یکشنبه 7 تیر 1394 - 5:26

انتقاد تند کاربر بویرنیوز از زارعی و تاجگردون ، دست از سر مردم بردارید!

امید است در زمان باقی مانده از عمر مجلس، نمایندگان محترم بجای به جان هم انداختن مردم بر سر اقدامات صورت نگرفته، به مشکلات اساسی مردم توجه و در جهت حل آنها قدم بردارند.

گروه سیاسی – انتشار نامه ای در فضای مجازی در چند روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد بازتاب های فراوانی داشته اس یکی از مخاطبان بویرنیوز، در مطلبی به انتقاد شدید از فضای حاکم بر جو سیاسی استان که ساخته و پرداخته خواص استان است پرداخت.

در ادامه این مطلب آورده شده:

چند روزی است افکار عمومی مردم استان به واسطه انتشار یک نامه در فضای مجازی تحت تاثیر قرار گرفته و حتی این موضوع به یک گفتمان ناصحیح در بین مردم بدل شده است.

بازی با افکار عمومی مردم آن هم در سال پایانی نمایندگی با ابزار قرار دادن مردم کاری ناپسند و غیرقابل باور است.

امروز نمایندگان ما بجای پاسخگویی در برابر مردمی که آنها را با هزار وعده و وعید راهی بهارستان نموده اند، دست به یقه شده تا اقدامی که هنوز انجام نشده را به نام خود ثبت کنند.

آقایان زارعی و تاجگردون باید به موکلان خود پاسخ دهند چرا بودجه ناچیز استان کاهش یافته، سهمیه استخدامی استان حذف شده، بی آبی استان را شدیدا تهدید می کند، هیچ پروژه اشتغالزایی در استان تعریف نشده، درمان همچنان در استان نیاز به درمان دارد، بیکاری مردم این دیار را ناامید کرده و جاده هایشان هر روز جانی را می میراند و دریغ از یک متر بزرگراه!

خوشحال بوده و هستیم که دکتر تاجگردون در راس کمیسیون بودجه مجلس و جناب زارعی عضو کمیسیون صنعت مجلس است، اما از رهگذر این بودن ها تاکنون چه چیزی عاید مردم استان شده است، بگویید تا بدانیم و بدانند!

مردم هماهنگی و کلان نگری نمایندگان استان را باور ندارند چرا که می بینند نمایندگان محترم برای انتصاب یک مدیر چنان نزاع می کنند تا فردی از تبار خود را فارغ از توانمندی و شایستگی به منصب برسانند و کجای این رقایت ناسالم به پیشرفت این دیار کمک کرده است، بگویید تا بدانیم!

رقایت نمایندگان عزیز در فشار بر مدیران برای به کار گماردن نورچشمی های خود در ادارات و سمت های معاونت و حتی کارشناسی و .. چه نسبتی با توسعه و پیشرفت استان داشته و دارد.

بعد از گذشت دو سال از دولت تدبیر و امید و علیرغم حمایت تمام قد آقایان زارعی و تاجگردون از دولت و همچنین وضعیت فاجعه بار استان در تمام شاخص ها، چرا هنوز نمایندگان استان نتوانسته اند رئیس جمهور کشور را به استان دعوت تا عمق محرومیت را در این استان از نزدیک دیده و چاره ای درخور کنند.

امید است در زمان باقی مانده از عمر مجلس، نمایندگان محترم بجای به جان هم انداختن مردم بر سر اقدامات صورت نگرفته، به مشکلات اساسی مردم توجه و در جهت حل آنها قدم بردارند.

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153522
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ياسوجي گفت:

    سلام. بويرنيوز كارت درسته. مگه تو اينا رو بنشوني سر جاشون. والا من هميشه ميگم اينا همشون شعار ميدن. چيزي كه مشخص باشه مردم ميبينن. مردم ما با حضور اين 3 نماينده فقط طايفه گرايي و قومبازي ديدن كه اصلا كار پسنديده اي نيست.حتي اينها افراد متخصص رو هم نزاشتن سركار كه دلمون خوش باشه

    • سی سخت گفت:

      تاجگردون واقعیتی انکار ناپذیر است. آنان که آفتاب شکوه او را بر آسمان استان و کشور نمی بینند یا چشمانشان را بسته اند یا باید در سلامت خود تردید کنند. تاجگردون از رجال ملی است و مقایسه ایشان باید با رجال کشور صورت بگیرد. تاجگردون هیچ نیازی ندارد به حرکت تبلیغی، او در کانون توجه است. نه در سرزمینش کهگیلویه و بویر احمد که در وطنش ایران. 

      • لر گفت:

        در پاسخ دوست عزیزم سی سخت دوست عزیز از اینکه نماینده ای از استان ما رئیس کمسیون بوجه شده جای بسی خوشحالی است ومایه افتخار ولی در نبود ایشان سالنه شاهد افزایش اعتبارات جاری وعمرانی بودیم که متاسفانه با بودن ایشان در راس کمسیون بودجه امسال به اعتراف ریاست سازمان برنامه ریزی که توسط ایشان به مقام رسیده نسبت به سالهای قبل کسری داشتیم حالا خود انصاف بده ریاست کمسیون بوجه بودن ایشان چه منفعتی برای استان داشته برخلاف نظر شما آقای تاجگردون بیشتر از هرچیزی دنبال تبلیغات میباشد گچساران شهری نفت خیز که حدود یک سوم نفت کشور از آنجا برداشت میشه و دودرصد از فروش نفت به شهرستان گچساران تعلق میگیرد فقط به گچساران . ولی متاسفانه تغییر چشمگیری در چهره شهرستان نمیبینیم بعضی اوقات بدلیل شغلم به شهرستان بویر احمد مسافرت میکنم وهربار شاهد تغییرات چشمگیر این شهرستان میباشم ولی متاسفانه گچساران رشد چندانی نداشته ولی آبرسانی به یک روستا در این شهرستان بعنوان یک افتخار ملی محسوب شده وتبلیغات آنچنانی راه می اندازن برادر عزیز آیا هنوزم باید بیکاری بزرگترین معضل گچساران نفتی باشد جاده های این شهرستان که راه اصلی وارتباطی چند استان میباشد هنوز خراب وپر ترافیک و حادثه آفرین میباشد جاده زیلائی بهتر از جاده اصلی گچساران میباشد (به نسبت ترافیک)دوستان متاسفانه نماینده ما خودمان را بجان هم انداخته ودعوای بویر احمدی و گچسارانی راه انداخته آخه شهرستان شده یا نشدن مارگون چه ربطی به نماینده گچساران داره جز اینکه میخواد خودشو بزرگتر از نماینده بویراحمد معرفی کنه اونم نامه ای که بدست ی کهگیلویه ای میده(از طرفداران خودش) که در فضای مجازی پخش کنه لطفا از آقای زارع بخواهید پیگیریها ومکاتباتش در ارتباط با شهرستان شدن مارگون را در اختیار مردم بزاره تا مشخص بشه که هدف تاجگردون از این کارها چیه معاون اول رئیس جمهور با هواپیما در گچساران پیاده میشه ولی تامین اعتبارها برا بویر احمد میباشد همه شاهد این قضیه هستن(تامین اعتبار پل دوم وپل سوم شهر یاسوج تامین اعتبار بیمارستان یاسوج تامین اعتبار پارک جنگلی یاسوج تامین اعتبار محیط زیست دنا آماده سازی مقدمات شروع راه آهن اقلید به یاسوج و …. ولی بفرمائید برا گچساران چی در نظر گرفتن در این سفر )

      • ناشناس گفت:

        دلت خوشه

  2. از زیلایی گفت:

    افرین بر شما

  3. لوراب گفت:

    مدير محترم يويرنيوز خدا رحمت كند پدر ومادرت را كه اين قدر حق را ميگويي انصافا امانت داري شما ادا شد مثل ….نيستي كه يه چيزي ميگيرذه يه چيزي ميزنه باور بفرماييد تاج گردون فقط استان را بع پرتگاه سقوط كشانده با اين مديران

  4. ناشناس گفت:

    احسنت برشما

  5. تاذ گفت:

    احسنت

  6. يك شهروند گفت:

    احسنت خدايي سخن حق و واقعيت را گفتي هر چند براي برخي تلخ است و مسايل را به نفع خود توجيه ميكنند

  7. باشتی گفت:

    واقعا برای آقای تاج متاسفم ما که ازش ناامید شدیم

  8. ناشناس گفت:

    واقعا نامه نوشتن به مسئولین کشوری هم شد عملکرد؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. ر گفت:

    آقایان بویر نیوز به زارعی برفرمایید آسفالت تلخسرو چی شد اگه نزنیدش روی سایت با بنر بزرگ ورودی تلخسرو مینیسیم اقای زارعی آسفالت تلخسرو دروغی بیش نبود

  10. ناظر گفت:

    اين كاربر محترم فقط نيمه خالي ليوان را مي بيند و صدها پروژه انجام شده را نمي بيند يا مي خواهد نبيند و جو سازي كند.

