یکشنبه 10 خرداد 1394 - 13:21

تناقض آشکار وطن امروز/ تکذیب دیدار نهاوندیان و آمریکایی‌ها/ اصلاح‌طلبان باید سال 88 دور نتیجه خط می‌کشیدند/ بررسی مسائل فرقه‌ای در ایران/ مانیفست انتخاباتی روحانی

سخنان روز گذشته روحانی در جمع فرمانداران به اصلی‌ترین موضوع روزنامه‌ها تبدیل شده است؛ انتخابات سال 88 و انتخابات پیش روی، مذاکرات هسته‌ای، تحولات منطقه و به ویژه رو به رو شدن منطقه با خطر تکفیری‌ها و فرقه‌گرایی، دیگر مطالب مهم روزنامه‌های یکشنبه است.

در ادامه می‌توانید روایت تابناک از مهم‌ترین مطالب روزنامه‌های یکشنبه دهم خرداد را مرور کنید.

تکذیب دیدار نهاوندیان و آمریکایی‌ها/ اصلاح‌طلبان باید سال 88 دور نتیجه خط می‌کشیدند/ بررسی مسائل فرقه‌ای در ایران/ مانیفست انتخاباتی روحانیروزنامه دولتی ایران، «هشدارها و توصیه‌های انتخاباتی روحانی» را در کنار مواضع آیت‌الله جنتی، علوی، رحمانی فضلی و رئیسی دادستان کل کشور به تیتر اول خود تبدیل کرده است. بزرگترین حراج هنری ایران نیز با تیتر «شب طلایی هنر ایران» در صفحه اول ایران مورد توجه قرار گرفته است. سرمقاله روزنامه دولت را ناصر حسینی با تیتر «مانیفست انتخاباتی روحانی» نوشته که در بخشی از آن آمده: سخنان دیروز روحانی حاوی این پیام روشن بود که دولت تدبیر و امید، حتی در بحبوحه مذاکره هسته‌ای از اهمیت امر انتخابات و نیز این بخش از حقوق مردم و فعالان سیاسی غافل نیست و عزم خود را جزم کرده است تا به آحاد شهروند ایرانی نسبت به برگزاری رقابتی آزاد و سالم اطمینان بخشد. روحانی نقطه نظرات خویش در باب انتخابات را در چارچوبی حقوقی و با استناد به اصول قانون اساسی بیان کرد و از همین منظر به آسیب شناسی فرایند اجرایی و نظارتی انتخابات پرداخت و در نهایت در مقام مجری قانون اساسی راهکارهای اصلاحی خود را برای پیشگیری از بروز هر گونه خدشه در این عرصه مهم ارائه کرد. او به دفعات، فرمانداران را به ضرورت پایبندی به «امانت»، « راستگویی»، «صداقت» و «بیطرفی» فرا خواند و وظیفه سنگین آنان در حفظ و تقویت اعتماد مردم را یادآور شد. در مسیر برگزاری یک انتخابات عادلانه و اثرگذار روحانی بر این واقعیت انگشت تاکید نهاد که اجرای این پروسه به تنهایی در وسع امکانات دولت نیست بلکه همدلی و همگامی سایر نهادهای حکومتی نیز امری لازم و بلکه واجب است. هم از این روست که روحانی تاکید کرد که «نباید کسی بگوید که سپاه، صدا و سیما، فرماندار، دفتر امام جمعه و غیره طرفدار فلان نامزد در انتخابات است زیرا این برای انتخابات سم است. همه مقامات مسئول، همه قدرت‌های مسلح و غیرمسلح و همه مسئولانی که مسئولیت‌شان برای حزب و جناح است نباید کاری کنند که به آنها تهمت زده شود».

حسن وزینی نیز یادداشتی با نام «‌هدف وسیله را توجیه می‌کند؟» در نقد رفتار مخالفان دولت نوشته و پس از چند روز خالی بودن جای مسائل سیاسی در صفحه دهم ایران، امروز این روزنامه در میزگردی به «بررسی مسائل فرقه‌ای در ایران» پرداخته است. در این میزگرد احمد باقریان معاون اهل سنت دستیاری ویژه رئیس جمهوری‌، احمد فلاحی استاد دانشگاه، جلیل رحیمی رئیس دانشگاه آزاد کابل، ابوبکر خوجم لی امام جمعه اهل سنت «نگین شهر» و محمدطاهر نظامی استاد دانشگاه حضور داشته‌اند.

