دوشنبه 1 تیر 1394 - 14:12

اداره ورزش بویراحمد پاسخ امام جمعه مارگون را داد

بعد از انتقاد امام جمعه مارگون از عملکرد اداره ورزش و جوانان در این شهر[کلیک کنید]، اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد با ارسال متنی به اظهارات امام جمعه مارگون جواب داد.

به گزارش بویرنیوز ، متن جوابیه اداره ورزش و جوانان بویراحمد بدین شرح است؛

مدیریت محترم سایت خبری کبنانیوزrahime

با سلام

احتراماً، در جوابیه امام جمعه محترم شهر مارگون در خصوص عملکرد ۹ ماهه نمایندگی ورزش و جونان شهر مارگون به استحضار می‌رساند عملکرد این اداره در آن نمایندگی در سال ۹۳ به شرح ذیل جهت درج در سایت بحضور ارسال می‌گردد:

۱- در تاریخ ۲۰ / ۳/۹۳ جلسه‌ای با حضور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئولین در خصوص وضعیت ورزشی شهر مارگون برگزار گردید.

۲- همایش پیاده روی خانواده در تاریخ ۲۰/ ۳/ ۹۳ در شهر مارگون برگزار گردید.

۳- از تاریخ ۱۰/ ۱۱/ ۹۳ یک دوره مسابقه فوتسال به صورت جام آزاد و همزمان یک دوره مسابقه فوتسال ادارات بمناسبت دهه مبارک فجر به مدت ۱۰ روز در شهر مارگون برگزار گردید.

۴- مسابقات والیبال از تاریخ ۱۴/ ۱۱/ ۹۳ تا تاریخ ۲۰/ ۱۱/ ۹۳ بمناسبت دهه مبارک فجر در شهر مارگون برگزار گردید.

۵- در تاریخ ۱۷/ ۱۱/ ۹۳ همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده بمناسبت دهه مبارک فجر در شهر مارگون برگزار گردید.

۶- ضمناً اقلام ذیل به غیر از جوایز مسابقات بندهای بالا در سال گذشته تحویل مسئول محترم نمایندگی ورزش و جوانان مارگون گردیده است.

۱- پیراهن ورزشی (۵ عدد)، ۲- تور والیبال(۲عدد)، ۳- توپ فوتبال (۳ عدد)، ۴- توپ والیبال(۴ عدد)، ۵-توپ فوتسال(۶ عدد)، ۶-توپ فوتبال خاکی(۳ عدد)، ۷- تور فوتسال(۲ عدد)

اسماعیل رحیمی زاده

رئیس اداره ورزش و جوانان بویراحمد

کبنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153328
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    برادر رحیمی اگرحاج آقای خواجه پور امام جمعه مارگون روز رابگوید شب و شب رابگوید روز ما ازش می پذیریم وفرد دلسور و متدینی است که هرگز بدون جلسه و تا زمانی که به نتیجه نرسه حرفی را نمی زند خواهشا به شما تحمیل کردند چرا آقای ایزد پور خودش جواب نمیده وبه شما تحمیل کرده است شما ضرر کردیدبا این جوابیه .

  2. ناشناس گفت:

    امام جمعه مارگون انصافا بحق و منطقی حرف می زند و مردم شریف مارگون از ایشان دفاع میکند .

دیدگاه شما