چهارشنبه 3 تیر 1394 - 14:04

نتیجه استیضاح وزیر آموزش و پرورش مشخص شد

علی اصغر فانی توانست مجددا رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی بررسی استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، صبح امروز به ریاست حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسالامی برگزار شد.

در جلسه بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به جای حجت الاسلام روحانی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

بنابراین گزارش؛ پس از استماع سخنان موافقان و مخالفان استیضاح و همچنین وزیر آموزش و پرورش، در نهایت مجلس با ۷۶ رأی موافق، ۱۶۷ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۶ نماینده حاضر در صحن، به استیضاح رای نداد و بر این اساس علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش ماند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153098
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قیطاس گفت:

    کمتر معلمی را دیدم که از وزیر آموزش و پرورش راضی باشد. در کشورهای دیگر معمولا در چنین شرایطی وزیر استعفا می‌دهد اما در کشور ما دو دستی به میز می‌چسبند و کنار نمی‌روند.

    • فرهنگی گفت:

      اگر وزیر استیضاح هم می شد هم دولت هم مجلس از این موضوع خوشحال بودند چون رییس جمهور یه سرپرست می ذاشت برای 3 ماه بعد 3 ماه یکیو معرفی می کرد به مجلس که مجلس به اش رای نده و سرپرستی 3 ماه دیگه تمدید می شد یعنی دی ماه 94 تا اونموقع هم هیچ مطالباتی رو نم تونستی مطرح کنی چرا چون آموزش و پرورش وزیر نداره وزیر بعدی هم دی به بعد می اومد چون تازه کار بود تا به خواد معاوناشو معرفی کنه و برنامه هاشو بده سال 94 تموم بود و تا سال 95 هم خدا بزرگه پس اینقدر از ابقا فانی ناراحت نشین چون حضورش از نبودش بهتره. پایدار باشید

  2. سیسخت گفت:

    تا امروز صبح موافق اقای  تاجگردون بودم ولی الان  نظرم عوض شد.ایشان چرا مخالف استیضاح وزیر بودن؟؟؟؟؟؟؟

  3. فرهنگی گفت:

    باسلام 
    تر و خشک با هم می سوزند ما معلمان هم به  نمایندگان  کنونی مجلس رای نمیدهیم

  4. قلی گفت:

    گفته بزرگواری واری دراومه په چه وابی پیشبینیت نماینده

  5. معلم اصلاح طلب گفت:

    اگر فرهنگیان اتحاد وهمدلی داشته باشند نباید به نمایندگان فعلی رای بدهند تا بفهمند فرهنگیان بی بخار نیستند .مخصوصا تاج گردون

  6. معلمی سوخته گفت:

    عرض این حقیر که ندای یک معلم سوخته درآتتش تبعیض برنامه پرداخت های دولت را می رسانداین است که اگه درایت داشته باشند به هیچ کدام از این نمایندهای بی کفایت و نان به نرخ روز خور مجلس کنونی رای ندهند چون ارای این نمایندگان نشان دهنده بی تفاوتی آنها نسبت به وضع معیشتی معلمان است و فراموش کرده اند که خودشان به همت معلمین به اینجا رسیده اند(همکار ارجمندم اگه موافق هستی رای مثبت بده)

  7. محمد گفت:

     نتیجه این استیضاح ساختگی مشخص بود خیلی فرهنگیان رو نادان فرض کردید . اگه هر فرهنگی پای صندوق رای نمایندگان بره  نادان است وهر بلای سرش بیارند حقشه.فقط امیدنا به نماینده ها بود حالا فهمیدیم اونا هم با دولت دستشون توی یه کاسه است.رای که در دوره قبل بهتون دادین حرامتان باشد.

  8. علی گفت:

    یعنی شما نماینده مردمید مردم را به یک شام فروختید؟روز قیامت باید جواب زن وفرزند فرهنگیا رو بدید.خا ازتون نگذره

  9. ناشناس گفت:

    همکاران محترم بنده یک معلم بسته حمایتی دولت درمنطقه محروم هستم،اگرشماازکمبودنان درآموزش وپرورش گلمندیدمن به این نان کم که یک خانواده4نفری راباآن اداره میکنم راضییم،سرگرسنه زمین بگذاری ضبح دربرف زمستان شاگردت باپای آبله کرده …

  10. ناشناس گفت:

    امیدواریم این به بعد بهتر بشه

  11. فرهنگی گفت:

    ماهمیشه چوب نمایندگان بی کفایت ونان به نرخ روز خور، حزب باد،وبوقلمون صفتان راخوده ایم وخواهیم خورد ولی ما بایدآگاه باشیم آزموده راآزمودن خطاست….

  12. شب رب گفت:

    حیف جایگاه مجلس که برخی نمایندگان بی برنامه وبی کفایت در ان نشسته اند

  13. ناشناس گفت:

    شهدای عزیز که خودتون و فدا کردید تا عدالت برقرار بشه،ما ازتون شرمنده ایم که کشور و تقدیم کسانی کردید که بویی از عدالت و انصاف نبردند.

  14. ناشناس گفت:

    از ماست که بر ماست .

  15. ناشناس گفت:

    کاملا موافقم همکار عزیز حقوق اضاف نکردند یارانه هم قطع کردند واگذارشون به خدا باشه که این ماه قسطم عقب افتاده

دیدگاه شما