به حمایت کشوری داره

  2. ياسوجي گفت:

    موسوي امجد حرف خوبي زده. كاش اين مديران به سازمان بهزيستي توجه بيشتري داشته باشن. يه خدا وقتي آدم ميشنوه و ميبينه تو اين سازمان چه آدمايي رفت و آمد مي كنن دلش ميسوزه و ميفهمه اين سازمان وظيفه مهمي داره انجام ميده و كارش از همه دستگاهها سخت تره

  3. موافق گفت:

    سلام بر مهندس دیودیده و خدا قوت.واقعا مدیر با لیاقت و کفایت مثل مهندس دیودیده کم پیدا میشه.جایگاه ایشان فراتر از استان هست

دیدگاه شما