تکذیب دیدار نهاوندیان و آمریکایی‌ها/ اصلاح‌طلبان باید سال 88 دور نتیجه خط می‌کشیدند/ بررسی مسائل فرقه‌ای در ایران/ مانیفست انتخاباتی روحانیجوان از سخنان دیروز رئیس‌جمهور تیتر «روحانی: وعده من آرامش و ثبات اقتصادی بود» را در‌آورده ‌و در زیر آن، تصویری از میوه‌ها و خودروهای گران قیمت وارداتی را برای نمونه‌ای از ناکارامدی دولت در مدیریت واردات آورده است.

عبدالله گنجی مدیر مسئول این روزنامه، سرمقاله جوان را‌ با تیتر «شرط شيرين‌كامي ملت» و در پاسخ به سخنان دیروز رئیس جمهور نوشته که در خلاصه آن می‌خوانیم: رئيس‌جمهور محترم در جمع فرمانداران سراسر كشور از جمعي كه آنان را «عده‌اي» خواند خواست كه بگذارند كام ملت شيرين بماند و شاخص براي اين تلخكامي را «شعار» دانستند و احتمالاً اين شعارها را موجب عبوس شدن دشمن مذاكره‌كننده مي‌دانند. عدم تلخكامي ملت نه تنها عقلايي است كه اصل شيرين‌كامي يك حق است اما آنچه باعث سوءتفاهم است، كج‌تابي‌ مفاهيم، دستگاه معنادهي به مقولات و تفسير‌ها از پديده‌هاي موردمنازعه است.

در پی درج گزارشی در شماره دیروز جوان با تیتر «محرمانه‌هاي كاسبان پس از تحريم‌»، دفتر رئیس‌جمهور با ارسال جوابیه‌ای برای این روزنامه نوشته: ادعاي ديدار رئيس دفتر رئيس جمهوري با هيئت امريكايي در سوئيس كذب محض است و صحت ندارد. يك مقام مسئول در دفتر رئيس‌جمهور در اين ارتباط افزود: سفر اخير دكتر محمد نهاونديان، رئيس دفتر رئيس‌جمهور به كشور سوئيس در پي حضور سال گذشته ايشان در اجلاس مجمع جهاني اقتصاد و به دعوت رسمي فعالان اقتصادي و شركت‌هاي بزرگ صنعتي اروپا صورت گرفته است. در راستاي سياست تعامل سازنده با جهان و رفع تحريم‌هاي ظالمانه اقتصادي از ابراز تمايل شركت‌هاي بزرگ بين‌المللي براي سرمايه‌گذاري و مشاركت در طرح‌هاي توسعه ايران استقبال شده و ديدار با هيئت‌هاي متعدد اقتصادي از كشورهاي اروپايي و آسيايي در داخل و خارج كشور در دستور كار قرار دارد. اين مقام مسئول تأكيد كرد: البته اين تحرك در ديپلماسي اقتصادي كشورمان مورد انتقاد مقامات امريكايي و حملات رسانه‌اي و سياسي محافل صهيونيستي قرار گرفته است.

سعيد پورملائي هريس نیز در پایان مطلبی با تیتر «پايان برادرخواندگي دولت و اصلاح‌طلبان با ليست‌هاي انتخاباتي جداگانه» در این روزنامه مدعی شده که: با توجه به آنچه از رويكرد شخصيت‌ها و رسانه‌هاي اصلاح‌طلب گفته شد بايد تأكيد كرد – همانطور كه نظريه‌پردازان اين گروه سياسي عنوان كرده‌اند – روحاني رحم اجاره‌اي جريان تندروي اصلاحات است و پلي است كه عبور فتنه‌گران براي كسب قدرت و زمينه‌سازي براي فتنه‌اي ديگر را هموار كرده و به‌نظر مي‌رسد تاريخ انقضاي اين پل به سر آمده و در شرايطي كه تمام فتنه‌گران از اين پل به سلامت عبور كرده‌اند لازم است كه پل تخريب شود. شكوفا شدن نظريه «عبور از روحاني» و «ارائه ليست جداگانه در انتخابات مجلس توسط اصلاح‌طلبان» به حدي جدي شده كه احمد شيرزاد فعال سياسي اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با روزنامه آرمان تلاش مي‌كند كه همفكران خود را از اتخاذ چنين رويكردي بر حذر دارد: «اگر حاميان آقاي روحاني و اصلاح‌طلبان به‌صورت جداگانه وارد انتخابات مجلس شوند عقلاني و منطقي نيست و سبب تضعيف دولت در آينده خواهد شد. به هر حال هيچ حزب خاص و تعريف‌شده‌اي حامي اصلي دولت آقاي روحاني نيست و اين اصلاح‌طلبان هستند كه وظيفه دفاع و حمايت از دولت را برعهده گرفته‌اند.» آنچنان كه مستند بيان شد عمر برادرخوانده‌هاي ديروز به سر آمده و بايد منتظر ماند كه جريان مدعي اصلاح‌طلبي صف خود را از دولتمردان جدا كرده و به عنوان رقيب آنها در انتخابات مجلس دهم شركت كند.

تکذیب دیدار نهاوندیان و آمریکایی‌ها/ اصلاح‌طلبان باید سال 88 دور نتیجه خط می‌کشیدند/ بررسی مسائل فرقه‌ای در ایران/ مانیفست انتخاباتی روحانیسرمقاله شرق را صادق زیباکلام با تیتر «مخالفت با آمریکا یا توافق هسته‌ای؟» و با این فرض نوشته ‌که هر نوع مصالحه‌‌ بین ایران و آمریکا بر سر برنامه هسته‌ای صورت بگیرد، یک گروه مشخص با آن به مخالفت خواهند پرداخت، زیرا «دلواپس» آن هستند که سکه آنها در بین حامیان خودشان هم از رونق بیفتد.

روزنامه شرق، سخنان وزیر اطلاعات در مورد احتمال تغییر وی را ‌تیتر اول ‌خود کرده است و همچنین توهین به وزیر خارجه در مجلس را در قالب یادداشتی از نعمت احمدی ‌بررسی نموده و در مطلبی با این تیتر «تلویزیون علیه دولت؛ پاستور منفعل» از دولت پرسیده است: چرا در مقابل این همه پولی که به صدا و سیما می‌دهد، خواهان بی‌طرفی آن نیست؟

جدای از اینها مهم‌ترین مطلب امروز شرق، گفت‌و‌گویی با عباس عبدی و با تیتر « ٨٨ باید دور نتیجه را خط می‌کشیدیم» است. پس از گفت و گوی چند روز پیش عبدی با اعتماد، این بار وی در گفت و گو با شرق به مرور انتخابات سال 88 پرداخته است که دو فراز مهم آن به قرار زیر است؛

– من به آقای موسوی اعتراضی ندارم، اعتراض من به اصلاح‌طلبان است که باید می‌فهمیدند بنابه دلایل تحلیلی مشخص، ٨٨ نوبت آنان نیست. می‌بایست از اول دورش را خط می‌کشیدند، یکی از آن دلایل درآمدهای نفتی آن سال دولت بود. اصلاح‌طلبان اگر فقط یک حضور و دست‌گرمی می‌داشتند، کافی بود. شما می‌دانید در بهار سال ٨٨ چقدر پول خرج شد؟ حداقل ١٠ میلیارد دلار، دلارها کجا رفتند؟ خب جایی می‌رود که قرار است برود و شما چگونه می‌خواهید دستور بدهید آنجا نرود؟ اگر دست کسی دیگر بود نمی‌رفت؟ تحلیلی را که می‌گوید دولت‌ «رانتیر» است باید به یک واقعیت عینی تبدیل کنیم و از آن نتیجه بگیریم. اگر درآمدهای نفتی ١٠٠ میلیارد باشد، رفتار ما باید با زمانی که درآمدمان ٢٠ میلیارد دلار است متفاوت باشد. اگر این تفاوت‌ها را نپذیریم، یعنی به پایه‌های تحلیل توجهی نمی‌شود.

– من با حضور خیابانی موافقم، اما با لحاظ یک شرط، اینکه کسی که به خیابان می‌آید خودش بتواند بازگردد، ولی هنگامی که کسی به خیابان کشانده شود، کارش تمام است. این برای نیروی سیاسی یک سم مهلک است؛ همان مشکلی که ما با غرب داریم، اینکه پای حرفی که زده‌ایم، تا آخر باید بایستیم؛ یک شعاری داده می‌شود و از ترس متهم‌شدن به سازش، نمی‌توانیم آن را اصلاح کنیم یا تغییر دهیم. این مشکل را در داخل هم داریم. در بین اصلاح‌طلبان هم این مشکل وجود دارد. برخی از افرادی که در خارج از کشور این شعار را می‌دهند، در داخل نمی‌توانستند این شعارها را بدهند و پایش بایستند. بنابراین شما اگر بحث تأثیرگذاری را مطرح می‌کنید و می‌گویید چرا اثرگذاری نداشتید، به این دلیل بازمی‌گردد که در آن شرایط دیگر کسی در سطح من و بالاتر قادر نبود کاری از پیش ببرد. از پیش نباید اجازه داده می‌شد که کنترل از دست خارج شود.

تکذیب دیدار نهاوندیان و آمریکایی‌ها/ اصلاح‌طلبان باید سال 88 دور نتیجه خط می‌کشیدند/ بررسی مسائل فرقه‌ای در ایران/ مانیفست انتخاباتی روحانیروزنامه وطن امروز دچار تناقضی آشکار شده است. بعد از اینکه این روزنامه بارها در سرمقاله خود از ضرورت استفاده از موقعیت منطقه‌ای ایران برای امتیازگیری از امریکا در مذاکرات هسته‌ای نوشته بود، این بار مجتبی اصغری در شروع مطلب اصلی این روزنامه با تیتر «نقش داعش در مذاکرات» نوشته: بر اساس آنچه از محتوای مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا منتشر شده، تیم مذاکره‌کننده دشمن تاکنون با بدقولی و کارشکنی و زیاده‌خواهی رفتار کرده و موجبات تضعیف تیم ایرانی در داخل کشور را فراهم آورده است؛ از نقض توافق ژنو گرفته تا وضع تحریم‌های جدید علیه شرکت‌ها و اشخاص و دولت ایران توسط آمریکا و اروپا در حین مذاکره و توافق! تهدید به جنگ نیز به ادبیات رسمی آمریکایی‌ها تبدیل شده و اوباما رسما با امضای طرح نظارت کنگره، مسیر وضع تحریم‌های نو و لغو توافق را به رسمیت شناخته است. حضور رئیس‌جمهور آمریکا در کمپ‌دیوید و ثبت عکس یادگاری با شرکای عربی- اسرائیلی نیز در تاریخ مذاکرات می‌درخشد! به این ترتیب عملا «توافق نهایی» در آسمان‌هاست و در این میان ظریف ناامیدانه طرف‌های مذاکره را به پایبندی به چارچوب متزلزل و یکطرفه لوزان دعوت می‌کند!

عناوین اخبار روزنامه آرمان امروز در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ : font color=White شاه بیت انتخاباتی شیخ نور /font؛font color=White در ارتقای‌سطح‌امنیت به‌هیچ‌حدی‌قانع نباشید /font؛font color=White مساله پول‌های‌ کثیف هشداری‌ به‌ کاندیداهاست /font؛font color=White پول‌های کثیف، بحث‌تمیز بهارستان /font؛font color=White کالای ایرانی‌جایگزین‌یارانه‌نقدی /font؛font color=White دست‌عربستان‌در‌سفره مردم ایران /font؛font color=White مصوبات غیرقانونی شوراها روی میز دیوان‌عدالت /font؛font color=White یادداشـت‌هــای اخـتصـاصـی /font؛font color=White تفاهم هسته‌ای، دست یافتنی است /font؛font color=White حفظ حرمت‌ نوه امام /font؛font color=White شاه بیت انتخاباتی شیخ نور /font؛font color=White حق سوال! بسیار هم عالی، اما... /font؛font color=White خانه احزاب راه‌اندازی شد /font؛font color=White در مکتب امام اولویت مردمند، قیم و ولی مردم هستند /font؛

   آفتاب یزد ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه آفتاب یزد در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 ابرار ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه ابرار در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 ابرار اقتصادی ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه ابرار اقتصادی در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 ابتکار ،یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه ابتکار در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 اعتماد ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه اعتماد در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 افکار ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه افکار در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 اقتصاد پویا ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 ایران ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه ایران در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :  700هزار کارگر بیمه می‌شوند ؛ اقتدار پلیس باید همراه با عدالت باشد ؛ روز دشوار وزیر کشور در بهارستان ؛ دستاوردهای مذاکرات لوزان از زبان صالحی ؛ مخاطب را جدی نمی‌گیریم ؛ پایان ریاست رضازاده بر وزنه‌برداری ؛ پیامد‌های هنجار شکنی در مبارزه انتخاباتی ؛ 2000 کشته در دامن کوه پیر ؛ تعلیق و اخراج در انتظار مرتکبان تخلف علمی ؛ جزئیات ورود سرمایه گذاران خارجی به ایران ؛ 100هزار میلیارد معوقات بانکی بدون ضمانت ؛ دولتمردان در همایش ملی سلامت ؛ «خانه احزاب» در آستانه بازگشایی ؛

بانی فیلم ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه بانی فیلم در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 تجارت ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه تجارت در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 تعادل ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه تعادل در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 تفاهم ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه تفاهم در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ : 100 درصد آمادگی ام را برای کسب سهمیه المپیک می گذارم؛ضرورت توجه به آسیب‌های اجتماعی در کلان‌شهر تهران؛مرکز مبادلات ارزی از رونق افتاد؛نیروی انتظامی درستکار و قاطع می‌تواند مایه آبروی نظام اسلامی شود؛روز شمار هفته بزرگداشت مقام معلم اعلام شد؛تسهیلات ویژه بانک صادرات به تولید کنندگان داخلی؛ رفع ایرادات مجامع بین‌المللی به پولشویی در ایران؛رشد 20 درصدی صادرات کالا در سال 93؛بحران دارو در کشور نداریم؛همکاری ایران و ایتالیا در صنعت خودرو؛

جام جم ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه جام جم در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 جهان اقتصاد ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه جهان اقتصاد در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 جهان صنعت ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه جهان صنعت در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 جوان ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه جوان در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 حمایت ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه حمایت در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 خراسان ، یکشنبه 10 خرداد 1394

عناوین اخبار روزنامه خراسان در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

دنیای اقتصاد ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه دنیای اقتصاد در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 رسالت ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه رسالت در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ : چرا عربستان به مسلمان کشی در یمن ادامه می دهد ؟؛خام‌فروشی تا 2 سال آینده متوقف ‌می‌شود؛مدیریت انرژی کشور اعتقادی به تولید داخلی ندارد؛تقسیم بندی دانشگاه ها به 9 منطقه؛اعضای حزب منحله مشارکت، حزب اتحاد ملت ایران را هدایت می‌کنند؛

 روزان ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه رویش ملت در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 سیاست روز ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه سیاست روز در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ : در ارتقای سطح امنیت به هیچ حدی قانع نباشید؛آقای وزیر مراقب بی‌تقواها باشید!؛زخم جولان جوان‌های سرمست ثروت بر پیکر جامعه؛حقوق کارگران زیر خط فقر در مدار منفی؛نابخردی‌های پسر، رسوایی‌های پدر؛

 شرق ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه شرق در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 شهروند ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه شهروند در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ : اقتدار به معنای ظلم کردن و حرکت بی‌مهار نیست؛انتقال جنسی دلیل ۳۵‌درصد ابتلا به ایدز در ایران؛بازگشت ۶غول ویروس‌کش به ایران ؛کوچ اجباری در سرنوشت میلیون‌ها ایرانی؛۹۰ درصد طرح تحول نظام سلامت اجرا شد؛جستاری بر شکل‌گیری امور خیریه نوین در ایران عصر قاجار؛اسلام و قانون ؛آیا یمن دروازه ناامنی منطقه خواهد شد؟ ؛پنهان کردن فقرا یا ثروتمندان ؛پذیرش آگهی؛ویژه نامه؛ماکسیم؛

صبح اقتصاد ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه صبح اقتصاد در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

فرهیختگان ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه فرهیختگان در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 قانون ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه قانون در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :  آب پاکی رو ی پول‌های کثیف ؛شهرداری یک خیابان را فروخت ؛گلایه خودی‌ها از قالیباف!؛نمک بر زخم کهنه فرهنگیان!؛مدیرعامل سابق پرسپولیس درگذشت ؛سود سپرده 18و تسهیلات 20 درصد ؛

 قدس ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه قدس در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 کار و کارگر ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه کار و کارگر در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 کسب و کار ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه کسب و کار در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 کیهان ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه کیهان در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 گسترش صمت ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه گسترش صمت در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 مردم سالاری ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه مردم سالاری در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ : پیامدهای قطبی شدن منطقه؛ بحران یمن و رابطه ایران و عربستان در گفت‌وگو با محمد مسجدجامعی:سیاست خارجی رژیم سعودی عصبی است؛همدلی و همزبانی دولت و ملت؛ سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران؛رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان ناجا:اقتدار نیروی انتظامی به معنای ظلم کردن و حرکت بی‌مهار نیست؛مجلس با درخواست جلسه غیرعلنی درباره «پول‌های کثیف» مخالفت کردوزیر کشور: به بنده پیشنهاد می‌کنند از نمایندگان عذرخواهی کنم؛جهانگیری: به اهداف طرح تحول سلامت دست یافته‌ایم؛علی اکبر صالحی با اشاره به دستاوردهای تفاهم لوزان:ایران وارد کلوپ هسته‌ای جهانی شد؛واشنگتن پست با اشاره به تحقق آرزوی باراک اوباما گزارش داد؛ایران قدرت موفق منطقه‌ای ؛الاهرام عنوان کرد:سیاست‌های موازی روسیه با ایران و کشورهای عربی؛محمدعلی انصاری :در مکتب امام (ره)، قیم و ولی مردم هستند؛یک میلیون نفر در لیست انتظارآغاز فاز جدید بیمه کارگران ساختمانی؛معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد:محیط زیست پاک محقق نخواهد شد مگر با توسعه همه جانبه حمل‌و‌نقل عمومی؛وزیر بهداشت در همایش ملی سلامت:راه طولانی برای تحقق اهداف سلامت در پیش داریم؛قصه پر‌غصه زباله در رشتاجرای طرح تفکیک از مبدا در مسیر شکست؛مدیرعامل باشگاه استقلال:برای فصل بعد صحبتی با قلعه‌نویی نداشته‌ام؛وزیر کار اعلام کرد:جایگزینی دفترچه‌های درمانی با سیم‌کارت‌؛

 وطن امروز ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه وطن امروز در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :  جفت پوچ ؛ نقش پررنگ آمریکا در کشتار مردم یمن ؛ انصراف پهلوان با فشار وزارتخانه ؛ مقابله با ناامنی روانی در کنار ناامنی‌های فیزیکی ؛ اعترافات صالحی ؛ اصلاح‌طلبان در موضوع سوریه کنار عربستان بودند ؛ وزیر راه به فکر تولید مسکن باشد ؛ اخبار ؛

 ابرار ورزشى ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه ابرار ورزشى در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 ایران ورزشی ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه ایران ورزشی در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ : خــودزنی در کــرج ؛برانکو: از نتیجه ناراضی‌ام اما تسلیم نمی‌شویم ؛بازگشـــت نفـــت ؛گزارش بازی ؛رونمایی از قهرمان جام چهاردهم ؛

استقلال جوان ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه استقلال جوان در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

پیروزی ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه پیروزی در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

خبر ورزشى ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه خبر ورزشى در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

شوت ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه شوت در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

گل ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه گل در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

هدف ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه هدف در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

روزنامه‌های در حال به روزرسانی

 هدف و اقتصاد ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

عناوین اخبار روزنامه هدف و اقتصاد در روز یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴ :

 همشهری ، یکشنبه 10 خرداد ۱۳۹۴

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152332
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما