پنجشنبه 4 تیر 1394 - 14:38

پشت پرده شهرستانی شدن مارگون از زبان امام جمعه؛ انتقادات تند امام جمعه از مسئولان

هم اکنون مصلی نماز جمعه از پیشرفت قابل قبولی برخوردا نبوده و نماز جمعه در خوابگاه آموزش و پرورش این بخش برگزار می شود.

گروه سیاسی – امام جمعه بخش مارگون؛ شهرستان بویراحمد در گفت و گو با بویرنیوز از پیشرفت ۷۰ درصدی طرح شهرستانی شدن این بخش خبر داد.

رحم‌الله خواجه‌پور ” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بویرنیوز اظهار داشت: طرح شهرستانی شدن مارگون با تلاش های نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت خوب و قابل قبولی برخوردار بوده که می توان گفت حدود ۷۰ درصد از کار انجام شده است.

13940315000397_PhotoA

نماینده بویراحمد و دنا به تنهایی پیگیر شهرستان شدن مارگون بوده

وی خاطر نشان کرد: با تلاش های مجدانه زارعی؛ نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا تا کنون پیشرفت ها خوب بوده و احتمالا قبل و یا بعد از انتخابات مجلس شاهد شهرستان شدن بخش مارگون خواهیم بود.

امام جمعه مارگون ادامه داد: در بسیاری از بخش ها  از جمله بهداشت و درمان مردم مطالبات بحقی از مسئولان دارند و با توجه به اینکه حدود ۱۶۲ روستا تابعه بخش مارگون هستند نبود امکانات و نیروی متخصص در حوزه سلامت و درمان مردم را مجبور به مراجعه به سایر بخش ها نموده که جا دارد توجه ویژه به این مقوله شود.

سخنان مدیر ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد را رد میکنم

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش و تربیت بدنی مسئولان کوتاهی هایی دارند و تاکنون پاسخی به مطالبات به حق مردم منطقه نداده اند و موضع ما همانست است که قبلا گفته ایم(در اینجا بخوانید)، بیان کرد: بیانات مدیر شهرستان بویراحمد را در خصوص تخصیص اقلامی به بخش مارگون رد میکنم، چرا که از طریق رابطین هیئت ها بررسی هایی را صورت دادیم که خلاف ادعای ایشان( در اینجا بخوانید) را ثابت کرد و به فرض که آن اقلام(۱- پیراهن ورزشی (۵ عدد)، ۲- تور والیبال(۲عدد)، ۳- توپ فوتبال (۳ عدد)، ۴- توپ والیبال(۴ عدد)، ۵-توپ فوتسال(۶ عدد)، ۶-توپ فوتبال خاکی(۳ عدد)، ۷- تور فوتسال(۲ عدد) ) را هم در اختیار مارگون! قرار داده باشند که این خود نشان از ضعف ورزش  جوانان در این بخش دارد!.

امام جمعه مارگون تصریح کرد: در خصوص راه های ارتباطی اعتبارات خوبی اخذ و یا وعده داده شده  و در این حوزه بحمدالله اقدامات خوبی در حال انجام می باشد.

وی با بیان اینکه شرط تحقق همدلی و همزبانی خدمت مسئولین به مردم و توجه به خواسته های آنان می باشد، عنوان کرد: هرچند بخش مارگون از توجه مسئولان استانی غافل نماندع اما یکی از مطالبات جدی مردم بخش مارگون لبیک استانداراستان  به دعوت کتبی آنان می باشد که جا دارد مد نظر مقام عالی استان باشد.

مسئولین شهرستان بویراحمد تا کنون نشستی در بخشداری مارگون نداشته اند

خواجه پور با بیان اینکه پیگیری و بررسی مشکلات بی شک نیاز به حضور هدفمند مسئولین دارد، افزود: اقدامات خوبی در محرومیت زدایی منطقه شده اما فرمانداری و مسئولین شهرستان بویراحمد هنوز نشستی در بخشداری مارگون نداشته اند که پیگیر دلیل این موضوع هستیم.

وی از تکمیل شدن مصلی نماز جمعه مارگون به عنوان یکی دیگر از مطالبات مردم این بخش گفت و اظهار داشت: هم اکنون مصلی نماز جمعه از پیشرفت قابل قبولی برخوردا نبوده و نماز جمعه  در خوابگاه آموزش و پرورش این بخش برگزار  می شود.

مسئولین جهاد کشاورزی در بحث آب رسانی از رود بشار به باغات مارگون کوتاهی می کنند

امام جمعه مارگون با بیان اینکه بخش زیادی از آب شرب منطقه به مصارف باغات می رسد و قطعی مکرر آب گواهی بر این مدعاست، تصریح کرد: جا دارد مسئولان جهاد کشاورزی پیگیر تأمین آب باغات این بخش از طریق رود بشار باشند (که البته پیگیری هایی خودمان از تهران داشتیم و قرار است موضوع به کمیسیون بیاید)، و کوتاهی در این زمینه به بهانه بحران اقتصادی و یا هر توجیه دیگری را دلیلی بر بی توجهی به این مساله ندانند.

رحم‌الله خواجه‌پور در پایان  از تلاش برای جذب اعتبارات  در زمینه راه های ارتباطی، بخش شدن مارگون، پیشرفت ساخت و سازها و همچنین شهرستانی شدن این منطقه به عنوان اقدامات قابل توجه  در مارگون یاد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153333
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گرمسیری ساکن بویراحمد گفت:

    درود بر امیرکبیر بویراحمد خدا پشت و پناهت…

  2. مارگون همیشه سرافراز گفت:

    با سخنان امام جمعه کاملا موافقیم… درود بر حاج زارع

  3. اصلاحات-مارگون گفت:

    آبروی تاج گردون رفت!
    خدای سر جای حق نشسته

  4. ممقلی گفت:

    مجیدجان خبر نداری لوداب چه شد؟!؟! قراربودهمزمان تبدیل به شهرستان بشن.

  5. ناشناس گفت:

    امام جمعه ماخوشبختانه دلسوز مردم هست وعامل موفقتشان همین است که ازهیچ جناحی حمایت نمیکند وفقط دنبال خواسته های مردم هست .ازکسی جز خدا ترسی ندارد.امرورهم دربین صلاتین عرض کرد ازهیچکس هرگزحمایت نخواهم کردفقط ازمردم وحق مردم دفاغ خواهم کرد.وایشان گفتند حتی خانواده ام هم نمیداندبه چه کسی رای میدم .

  6. شاهد گفت:

    البته درخواست های غیرکارشناسی و غیر منطقی از دستگاههای مختلف داشته که کار درستی نیست و نباید بخاطر جلب نظر مردم توقعات بی جهت ایجاد کرد اما در مورد عوام فریبی تاجگردون تذکرشون بجا بوده.

  7. محرابی گفت:

    خدا رو شکر باز هم حقیقت مشخص شد و رو سیاهی بر زغال و دروغ گویان ماند.
    خدمت زارعی به بویراحمد سفلی خصوصا مارگون فراموش شدنی نیست. و تا باد با زارعی همراه و همکلام خواهیم بود و فریب این سیاه نامی های اقای تاجگردون رو نخواهیم خورد

  8. بهروزی گفت:

    به داشتن چپنین نماینده دلسوز و وفاداری که یکی پس از دیگری به وعده های خود جامه عمل می پوشاند افتخار میکنیم.
    اقای زارعی از شما سپسا زگرام که وعده دادیم شهرستان شدن مارگون و لوداب رو در همین دوره عملی خواهید کرد و چه شیرین است که به زودی شاهد جشن بزرگ شهرستان شدن مارگون خواهیم بود و بعد از ان شهرستان شدن لوداب را جشن خواهیم گرفت.
    و 7 اسفند باز هم مارگون و لوداب با رای جاوادن خود پیروزی صدای مردم نماینده مردم در انتخابات را شکل خواهند داد

  9. ناشناس گفت:

    باز هم زارعی و باز هم ردپای او در شکوفای حوزه انتخابیه اش؛ درود بر نماینده فعال و قدرتمند که شهرستان شدن مارگون رو که هدایت خواه هم نتوانست مجوز ان را بگیرد مجوزش را رگفت

  10. Aria گفت:

    از جانب جمع زیادی از فرهیختگان بخشهای مارگون و لوداب به خاطر تلاشهای مجدانه جناب آقای حاج زارعی در خصوص پیگیری های شبانه روزی در جهت شهرستان شدن دوبخش فوق الذکر تشکر و قدردانی ویژه داریم امیدوارم که ایشاندر راهی که قدم گذاشته اند همواره پیروز و سربلند باشند
    در ضمن اینجانب مجوزهای تبدیل به شهرستان شدن هر دو بخش را که توسط جناب حاج زارع اخذ شده به عینه در دستان ایشان دیده ام و جای بسی امیدواری است که تا قبل از انتخابات این مهم عملی گردد انشاءالله

  11. معلم گفت:

    حاج زارع مردم فرق بین خدمت و خیانت رو میدونه واسه همینه خدمت صادقانه شما رو در جهت شهرستان شدن مارگون رو به عینه دیدن و قدر دان شما هستن تاما افسوس که اقای تاجگردون دست به بی اخلاقی سیاسی زدند و با نامه عذرخواهی تلویحا حرفشون رو پس گرفتن

  12. کی. باوند گفت:

    درود برامام جمعه مارگون که پیگیرمطالبات مردم هستید .درود برشما که همیشه پیگیر وپرتلاشید .درسرفاریاب بحق سنگ تمام گذاشتیید.خدانگهدارت 

  13. فرهنگی اصلاح طلب گفت:

    درود و خداقوت بر زارعی. وعده ما اسفند ماه 94 در جشن پیروزی زارعی.

  14. مارگونی گفت:

    باور کنید در این چهار سال آقای زارع نماینده محترم بویراحمد. مارگون حتی یک هزارم در هیچ زمینه ای پیشرفتی یا کاری صورت نگرفته . همه کارها و پروژه ها تعطیل و تعطیل و تعطیل بوده است. اگه موافق نیستید بررسی کنید.

  15. بویراحمدی گفت:

    آقای تاجگردون خودتی !!!

  16. رضایی گفت:

    بویر نیوز اگه مدرک داری بزن تو سایت مردم عاقل تر از این حرفها هستن که بخواهی سرشون شیره بمالی

  17. ناشناس گفت:

    مردم مارگون به چی دلخوش هستند

  18. ع گفت:

    تنها شانس زارع که این دور رای بیاره شهرستان شدنه مارگونه اون وقت تو میگی بعد از انتخابات .

  19. مارگون سرافراز گفت:

    درود برزارعی حسودان ولجبازان که چشم پیشرفت ندارندوجایگاهی بین مردم مارکون ندارند ومنزوی شدند نمیخواهند حق رابپذیرندوفرافکنی میکنند والاکارفرمانداری رافقط وفقط زارعی حل کرده وبس محضردکترتاجگردون هم سلام داریم واگه بازارعی همکاری کرده خداپشت وپناهش اگه استانی بشه طرفداران زارع باایشان همراهند ومارگونیها ایشون راهم دوست دارد جمله آخربرخیهامیخوان جملات امام جمعه راازش تفرقه افکنی کنند کورخوانده ند سه نفرمحبوبندامام جمعه وزارع وتاجگردون

  20. ناشناس گفت:

    امام جمعه مارگون یک فرد دلسوز وپرتوان وبا مدیریتی است از زمانی که ایشان به مارگون آمده جو خوب و آرامشی راه اندازی کرده است والحمدلله همه ما مردم ازش راضی هستیم .چنین افرادی باید در مارگون باشند که از حق مردم دفاع کنند و مردم مارگون هم باید قدردان حاج اقای خواجه پور باشند . مردم مارگون از یک فرد متعادل و قاطع و متدین باید تشکر کنند . امام جمعه ای که هیچ موضع سیاسی و جناحی تاکنون نداشته است .و به خواسته های مردم بهتر ازهر مسئولی در این منطقه پیگیری میکند . خداپشت وپناهش

  21. رضا گفت:

    باسلام .خدمت امام جمعه  محترم شهرمارگون.همه مردم این شهر ازعملکردتان ومدیریتتان بسیارراضی هستند.ایشان خداراشکر نه جناحی هستند نه کاری به این چیزادارد فقط به مسایل فرهنگی وعمرانی ومشکلات مردم  اهمیت میدهند.مردم با این وجود بایدباشخصیت ایشان بیشتر اشناشوندکه چقدایشان باشخصیت هستند .ازپناهی تشکرمیکنیم

  22. بنگرو گفت:

    بنظرم نی ایگپ بو خیا بونه بیی روزی صد دف هم دینه بزیی!پمپ گاز مارگون نشون میده که مارگون چقد میتونه استحقاق شهرستانی شدن را به مردم اعلام کنه.درود بر متصدی پمپ گاز مارگون سرافرازی که پمپ گازش دائم التعطیله ای ول

دیدگاه شما