سه شنبه 12 خرداد 1394 - 0:43

انتصاب نخستین زن در مناصب سیاسی کهگیلویه و بویراحمد با حکم استاندار (+عکس)

در این مراسم نادیا صداقت از کارمندان فرمانداری شهرستان دنا به پیشنهاد فرماندار این شهرستان و با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون فرماندار این شهرستان به کار گمارده شد.

گروه سیاسی – با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نخستین زن در مناصب سیاسی این استان به کار گمارده شد.

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز و با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار دنا و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین معارفه نخستین زن در مناصب سیاسی این استان برگزار شد.

در این مراسم نادیا صداقت از کارمندان فرمانداری شهرستان دنا به پیشنهاد فرماندار این شهرستان و با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون فرماندار این شهرستان به کار گمارده شد.

13940311000757_PhotoA

صداقت در این آیین با بیان اینکه اسلام به زن از ابتدای حکومت پیامبر (ص) تاکنون بهای زیادی داده است، اظهار کرد: زنان در جامعه اسلامی توانمندی خود را در همه عرصه‌ها به نمایش گذاشته‌اند.

معاون فرماندار شهرستان دنا با یادی از بزرگ‌زن تاریخ بشریت حضرت زینب کبری (س) یادآور شد: با تأسی به سیره این بزرگ بانوی اسلام است که می‌توانیم نگهبان خوبی برای ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی باشیم.

صداقت بیان کرد: تمام سعی و تلاش خود را در این منصب برای نمایش توانمندی زنان استان در مناصب سیاسی خواهم کرد تا بتوانیم بیش از پیش به زنان برای حضور در میادین مختلف میدان دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولان استانی با سپردن این مسئولیت حساس به جامعه بانوان نشان دادند که در عمل به کارآمدی و توانمندی زنان ایمان دارند، تصریح کرد: امیدواریم که فتح بابی برای واگذاری مسئولیت‌های دیگر به بانوان شود.

صداقت از ظرفیت‌های شهرستان دنا برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر یاد کرد و افزود: این شهرستان در زمینه کشاورزی و باغداری و البته گردشگری ظرفیت‌های زیادی دارد که برای به فعل درآوردن آن زن و مرد در کنار هم باید تلاش جهادی و عزم راسخ داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: برای توسعه این شهرستان از ظرفیت بانوان و مشاوره‌های آنها استفاده بیشتری خواهیم کرد.

sdaghat-dena (1) sdaghat-dena (2) sdaghat-dena (3) sdaghat-dena (4) sdaghat-dena (5) sdaghat-dena (6) sdaghat-dena (7) sdaghat-dena (8) sdaghat-dena (9) sdaghat-dena (10) sdaghat-dena (11) sdaghat-dena (12) sdaghat-dena (13) sdaghat-dena (14) sdaghat-dena (15) sdaghat-dena (16) sdaghat-dena (17) sdaghat-dena (18) sdaghat-dena (19) sdaghat-dena (20) sdaghat-dena (21) sdaghat-dena (22) sdaghat-dena (23) sdaghat-dena (24) sdaghat-dena (25) sdaghat-dena (26) sdaghat-dena (27) sdaghat-dena (28) sdaghat-dena (29) sdaghat-dena (30) sdaghat-dena (31) sdaghat-dena (32) sdaghat-dena (33) sdaghat-dena (34) sdaghat-dena (35) sdaghat-dena (36) sdaghat-dena (37) sdaghat-dena (38) sdaghat-dena (39) sdaghat-dena (40) sdaghat-dena (41) sdaghat-dena (42) sdaghat-dena (43) sdaghat-dena (44) sdaghat-dena (45) sdaghat-dena (46) sdaghat-dena (47) sdaghat-dena (48) sdaghat-dena (49) sdaghat-dena (50) sdaghat-dena (51) sdaghat-dena (52) sdaghat-dena (53) sdaghat-dena (54) sdaghat-dena (55) sdaghat-dena (56) sdaghat-dena (57) sdaghat-dena (58) sdaghat-dena (59) sdaghat-dena (60) sdaghat-dena (61) sdaghat-dena (62) sdaghat-dena (63)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152447
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    آرزوی موفقیت برای این خواهر داریم

  2. علی گفت:

    واقع متاسفم برای اقای فرماندار با این انتخاب شایسته به حق خودش شهرستان دنا را اباد کرده حالا وقت خانم صداقت

  3. دنایب گفت:

    اول کسی منکر توانمند ی های زنان نیست دوم این انتصاب شایسته نیست زیرا شهرستان دنا از شرایط ویزه ای برخوردار است سوم برادر فرماندار هر گردی گردو نیسن سمت و سوی توسعه شهرستان به کدام جهت است چهارم با توجه به بافت و شرایط قو می و قبیله ای این انتصاب درست نبود

  4. علي گفت:

    انتصاب شايسته اي مي باشد تبريك مي گويم

  5. فتح اله زابلی گفت:

    ضمن عرض تبریک مجدد به سرکار خانم صداقت انشااله سربلند و پیروز و موفق باشید.

