دوشنبه 11 خرداد 1394 - 11:33

دستور جدید فتاح در کمیته امداد (+عکس)

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد از این پس، قبل از حقوق مدیران و پرسنل این نهاد پرداخت می‌شود.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در گفت‌وگو با تسنیم، درباره نامه‌ای که با دستخط وی و به تاریخ نهم خردادماه سال جاری خطاب به تعدادی از مدیران این نهاد نوشته شده بود، اظهار داشت: مطلع شدم که با گذشت نه روز از ماه خرداد هنوز مستمری مددجویان کمیته امداد پراخت نشده است. این در حالی بود که مدیران و پرسنل این نهاد حقوق خود را دریافت کرده بودند.

وی ادامه داد: خود را در این موضوع مقصر می‌دانم و در نامه مذکور نیز به این موضوع اقرار کردم، اما با تصمیمی که گرفته شد این موضوع دیگر تکرار نمی‌شود.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده، از این پس مستمری مددجویان قبل از حقوق کارمندان و مدیران این نهاد پرداخت می‌شود.

دستور جدید فتاح در کمیته امداد
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152416
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. روستایی روستایی گفت:

    درود خدا برمردان بزرگ وپاکدامن باتصمیمات خداپسندانه

  2. خسرو جبيره گفت:

    با سلام بوير جان تاريخ مندرج در پيج اين بزرگوار اشتباهه و تاريخ درست ان 30/2/94 ميباشد لطفا به ايشان اگه دسترسي داريد بگوييد اگه روش مديريتي شما با هياهو وجنجال و …واين اشتباهات فاحش هم تو نحوه مديريت شما هم هست همين امروز استعفا بده و…..؟

  3. ندار گفت:

    سلام من یک زنه سرپرستم تحت پوشش کمیته امداد من هیچکسیو تودنیا ندارم کمکم کنه مستاجرم آرزوی یه خونه کوچیک دارم 700تومن ازکمیته وام گرفتم که ازحقوق ماهی 60تومن کم میکنند ماهی 35تومن میریزن ممنونم ولی واقعان بااین 35تومن چی میشه گرفت بیمه هم نیستم کارت خدمات درمانی هم ندارم شبای عید70تومن بن خرید میدن بریم خرید نه واقعان چی ميشه گرفت یاسالی یه برای 70تومن سب دکالامیریزن تواین گرانی چی ميشه گرفت لااقل سالی یک میلیون وام بلا عوض به ماکه پول پیشمان کمه بدن حقوقمونو زیاد کنن الآن زکات فطریه گرفتن برامون واریز کنن به دادمون برسیدباتشکر

  4. محتاج گفت:

    سلام چرا حقوق مردادماه واریز نشده هنوز

دیدگاه شما