دوشنبه 11 خرداد 1394 - 1:11

تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد توسط استاندار (+عکس)

متأسفانه از گذشته طرح‌هایی مانند نظام پرداخت هماهنگ حقوق و طرح خدمات کشوری اجرا شدند که هیچ یک نتوانستند پاسخگوی مشکلات قشر معلم باشند.

تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد توسط استاندار در نشست شورای آموزش و پرورش انجام شد.

به گزارش بویرنیوز، شامگاه یک‌شنبه و به ریاست سید موسی خادمی استاندار، نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در چند دستور کار و یک مراسم تجلیل برگزار شد.

1

در ابتدای این نشست سید موسی خادمی با قدردانی از زحمات معلمان نمونه این استان که در سطح کشوری و استانی موفق به اخذ رتبه شده بودند، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای کمک به وضعیت معیشتی معلمان همه تلاش را به کار بسته است.

مسئول ارشد اجرایی در استان گفت: متأسفانه از گذشته طرح‌هایی مانند نظام پرداخت هماهنگ حقوق و طرح خدمات کشوری اجرا شدند که هیچ یک نتوانستند پاسخگوی مشکلات قشر معلم باشند.

وی گفت: اجرای این طرح‌ها فی‌نفسه خوب و عادلانه بود اما وقتی به بندها و تبصره‌ها می‌رسید تفاوت بین حقوق یک کارمند در آموزش و پرورش با کارمند دیگر در اداره و وزارت‌خانه دیگر بیشتر می‌شد.

خادمی با تأکید بر اینکه در همه جا به صورت یکسان حقوق پرداخت کردن عادلانه نیست، افزود: نمی‌گوییم مهندسی که در گرمای جزیره سیری مشغول به خدمت است حقوقی مساوی با دیگری داشته باشد اما چرا باید برای مثال بین کارمند آموزش و پرورش که در فلان خیابان کار مالی می‌کند با کارمند اداره‌ای دیگر که همان کار را در خیابانی دیگر انجام می‌دهد تفاوت باشد.

2

وی بودجه‌ریزی عملیاتی را دوای این درد دانست و گفت: چانه‌زنی‌ها در بودجه مشکلات زیادی درست کرده که اگر بودجه‌ریزی عملیاتی وجود داشته باشد چنین مشکلاتی پیش نمی‌آید.

در پایان این نشست از 11 معلم نمونه کشوری و استانی در کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی توسط استاندار تجلیل به‌عمل آمد.

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152368
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نادر اسلامی گفت:

    آموزش وپرورش ضعیف ترین دوران خود را می گذراند واقعا جای تعجب است انتصابات دولت تدبیر وامید

    • معلم شش سال حق التدریس گفت:

      اقای زارعی به فکر قشر زحمت کش و محروم روستاها که مدرک دانشگاهی دارندو سابقه نزدیک شش سال دارند حق التدریس کار میکنند در اولویت استخدام در ازمون قرار گیرند

    • موافق گفت:

      موافقم

  2. کارکنان حق التدریسی و فرد به فرد پنج سال کار نهضت سواد اموزی یوبراحمد گفت:

    اقای مدیر اموزش و پرورش ایا راهی برای رسمی شدن ما سراغ دارید ما حدود پنج سال به بالا هست که داریم در روستاهای محروم با مدرک دانشگاهی کار میکنیم مسولین به فکر ما باشند

    • معلم حق التدریس نهضت سواد اموزی گفت:

      اول نیروهای نهضتی و فرد به فرد را استخدام کنید بعد برید از دانشگاه فرهنگیان نیرو بگیرید اقای زارعی در اولویت کاری قرار بگیرید

دیدگاه شما