یکشنبه 10 خرداد 1394 - 8:22

دلیل کسر5هزار تومانی از حساب‌ کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد از دلیل کسر 5 هزار تومانی از حساب‌ بانکی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها خبر داد.

خبرگزاری فارس: دلیل کسر 5 هزار تومانی از حساب‌ بانکی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش  فارس، محمدرشید جبا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کسر مبلغ 5 هزار تومان از حساب مشتریان بانک ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مبلغ یاد شده از حساب مشتریانی کسر شده که بر اساس اطلاع‌رسانی قبلی در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت سیستم پیامکی این بانک اعلام نکرده بودند و تمایل به ادامه این پیامک‌ها داشتند.

وی ادامه داد: بانک ملی در سال گذشته از این رهگذر مبلغ 23 میلیارد تومان به اپراتورهای تلفن همراه پرداخت کرده بود.

مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اما به دلیل هزینه بالایی که این پیامک‌ها در کل کشور برای بانک ملی دارد و در سال‌جاری این مبلغ به 50 میلیارد تومان رسیده، قرار بر این شد که این خدمات به دو دسته عمومی و ویژه تقسیم شوند.

جبا اضافه کرد: در این شیوه قرار بر این شد که پیامک‌های عمومی به صورت رایگان و پیامک‌های ویژه به مبلغ 10 هزار تومان به صورت سالانه در دو نوبت و هر نوبت 5 هزار تومان از مشتریان کسر شود.

وی تأکید کرد: بر همین اساس از ابتدای امسال الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا طی چندین نوبت اطلاع‌رسانی شد و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاد شده تعداد 49 هزار و 600 نفر از مشتریان انصراف خود را اعلام کردند و از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آن‌ها ارسال می‌شود.

مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: مشتریانی که تا پایان خرداد امسال اقدام به انصراف از خدمت مزبور کنند مبلغ 5 هزار تومان کسر شده به حساب آن‌ها برگشت داده خواهد شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152255
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ٧٣٢١ گفت:

    اگه اين نوع دست كردن توي جيب مردم دزدي توي روز روشن نيست پس چيه 

  2. حسن گفت:

    دزدی که شاخ ودم نداره 

دیدگاه شما