یکشنبه 7 تیر 1394 - 4:20

سخنان جالب رئیس جدید شرکت برق چرام

در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره برق چرام، رئیس جدید شرکت برق این شهرستان سخنان جالبی را بیان کرد که لبخند همگان را در پی داشت.

خبرگزاری فارس: سخنان جالب رئیس جدید شرکت برق چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز مهرداد تابش‌نژاد در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره برق چرام به بیان سوابق خود پرداخت و اظهار کرد: بنده اصالتا چرامی هستم و افتخار می‌کنم که بعد از 21 سال خدمت در شرکت برق‌ می‌خواهم به شهر خودم خدمت کنم.

رئیس اداره برق چرام، اضافه کرد: بنده 8 سال رئیس مهندسی کهگیلویه بوده و در اجرای تمام شبکه‌های چرام شریک بوده، همه خیابان‌های چرام را به اسم می‌شناسم و بیگانه با چرام نیستم.

وی، افزود: چهار سال مدیر شرکت برق بهمئی با مشکلات فراوان خیلی بیشتر از اینجا، دو سال رئیس بهره‌برداری کهگیلویه و بقیه سوابق هم در طراحی مهندسی و نظارت کار کرده‌ام.

تابش‌نژاد، تصریح کرد: افتخارم این است که هیچگاه در کارم سیاسی بازی نداشتم، البته از نیروهای سیاسی حمایت کردم اما با همکارانم سیاسی برخورد نمی‌کنم و این را همه همکاران من می‌دانند.

این مسئول با اشاره به انتخاب خود و آمدن برای مدیریت شهرستان چرام، عنوان داشت: تا صبح امروز هم قرار نبود که اینجا بیایم و دلیلش را هم می‌گویم که چرا نخواستم به چرام بیایم.

رئیس جدید اداره برق چرام، ادامه داد: اما خود مدیرعامل شرکت برق استان جناب مهندس راهزادی تاکید کرد که بیایم و من هم شرط کردم که آمدن بنده به چرام سیاسی نباشد بلکه به شرطی آنجا می‌روم که امکانات باشد و کار کنم و با همکاری بی‌گناه برخورد نکنم.

وی افزود: مدیر عامل برق هم قول داد که خارج از مسائل سیاسی بوده، همانطور که لیکک را رها کردم و آمدم چون امکانات نبود، در چرام هم اگر امکانات نباشد دو ماهه برمی‌گردم و با کسی رودربایستی ندارم.

این مسئول تصریح کرد: دلیل آمدنم این است که بتوانم مشکلات شهرستان چرام را رفع کنم و از جهتی هم ناراحتم که چرام امکاناتی ندارد و می‌ترسم شرمنده مردم بشوم.

رئیس شرکت برق شهرستان چرام، تاکید کرد: اینجا همه مردم آشنا هستند و حتی تا پشته زیلایی مرا می‌شناسند که چکاره‌ام و انتظار دارند که به آنها خدمت رسانی داشته باشم.

وی افزود: امیدوارم که با همکاری فرماندار و امام جمعه محترم و شورای اداری شرمنده مردم نشوم و بتوانم خدمت شایسته‌ای به مردم خوب چرام داشته باشم کما اینکه از مدیرعامل قول گرفتم که امکانات بدهند.

تابش‌نژاد به خدمات خود در اداره برق بهمئی اشاره کرد و گفت: برای اداره لیکک جرثقیل و بالابر و ماشین گرفتم و قطعا این امکانات را هم برای چرام تهیه می‌کنم و مدیرعامل هم قول همکاری داده‌اند که امیدوارم این قول‌ها عملی شود.

رئیس اداره برق شهرستان چرام ضمن تشکر از حجت‌الاسلام طزری امام جمعه چرام که مشکلات را می‌دانند و بیان می‌کنند، گفت: من هرکجا بوده‌ام با هر مشکلی خدمت کرده‌ام و اینجا هم آمده‌ام خدمت کنم.

تابش‌نژاد با متذکر شدن این مطلب که ایام انتخابات نزدیک است و به همین خاطر هم آمده‌ام که در ایام انتخابات خدمتی کرده باشم، تصریح کرد: توقعاتی که در دهشت است از من نداشته باشید اما تلاش می‌کنیم که با دوستان و مهندس پرویزی تعامل داشته باشیم.

وی افزود: انتظار از بدو شروع نداشته باشید بلکه تا ماه رمضان تمام شود و گرما هم کم شود مشکلات را رفع می‌کنیم.

این مسئول در پایان دلیل نیامدن خود به چرام را عنوان کرد و گفت:دلیل نیامدنم بحث امکانات بود و اینکه همه از روستا و شهر می‌آیند و توقع دارند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153510
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ا ه گفت:

    با سلام وضمن تبربک وارزوی موفقیت برای اقای تابش نژاد ما جمعی از ساکنان شهرستان چرام میخواستیم از زحمات مهندس پرویزی تشکر کنیم وبه جرات میتوان گفت ایشان یکی از بهترین ولایق ترین مدیرانی هستند که در استان به کار گرفته شده اند وبه خدا قسم باید به مسیولین برای این افرین گفت .در زمان مدیریت ایشان اولا روشنایی بیشتر مناطق شهرستان تامین شدوهمچنین سطح شهر مخصوصا ابتدای جاده بلدان وپل القچین که واقعابه این روشناییها نیاز داشت وهمچنین وضعیت خاموشی که به جرات میتوان گفت به صفر رسیدوهمچنین اتلاف انرژی کاهش یافت وهمچنین پروژه برق مسکن مهر با تلاش ایشان اجراشد وبلاخره میتوان گفت ایشان یکی از پرتلاشترین مدیران استان هستند.هرچند شاید افراد تنگ نظری باشند که بدنبال اهداف خاص وپست ومقام باشندوبخاطر نرسیدن به اهدافشان ساز مخالفت با اقای پرویزی ومسوولین را بدست گرفتهاند.امیدواارم خداوند متعال این افراد را به راه راست هدایت نماید.وبا ارزوی موفقیت برای همه مردم ایران زمین طاعات وعبادات همه مقبول درگاه احدیت.

دیدگاه شما