  11. ناشناس گفت:

    متاسفم بخاطرمدیران بی لیاقتی وبی سوادی که نمایندگان ماانتخاب کرده اند.افسوس وصدافسوس که کارشان فقط خیانت به مردم است.

  12. هاشمی گفت:

    با سلام
    حاج زارع و حاج غلام دو مرد راستین و قدر حوزه سیاسی استان هستن
    مرحبا و صد مرحبا به این دو عزیز خسته نباشید و انشااله مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد این دو عزیز رو باز یاری کنن
    به قول دوستمون نیمه پر لیوان رو ندیدن که این حرفا رو زدن

    • مانی گفت:

      پل سوم چی شد.پل چهارم کلنگ زنی شد کو اقدام.اب یاسوج چی بیمارستان 200 تخت خواب 14 ساله شد .مرحبا و صد مرحبا به مردم و اینکه طاقت هر بدبختی را دارند

  13. ناشناس گفت:

    عین واقعیت بیان شده است
    البته چه سود مهم صندلی سبز است مردم کیلویی چند

  14. ابراهیم گفت:

    با سلام خدمت بویر غزیر این بار کار هر دو نماینده تمام این خط این نشون به امید 29 اسفند

  15. مجی کانا گفت:

    با سلام و ادب  خدمت  همه دوستداران  این دیدار 
    به عملکرد حاج زارع نمی توان  نظری داد ولی تاجگردون در رشد و توسعه این دیدار کامی بلند برداشته 
    که هیچ کسی در طول تاریخ  انجام نداده و نخواهد داد.

  16. سید گفت:

    احسنت بر بویر نیوز. احسنت… با مطلبی که گذاشتی موافقم چون با چشم خودم میبینم که چه نزاع و مسابقه ای بین این دو نفر برای بکار بردن فامیل و نورچشمی هاشنو در ادارات صورت میگیره. مشخصه که نماینده ای که تمام وقتش صرف این کارهای پیش پا افتاده و مراسم ختم رفتن میشه یه جایی داره از وقتی که باید برای مردم بذاره میزنه تا به این کارها برسه. متاسفم برای مردم ساده دل استانمون که همیشه گول لفاظی آقایونو میخوریم

  17. omid گفت:

    چون شما نه بر اساس دین ونه به حسب اخلاق ویا وجدان مطلب می نویسید

  18. ناشناس گفت:

    این دیگه از بد اقبالی مردم استان است این دو تا روشنفکرمان هستند افتادند به جان هم .وای به حال بقیه مردم محروم استان .بابا تورا خدا به جای این بیهوده گویی ها دوتاتون یکی بشین تا پیش تهرانی ها یک بردی داشته باشی برای مردم بدبخت .فکری به حال استان کنید .مخصوصاًشما آقای زارع از حاشیه بیا بیرون .آقای تاجگردون نیم بالای از مشکلات گچساران ،باوی و باشت را حل کرده و پیگیر است

  19. واقع بین گفت:

    بابا این دو نفر جنگ زرگری راه انداختن. این دو از یک تیر و طایفه هستند. اتخابات که استانی بشه به همدیگه نیاز دارن.

  20. خان گفت:

    اولين معيار در انتصاب مديريتهاي حساس و كلان استان باشتي بودن است بعد التزام به انقلاب و ولايت .اگر انتصابها در پستهاي مديريتي خورد باشد تيرتاجي بودن هم به اجبار اكتفا ميكند ..

  21. رهگذر گفت:

    تمامی انتصابات در این استان جز در معدود جاهایی که اقایان کسی از اقوام وهم طایفه ای و..نداشته باشند همه از خودشونه واین یک فاجعه برای استانه

دیدگاه شما