جمعه 15 خرداد 1394 - 14:12

عملکرد جالب ۹ ماهه اداره ورزش و جوانان در مارگون

امام جمعه مارگون گفت: عملکرد ۹ ماهه ورزش و جوانان در مارگون تنها توزیع ۴ توپ فوتسال بود.

امام جمعه مارگون گفت: عملکرد ۹ ماهه ورزش و جوانان در مارگون تنها توزیع ۴ توپ فوتسال بود.
حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور تنی چند از ورزشکاران و ورزش‌دوستان شهر مارگون برگزار شد، اظهار کرد: در دین اسلام به ورزش اهمیت زیادی داده شده و پیامبر هم بر این امر تأکید بسیاری داشته‌اند.

امام جمعه مارگون با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی امام و رهبری در خصوص ورزش به مسئولان توصیه‌های فراوانی داشته‌اند، گفت: رهبری معظم انقلاب توصیه دارند که برای ورزش هر چه قدر خرج کنید، هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.

خواجه‌پور گفت: جوانان منطقه مارگون دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در زمینه ورزش هستند که برای پرورش استعدادها باید این ظرفیت‌ها به فعل درآیند.

وی بیان کرد: ولی متاسفانه حتی از حداقل امکانات و تسهیلات لازم در این منطقه برخوردار نیستند و این پدیده باعث می‌شود که جوانان به جای روی آوردن به ورزش و تضمین سلامتی به بلای خانمان‌سوز اعتیاد و یا احیاناً مفاسد اجتماعی و اخلاقی روی آورند و به جای اجتماعی زیستن و با هم بودن در نهایت انزواطلبی و گسست را در زندگی خویش اختیار کنند.

وی خاطرنشان کرد: ورزش می‌تواند عامل تشویق جوانان به ایجاد اجتماعی سالم هم از نظر فکری و هم از نظر جسمی باشد، وقتی جسم انسان سالم باشد، پیامد آن روح و جسمی سالم است و در احادیث و روایات دینی و منویات مقام معظم رهبری به این نکته اشاره شده است.

خواجه‌پور گفت: این منطقه واقعا از نظر توجه مسئولان به ورزش مورد بی‌مهری واقع شده است، به عنوان نمونه ما دو ورزشکار در رشته کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان داریم که تاکنون منشاء افتخارات زیادی در سطح استان و کشور بوده‌اند.

وی با انتقاد از وضعیت امکانات ورزشی در مارگون افزود: آیا با اهدای ۴ توپ فوتسال جواب نیازمندی‌های ورزشی مردم علاقمند به ورزش را می‌توان داد، چه کسی باید در این زمینه چاره‌اندیشی کند و چرا مدیرکل محترم ورزش استان به وعده‌هایشان در این خصوص تاکنون عمل نکرده‌اند./کبنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153327
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما