جمعه 5 تیر 1394 - 3:28

پیرامون ادعای احمدی نژاد درباره دستگیری امام زمان

علی مندنی پور

گروه سیاسی – چندی پیش احمدی نژاد ادعای دستگیری امام زمان توسط غرب را مطرح کرد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر علی مندنی پور در یاداشتی به این موضوع پرداخت که در ادامه می آید:
شنیده ها و دیده ها حکایت از آن دارد، باز هم فیل استاد” سخن”!به یاد هندوستان افتاده!،و بلبل زبانی” علامه احمدی نژاد”،هم او که در” کم گویی و گزیده گویی” سرآمد دوران بود و از “مفاخر زمان” و نام” مبارکش محمود” در پهنه ی گیتی حتی برای کودکان نیویورکی ورد زبان و آشنا “خوش پوش بود و پند نیوش”و چنان که دانیم و دانید هشت سالی در این دیار بر خر مراد سوار.”نکته سنج”! و حاضر جواب،! زبل بود وبا “دروغ و عوامفریبی “نسبتی نداشت و “ریا و تظاهر “با “روحیه ی ظریفش” ناسازگار و از” توهم” به دور و در یک کلام:”معجزه ی هزاره ی سوم!”.گل کرده،و بنا به عادت معهود و صد البته در چارچوب “ماموریتی نا نوشته” ،چنانچه در گفتار،رفتار و کردار جناب ایشان مسبوق به سابقه است؛قلب اعتقادات عمیق و دیرینه ی مردم را نشانه گرفته است!
پدیده ی چندان دور از انتظاری نبوده و نیست!
همگان شاهدیم؛دیر زمانیست ؛از منجنیق فلک بر سر و رویمان،نه فقط” ریزگرد “که خس و خاشاک می بارد؛و چونان تماشاچی لال و دست و پابسته ای شاهد زشت ترین و مخرب ترین هجمه ها به “قانون،نظم،عدالت و به ویژه اعتقادات و ارزش ها و اخلاق”جامعه ایم!
این که تا کی و کجا حلقه های زنگ زده و رنگ و رو باخته ی این زنجیره دوام خواهند آورد و همچنان به حرکت ناهماهنگ،کند نا موزون و گوش خراش خویش در این چرخه ادامه خواهند داد خدا میداند و بس!
فقط این را بدانیم اگر چرخ روزگار بر همین منوال و در بر همین پاشنه بچرخد که از اوضاع و احوال چنین بر می آید؛حالا،حالا ها بایستی شاهد چنین وضعیت نا بسامان و آزار دهنده در چرخش چرخ های معیوب قطار جامعه باشیم!.چرخشی بغایت پر هزینه و کمر شکن.چه،در صورتی که چاره ای اساسی برای “تعمیرش” اندیشیده نشود با ظهور مجدد “امام زمان شناس “شهیر و صاحب سبک عصر جدید حضرت علامه احمدی نژاد و” حلقه ی یاران پاک”و باوفا و دست پروردگان نعمت های بی دریغ و نوچگان درگاهش،چندان نخواهد پایید قطارمان دچار نقص فنی گردیده و از ریل خارج خواهد شد!که هرگز چنین مباد!
علی مندنی پور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153307
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیری ع گفت:

    جرا مراجع تقلید درباره وهن به امام زمان سکوت کردند؟

  2. صداقت گفت:

    احسنت احسنت بر دانشمند فرزانه دكتر علي مندني پور 

  3. آينده قضاوت ميكند گفت:

    جناب دكتر مند ني پور من به شخصه احمدي نژاد و امثال احمدي نژاد را به نوعي يكي از عوامل اصلاح طلبي و روشنفكري و روشنگري ميدانم

  4. شهرام نظري گفت:

    دروود بر استاد مندني پور با اين انشاي زيبا///با آرزوي موفقيت شما استاد مردمي

  5. وطن دوست -ع گفت:

    انشالا به اميد پيروزي دكتر علي مند ني پور در انتخابات مجلس شورا اسلامي

  6. حمید گفت:

    با احمدی نژاد موافق نیستم اما از جسارتش خوشم میاد ….. چیزی که روحانی ندارد

  7. بویر احمد گفت:

    درود بر استا د فرزانه ودانشمند جناب دکتر مندنی پور.متاسفانه عده ای از کم سوادی کم اگاهی مردم در فرن بیست یکم استفاده کرده وهر زمان که تشخیص میدان داری دادند خیلی خوب بر اعتقادات مردم سوار و سوار بازی سودمندی به نفع خود ودارو دسته شان کردندو متاسغانه ما مردمی هستیم که بعد از 5 سال خوب متوجه می شویم که کار از کار گذشته است

  8. روانگرد گفت:

    دكتر در انتخابات بيا حتي اگر رد صلاحيت بشي    ياخدا

  9. شرف آباد -حبيبي گفت:

    آفرين بر دكتر انديشمند واصلاح طلب

  10. صبا گفت:

    انشای خوبی داره دکتر !

  11. یوسف شجاعی خو گفت:

    بازهم بهره برداری مقطعی وبه همان شیوه سوع استفاده ازاعتقادات عوام…….علی مندنی پوردوستت داریم

  12. رضا گفت:

    اي بنازمت دكتر مند ني پور كه هر مقالت پر از درد  مردم بيچاره و بدبخته

  13. پاکباز///111 گفت:

    درود بردکترمندنی پور

  14. رهگذر گفت:

    اقای دکتر بدان که احمدی نژادباز خواهد امد انقدر شما ودوستانتان این مملکت را به ذلالت نزدیک کردید که وجود یک رئیس جمهور نترس نیاز این مملکت است…..

  15. محمد گفت:

    دکتر عزیز تورا به خاطر مردم داری دوست داریم.ولی نباید رئیس جمهوری که مردم عشایر وضعیف قبول ودوست دارند مانند سایرمستکبران تخریب کنید.

  16. رحيمي گفت:

    دكتر مندني پور سلام  —اين روزها در هر تاكسي يا هر مكاني كه ميروم عمدا بحث انتخابات را پيش ميكشم و غير از اسم حضرتعالي و موسوي نام كس ديگري را نمي شنوم —از حضرتعالي و آقاي موسوي خواستار اين هستيم كه با هم جلسه اي داشته اي باشيد تا انشالا يك نفر از شما در صحنه انتخابات حاضر شود

  17. S.S گفت:

    درود بر دكتر و سخنان واقعي ايشان

  18. سیاوش گفت:

    درود هایم تقدیم به دکتر مندنی پور.

دیدگاه شما