دوشنبه 11 خرداد 1394 - 1:03

لباس‌های جدید سپاه و ارتش با پوشش‌ خاص+ تصاویر

صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران با توجه به نیاز نیروهای مسلح، طی سالهای اخیر چند مدل از لباس های نظامی را برای برطرف کردن نیازمندی‌های مختلف یگان‌های سپاه و ارتش طراحی کرده‌است.

 در بخش لباس نیروهای رزمی پیاده چند نوع پوشش در طرح‌های مختلف از جنس کتان به همراه مواد ترکیبی ساخته شده‌اند .

تولید نسل جدید لباس برای نیروهای پیاده ایرانی


این لباس های نسل جدید با توجه به سفارش نیروهای مسلح می تواند قابلیت هایی مثل ضد حریق، ضد عوامل میکروبی، ضد سامانه های شناسایی فروسرخ و ضد آب داشته باشد که با تغییر در مواد پارچه لباس و سایر اجزای ضروری، قابل ایجاد است. این لباس ها در 5 سایز مختلف عرضه می شود.

تن پوش ضد حریق ایرانی برای خدمه زرهی و هوایی

لباس خدمه پروازی محصول دیگری است که به طور کامل از مواد ضد حریق ساخته شده و در 10 سایز مختلف به بازار عرضه شده است. این لباس ها با استفاده از ماده Nomex که یک ماده موثر و مهم ضد حریق است، ساخته شده اند. با توجه به نیاز خدمه فنی پرواز و خلبانان برای حمل تجهیزات گوناگون، موارد مهم و جزییات قابل توجه مانند 9 جیب زیپ دار نیز بر روی این لباس ها تعبیه شده است.

در ادامه این طراحی های صنایع دفاعی کشورمان، لباس مخصوص خدمه زرهی نیز توسط تولیدکنندگان ایرانی تکمیل شده است که تقریبا مانند نمونه خدمه پروازی می باشد و علاوه بر ضد حریق بودن، جزییات ریز و مهمی مورد توجه قرار گرفته و به عنوان مثال بندهایی نیز بر روی این لباس تعبیه شده است تا در صورت آسیب دیدن زره پوش مورد نظر بتوان شخص مصدوم را به سرعت از وسیله آسیب دیده بیرون کشید.

با توجه به اینکه تولید انبوه و ارائه این لباس ها به یگانهای عملیاتی و بخش های مختلف نیروهای مسلح کشورمان، پروسه ای زمان بر و هزینه دار است، نباید توقع و انتظار داشت که در بازه زمانی کوتاه، بخش قابل توجهی از نیروهای نظامی ایرانی دارای چنین تجهیزاتی شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152360
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رسول فارسی پور گفت:

    سلام اقایان محترم پادگان احمد ابن موسی سپا نیرو دریای  عکس لباس نیرو دریایی برام بفرستید

دیدگاه شما