  6. اخ گفت:

    آخ سی دولتی که تلفن چی میشه بخشدار و تایپیست میشه معاون فرماندار !!!!!!

    • مصطفی ع گفت:

      هر چه که باشند دزد و اختلاس گر نیستند.
      دولت قبلی که از بی سواد تا دکتراش اختلاس گر بودند و چطور لرزیابی می کنید؟

    • سی سخت گفت:

      انتصاب شایسته ای است:
      1- ایشان از نیروهای شایسته و با سابقه وزارت کشور هستند.
      2- برای تعادل قوا لازم بود یک سی سختی در فرمانداری دنا پست داشته باشد.
      3- اصول مدیریتی حکم میکند که افراد با توجه به عملکرد و شایستگی شان در نظام مدیریتی ارتقا یابند. و این امری الهی است از همینجاست که انسانهای وارسته ای از چوپانی به پیامبری اولوالعزم برگزیده میشوند.
      4- بانوان علی رغم همه شعارها در  اداره امور کشور مورد بی توجهی هستند و این انتصاب گامی برای ایجاد امید و اعتماد به نفس میان جامعه بانوان استان خواهد بود.
      5- این انتصاب یک انتصاب سیاسی نیست هر چند پشتوانه سیاسی قوی از این انتصاب حمایت می کند، سرکار خانم صداقت مطمئناً در حیطه کاری خود به دور از سیاست زدگی برای اثبات توانایی مدیریتی زنان فعالیت خواهد کرد. 
      6- ایشان نماینده جامعه اصلاح طلبان متعادل اما نه منفعل خواهند بود.
      این موارد را بنده با توجه به شناختی که دارم و ناشی از تجربه کاری بنده در فاصله سالهای 80 تا 82 در فرمانداری دنا و ارتباط با این مجموعه و اطلاع از عملکرد فرمانداران دنا در سالهای گذشته، نوشتم و معتقدم هر تصمیم را باید با توجه به بضاعت و مقتضیات محل تصمیم ارزیابی کرد. و به نظر من تصمیم خوبی است. 
      خداوند ان شاءاله به ما گشادگی سینه و دید باز عنایت کند و سینه ما را از کینه و چشم ما را از نظر تنگ مصون بدارد. 
      با آرزوی سلامتی برای هر انسانی که کلامش و گامش و نفسش به نیت خیر و مثبت برای کمک به بشریت باشد.
       

  7. دنا گفت:

    زنده باد زارعی.
    یا زهرا. یا زهرا. یا زهرا.

  8. رضا گفت:

    چه خبره؟ این همه عکس که لازم نبود. فکر میکنید کار شاقیه که یه زن معاون فرماندار شده. بهتره یه سر به گوشه و کنار این کشور بزنید متوجیه میشید که جاهای دیگر این یک اقدام معمولیه

  9. امیر قلی گفت:

    باسلام خدمت دوستان بویر نیوز .می خواستم بدونم دیگه عکسی از این جلسه نداشتی بزنی. 100تا عکس اصلا جه معنی داره. دو تا عکس کافیه. بابا .

  10. شهریار گفت:

    “بویرنیوز” سلام. از یک مراسم خیلی ساده، نیاز به این همه عکس نیست! گالری عکس راه انداختی!!!

  11. غلام گفت:

    اميدوارم خير باشد سياسي كاري ها چه بلاها كه بر سر استان نمي اورد جناب فرماندار گل بودي به غنچه اراسته شدي خداوند انشاء الله به شما و معاون محترمه عمر گران دهد و دوران مديريتي تان را در اين شهرستان هر چه سريعتر خاتمه دهد كه اين شهرستان بيش از اين تاب عقب افتادگي ندارد

  12. همه گل گفت:

    مرحبا واقعا باید می گذاشتنش جای خود فرماندار

  13. منصوری گفت:

    تبریک به سر کار خانم صداقت افتخار برا سی سختی ها ان شاالله ک موفق سربلند باشی خواهر .

  14. علی گفت:

    اخی من جونم

  15. علی گفت:

    آخی من جونم

  16. سید علی موسوی رهیزی گفت:

    تبریک عرض میکنم خدمت سرکار خانم صداقت و برادر بزرگوارم جناب رضایی انتخاب خوب و شایسته ای بود ایشاله که موفق و سر بلند باشید.

  17. ناشناس گفت:

    چرا سخنان سخنرانانی که در تصویر است درج نشده و بعضی خیلی ضایع نشسته اند 

  18. ناشناس گفت:

    تبریک به آقای صمد رضایی ………………………………………

  19. زابل گفت:

    اقای زارع دیگر رنگ مجلس را نخواهی دید

دیدگاه شما