سه شنبه 12 خرداد 1394 - 8:08

روایت تازه رسایی از نشست جنجالی مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامش روایتی تازه از نشست غیرعلنی مجلس با وزیر خارجه منتشر کرد.

به گزارش بویرنیوز، حمید رسایی در این زمینه نوشت: سال گذشته رهبر انقلاب در دیدار با مسوولان وزارت خارجه، توصیه های مهمی داشتند. مشروح این دیدار به درخواست دولت، هرگز از سیما منتشر نشد و روی خروجی سایت khamenei.ir هم فقط گزارش خبری آن قرار گرفت.

هفته گذشته وقتی موضوع سوال از ظریف بابت عدم انتشار فکت شیت در کمیسیون امنیت ملی مطرح بود، موضوع بحثمان به این اظهارات رهبر انقلاب کشیده شد و آقای ظریف انتساب چنین جملاتی را به رهبری انکار کرد! مجبور شدم از درون جلسه با اینترنت به سایت khamenei.ir وصل شوم، صفحه مورد نظر را بیاورم و برای وزیر خارجه محترم بخوانم!

البته آقای ظریف از برخی برنامه های صدا و سیما که چهره کریه و متعفن مقامات آمریکایی را نشان می دهد هم راضی نبود و گلایه داشت که چرا صدا و سیما بدقولی ها و ادبیات تهدیدکننده آمریکایی ها را برجسته می کند در حالی که آمریکا چهره دیگری هم دارد!

در پاسخ به ظریف، ضمن تشکر از سیاست صدا و سیما گفتم: شما دلت می خواهد تصویری از آمریکا نشان داده شود که در خیال داری نه تصویری که واقعیت شیطانی او را نشان می دهد.

تازه فهمیدم مشکل مذاکرات هسته ای و عدم تناسب داده ها و ستانده ها و اینکه آقایان لیست بازپرسی از دانشمندان و مسوولان نظامی کشورمان را دو دستی از طرف آمریکایی می گیرند و به آقا تعارف می کنند، از کجا آب میخورد. وقتی وزیری جسمش در جلسه هست اما دلش جای دیگری بوده و این سخنان را نشنیده که رهبرش به او گفته: نشست و برخاست با این جانی ها ما را در نگاه ملت های مظلوم مذبذب جلوه می دهد!
آيا این جملات رهبری به اندازه (یک کلمه) نبوده!؟

همزبانی خویشی و پیوندی است
مرد با نامحرمان چون بندی است

ای بسا هندو و ترک همزبان
ای بسا دو ترک چون بیگانگان

پس زبان محرمی خود دیگرست
همدلی از همزبانی بهترست

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152490
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما