یکشنبه 10 خرداد 1394 - 9:55

شکست والیبال ایران از آمریکا (عکس)

تیم ملی والیبال ایران در اولین مسابقه اش در لیگ جهانی مقابل آمریکا شکست خورد.شاگردان کواچ در دیداری که می توانستند پیروز اش باشند یا حداقل از آن امتیاز بگیرندو در ست چهارم بسیار به ان نزدیک شده بودند شکست خوردند.ایران در ست اول و دوم شکست خورد ست سوم را به دست آورد و در ست چهارم در حالی که تا امتیاز 22 برابربودند با نتیجه 25-22 شکست خورد. ایران فردا ساعت 3 نیمه شب بازی بعدی اش با آمریکا را انجام خواهد داد.

آمریکا 3 - ایران 1 / شکست والیبال ایران در اولین مسابقه لیگ جهانی!
در ست اول و ودوم مسابقه این تیم آمریکا بود که به واسطه درخشش در خط سرویس پیروز شد. میکا کریستنسن شماره 11 آمریکایی ها سرویس های بسیار عالی ای زد و تیم اش را با این سرویس ها پیش انداخت . آمریکا ست اول را 25-19 و ست دوم را 25-22 پیروز شد .
البته که ایرانی ها پیش از مسابقه هم به خوبی می دانستند  مشکل اصلی تیم ملی در کجاست و قدرت آمریکا کجا. ایران در دریافت های آخر زمین ضعف دارد واز بد ماجرا آمریکا هم در خط سرویس فوق العاده است.
آمریکا 3 - ایران 1 / شکست والیبال ایران در اولین مسابقه لیگ جهانی!
درست سوم مسابقه تیم ملی ایران موفق شد امتیازات بسیار خوبی جمع کند اما باز آمدن کریستنسن روی خط سرویس آمریکا را پیش انداخت با این همه در پایان ست سوم تیم ملی موفق شد 25 بر23 پیروز شود و کار به ست چهارم کشیده شود.
از نکات مهمی که می شود در بازی اول ایران به آن اشاره کرد پراشتباه بودن بازیکنان تیم ملی است که شاید مربوط به عدم تمرکز آنها در بازی اول باشد. آنها تا در پایان ست سوم مسابقه 50 درصد بیشتر از آمریکایی ها اشتباه کرده بودند و 20 درصد کمتر حمله کرده بودند.
آمریکا 3 - ایران 1 / شکست والیبال ایران در اولین مسابقه لیگ جهانی!
در ست چهارم مسابقه همه چیز برای ایران خوب پیش می رفت و تیم ملی به اولین امتیاز فنی رسید. آمریکایی ها اشتباهات زیادی داشتند و 3 امتیاز هم ایران پیش افتاد اما این بار اندرسون روی خط سرویس آمد و همه اختلافات را جبران کرد. در حدی که آمریکا امتیاز فنی دوم را گرفت و بعد با فاصله ای قابل توجه پیش افتاد. امتیازها تا20 -17 برای آمریکا پیشرفت و بعد ایران بود که با پرکردن اختلاف تا 21-19 آمریکا را مجبور به تایم اوت کرد.دوتیم در 22 مساوی شدنداما در نهایت آمریکا 25-23 پیروز شد.
آمریکا 3 - ایران 1 / شکست والیبال ایران در اولین مسابقه لیگ جهانی
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152278
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما