شنبه 6 تیر 1394 - 18:23

پاسخ نوبخت به نامه تاج گردون درباره شهرستان شدن مارگون! (+متن نامه و یادداشت تاج گردون)

– ظهر به وزرا یکی یه پیامک زدم که بودجه تون رو قطع می کنم. راستش یه کم پر رو شدن گفتم حالشونو بگیرم.

گروه طنز بویر نیوز – سیاوش آذر: پس از نامه غلامرضا تاج گردون نماینده شهرستان های باشت و گچساران به نوبخت ریئس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاون رئیس جمهور که گویا از طریق واتساپ به یکی از گروههای مشترک ارسال شده بود، نوبخت هم نامه ای برای تاج گردون نوشت و برای اینکه مقابله به مثل کرده باشد، آن را از طریق وایبر و تلگرام به اشتراک گذاشت.

از آنجایی که ما خیلی آدم های خاصی هستیم و تلگرام بر روی گوشیمان نصب است و بلدیم باهاش کار کنیم متن این نامه به دستمان رسیده و چون خودمان را نمی گیریم برای شما منتشرش می کنیم.

متن کامل نامه نوبخت به تاج گردون:

برادر گرامی جناب آقای تاج گردون

ریاست محترم کمیسیون بودجه، مقسم پولهای کشور، قدرت اول اقتصادی منطقه و نماینده محترم شهرستان های باشت و گچساران و دیشموک و بابل و بهبهان و بویراحمد و ..و غیره…

داداش خودت میدونی اینروزها سرمون شلوغه و تو دولت داریم بررسی می کنیم ببینیم چی گرون نشده تا خدای ناکرده چیزی از قلم نیبفته به همین خاطر یخورده با تاخیر جواب نامه ها تو دادم و این نامه آخری که زده بودی تو گروه (بچه های بودجه) رو دیرتر دیدم چون دو سه روز اینترنت نداشتم هر چی زنگ میزدم وزیر ارتباطات گوشیش آنتن نمیداد، از طرفی هم منم نیست که سخنگوی دولت راستگویانممم! ۲۴ ساعت باید هی راستشو به مردم بگم. خلاصه اینم جواب همه نامه هایی که پاسخشون ندادم!

۱ – داداش! مارگون ربطی به من نداره! والا فکر کنم ربطی به تو هم نداره!! و در مجموع تقسیمات کشوری به ما ربطی نداره!!! حالا اگه ربطشو پیدا کردی!؟ آفرین… نامه تو بفرست تو گروه (بچه های اصولگرا) تا رحمانی فضلی بخونش شاید یکاریش کرد. جون داداش دست من نیست وگرنه استانش می کردم.

۲ – اصلا چرا یه پیامک نمیزنی به رئیس جمهور! ناقلا ما که تعریف پیامکاتو شنیدم ما رو دیگه سیاه نکن؛ مگه نه چند وقت پیش بود پیامک زدی به معاون وزیر دو روزه اون قضیه مطالبات رو راه انداخت.

۳ – یه نامه هم مال هست که توش نوشته “گاز رسانی به روستای باباکلان” این تازه رسیده! اااهه اینکه واسه سال ۹۱ بوده!! از بس این سرعت نت پائینه دیر دانلود شد! اینم بس بدی به رئیس شرکت ملی گاز به ما مربوط نمیشه ما فقط گرونی گاز رو اعلام می کنیم و مسائل گازی ربطی به ما نداره داداش.

۴ – خدا بگم چیکارت کنه واتساپم پر شده از پیامات! چی نوشتی بد خطه!! آها نوشته که “طرح های بزرگ اقتصادی” ؛ “رفع بیکاری ۴۵ درصدی جوانان گچساران” ؛ “ادامه پیشرفت پتروشیمی گچساران با رشد ۶ درصد” ، “زیرساخت های کلان” ، ” ادامه خدمات رسانی به پیچاب!” ؛ “ساخت طرح ماهی در زمین های آبرسانی شده گچساران!” ؛ “ایجاد بقالی و مغازه های در منطقه ویژه ی اقتصادی” و ” ساخت…” …. چی؟؟؟ اون آخری دقیقا چی بود؟ خوب آقا باشه تو که دیگه به صداقت من شک نداری همشو انجام میدم پس فردا برات با تلگرام می فرستم می خوام واتساپم رو حذف کنم.

راستی رئیس جمهور هم اینجاست سلام میرسونه میگه “خدایی چیه مسخرشود درآوردی!  با ما هم بله! شنیدم بودجه سرخه و سمنان رو کلا کم کردی! این بود حمایت از دولت!”

دیگه مزاحم نمیشم “بوس بوس بای” (با صدای کلفت بخوانید)

مخلص، ممدباقر

؛

بر همین اساس گویا تاج گردون هم یه یادداشتی نوشته با عنوان “از اروپا تا مارگون” که بعدا منتشر میشه اما یذره اش رو ما لو می دیم دیگه که بگیم چقد کار درستیم:

از اروپا تا مارگون!

– پریروز تو کمیسیون جلسه طولانی داشتیم. خسته کننده بود اما نتایج به نفع مردمه. قرار شد بودجه جاری رو صفر کنیم تا کارمندان در بیکاری رو بدونن و ایقدر بخاطر پست دنبال اینو و اون ندون، دنبال هم نیفتن، به موقع برن خونه، کمتر حرص بزن واسه مال دنیا و لازم نباشه ساعت ۶ بیان تا ۴ بعدظهر!

– دیروز وقتی از مجلس به خونه می رفتم تو راه به بیرون خیره شده بودم و اما هر چی دقت کردم اتفاق خاصی نیفتاد! هیچی دیگه رفتم خونه…

– امروز داشتم عکسهای سفر به اروپا رو می دیدم، یادش بخیر عجب جایی بود! چه اعتباراتی، چه بودجه هایی، چه هتل هایی، چه غذاهایی، چه هلوهایی… بسه دیگه ماه رمضونه زیاد تعریف نکنم شاید دلتون بخواد.

– ظهر به وزرا یکی یه پیامک زدم که بودجه تون رو قطع می کنم. راستش یه کم پر رو شدن گفتم حالشونو بگیرم.

– بعد از ظهر با بیکار بودم گفتم بذار یه نامه به نوبخت بنویسم، دیگه دیدم خیلی وقتم آزاده دو تا نوشتم. یکی از بچه ها اینجا بود گفت خودم نامه ها رو با واتساپ براش می فرستمو. منم گفتم چه بهتر؛ هزینه پستی کمتر… (عجب شعری شد! جدیدا زیاد شعر میگم!)

– عصری داشتم کارهای انجام شده رو بررسی می کردم. البته بگم کارهای مونده زیاده اما واقعا خیلی خوب کار شده تحول رو می بینم در همه زمینه ها بخصوص در بحث تبلیغات!

– آلانم گفتم این یادداشتو بنویسم البته میدونم فردا این خناس های میان بهم حمله ور میشن. البته تعدادشون کمه اما خوب مردم قدر نویسنده ها و شاعراشون رو میدونن!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153489
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حقیقت گفت:

    خیلی عالی بود مرسی بویرجان

    • این روز ها که کامنتی منتشر نمی شود گفت:

      مطلب سخیف و سرشار از حسادت بود زیرا ایستادن در کنار تاج گردون کوتاهی قد خیلی ها را اثبات می کند

    • حرف مردم گفت:

      بابا با این دروغ هاتون دست از سر مردم بردارید دیگه مثل سمنان نه کارخانه داریم همه بیکارند

  2. ناشناس گفت:

    متاسفم  ، اين طنز نيست ، تمسخر كردنه نماينده يك شهرستان و توهين به مردمه

  3. محمد گفت:

    به خدا خيلي خيلي جالب بود كلي خنديديم…..

  4. مارگون گفت:

    عجب طنز واقعی و راسراسکی…
    درود بر تیزبینی بویر.

  5. باوی -اصلاح طلب گفت:

    عالی بود!
    ترکوندی بویرنیوز!
    آقای تاجگردون شنیدم از دیروز تا حالا حنگ اعصاب شدیدی گرفتی که ای کاش ای کاش ای کاش آقای خوش آئین اون نامه دروغین رو منتشر نمیکرد و با ابروت بازی نمیکرد!
    اما افسوس که خدایی زارعی بدجور توی کاست گذاشت

  6. فراسو گفت:

    مارگون با دارا بودن همه پتانسیل ها و شرایط ممکن برای ارتقا به شهرستان سالهاست که مردم محروم این منطقه رو با وعده های سر خرمن بازیچه دست خود قرار داده اند و مانع از ترقی این خطه شده اند…

    امید است که با پیگیری های مسولین و نمایندگان استان به خصوص تاج عزیز که اگرچه این منطقه در حوزه انتخابیش نیست هرچه زودتر شاهد ارتقا این منطقه مستعد و محروم به شهرستان باشیم. درود بر تاج عزیز

  7. مختار ثقفی گفت:

    زنده با بویر نیوز
    زنده باد تاجگردون 
    و زنده با خودم
    بابا بی خیال تاجگردون، بزار بنده خدا به مارگون هم کمک کند، مگه چه اشکالی دارد.
    بی خیال

  8. از زیلایی گفت:

    بابا حال کردیم

  9. باشت گفت:

    خیلی خندیدیم .اخه نمیشه همه اش تاجگردون از مردم بخنده بزار مردم هم حالی کنند …. از مارگون تا بروکسل ……..وای وای

  10. باشت گفت:

    از مارگون تا پیچاب همه اش پیچ در پیپچه …….عمو با این ادبیات مردم را سر کار نزارین …….طرف میره اروپا می حاله …بعد میاد میزنه از پیچاب تا بروکسل از باشت تا بوستان چند کیلومتره ……والا بسه آقای خاص

  11. م گفت:

    من موافق کاری که تیم رسانه ای ایشون کردم نیستن ولی نباید از زحمات و گزارشاتی که ایشون در حوزه انتخابیه خودشون و استان دارن گذشت.متاسفانه متن بالا طنز رو مایه ای برای تمسخر ایشون قرار داده که بنده از مدیریت بویر نیوز انتظار این هجو رو نداشتم

  12. ناشناس گفت:

    نامه ای که این اقا برای تخریب نماینده بویر احمد نوشت مستحق چنین پاسخی بود

  13. قلی گفت:

    نه بابا شکمش پر بوده اینو از سر ندانم کاری نوشته وگرنه این بهرا حوزه ی خودش یه فلوس کار نکرده میاد برا مارگون سر میدووونه

  14. علی گفت:

    بویر واقعا بویری بنازمت از گفتن واقعیت نترس

  15. رهیده گفت:

    خدا رو شکر- هر چقد طنز باشه- این قدرت رو داره که رئیس جمهور رو درگیر پیش پا افتاده ترین مسائل استان کنه.

  16. سید گفت:

    واقعا متاسفم

  17. واقع بین گفت:

    جناب آقای تاجگردون اگر دلش به حال شهرستان بویراحمد و ماگون سوخته لطف کنه یه کم از اون بودجه هایی که به شهرستان گچساران گسیل کرده رو به این شهرستان بده تا شاید با توسعه این شهر بتونیم شهرستانش هم کنیم ،

    آقای تاجگردون من به شخصه یکی از طرفداران پر و پا قرص شما بودم و حتی در ابتدای نمایندگیتان قصد داشتم در انتخابات آتی به شهرستان گچساران رفته و به شما رای دهم اما متاسفانه تفکر شهرستانی را در شما دیدم که از یک شخصیت علمی و ملی مثل شما بعید بود. اگر هم الان حرف از سد تنگ سرخ و شهرستان مارگون می زنید ، فقط و فقط به دلیل زمزمه های استانی شدن انتخابات است و بس

  18. همشهری گفت:

    والا اگه راستشو بخواین تو استان ما به زور سه شهرستان باید باشه

  19. باشت گفت:

    سلام بابا این همه اش جریان انتخابات استانی است .

  20. علی گفت:

    بویرجان سلام
    واقعا حیف نیست شما اینطوری به حساب خودتان سر به سر دکتر تاجگردون نماینده قدر استان می گذارید
    بابا برید سر به سر بقیه بگذارید که واقعا سرگردون و علاف هستند

  21. امید گفت:

    همش واسه انتخاباته.فک کرده با این کاراش میتونه سر مردم بویراحمد شیره بماله.

  22. دنا نشین گفت:

    بخدا هر که قصد تخریب دکتر تاج گردون را داره هم در این دنیا و هو در اون دنیا بدهکار است،دکتر تاج گردون اگر شخصیتی ملی نبود پس چطور ریس یکی از مهمترین کمسیونهای مجلس میباشد/چرا زارعی و ملا چماق در راس یک کمسیون ساده هم نیستند/زنده باد تاجگردن آبروی کهکیلویه و بویراحمد”

  23. اعتدال گفت:

    برادر جمع کن.حیف وقت که صرف خوندن این شد

  24. کناره گفت:

    خیلی مطلب قشنگی بود وطنز تلخی بود برای کسانی که عمق آن را درک کنند

  25. یاوری گفت:

    بهترین نماینده استان تاجگردونه خسته نباشی

دیدگاه شما