یکشنبه 10 خرداد 1394 - 0:52

گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد برای انتخابات مجلس کیست؟

گروه سیاسی – روز جمعه نشست اصولگرایان بویراحمد برای تعیین گزینه نهایی این جریان به منظور شرکت در انتخابات مجلس برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، علیرغم دعوت کلیه اعضا و خصوصا نامزدهایی احتمالی این جریان در شهرستان بویراحمد، اما بسیاری از این افراد در جلسه حاضر نشده و عملا جلسه را از رسمیت انداختند.

osol

پیامک ایران مسعودی اصل با این مضمون «سلام، با عنایت به اعتراض اینجانب به روند تصمیم‌گیری انصراف خود را از کاندیداتوری در جلسه روز جمعه ۸ /۳/ ۹۴ اعلام می‌نمایم، با تشکر مسعودی» و غیبت او در این جلسه حاوی این نکته بود که عملا برنامه ریزی این جلسه به نحوی صورت گرفته بود که برخی از کاندیداهای احتمالی حاضر نشوند.

نکته قابل توجه در این جلسه غیبت همزمان، مسعودی اصل، خرامین و روشنفکر که هر سه از حوزه بویراحمد سفلی هستند بود به گونه ای که برخی از مطالب ستار هدایت خواه شاید بخشی از دلایل عدم حضور این افراد را مشخص تر کرد.

هدایت خواه با اظهار گلایه از برخی کاندیداها و بستگان آنها که از دو روز قبل به دنبال رایزنی و چانه‌زنی برای خود بودند، گفت: برخی افراد با کسانی که از اعضای نشست اصولگرایان محسوب می‌شدند به نفع خود رایزنی و صحبت می‌‍کردند که در واقع کاری غیراخلاقی انجام دادند و باید بر اساس شایستگی‌ها و واقعیت‌ها امتیازدهی صورت بگیرد.

از سوی دیگر پرسش یکی از حاضران از هدایت خواه و پاسخ او قابل توجه است.

هدایت خواه در پاسخ به یکی از حاضرین که گفته بود، کاش در انتخابات آینده مجلس شرکت می‌کردید، گفت: مصلحت نمی‌بینم که در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنم.

پیرامون این نشست و اتفاقات آن چند نکته قابل توجه است:

1 – در دوره گذشته نیز هدایت خواه با خود عهد بسته بود که در انتخابات شرکت نکند، اما به یکباره همه چیز عوض شد و هدایت خواه احساس تکلیف کرد و به صحنه انتخابات بازگشت به گونه ای که پیش از آن با اطمینان بر عدم حضور هدایت خواه در صحنه انتخابات برخی دیگر از چهره های این جریان در حال فعالیت بودند.

2 – هدایت خواه می خواهد حمایت همفکران خود را جذب کند ولذا نمی خواهد دیگران فکر کنند که او خودبین است و بنابراین اظهار می کند که من نمی آیم و یکی از میان خودتان انتخاب کنید و این پروسه مانند آنچه تاکنون در جلسات اصولگرایان گذشته است، توافق بر سر یک فرد ممکن نمی شود و نتیجه این که در نهایت همه آنها به هدایت خواه خواهند گفت که خودتان به صحنه بیایید!

3 – جبهه پایداری دائما تلاش می کند تا بر فضای سیاسی کشور اثر بگذارد و انتخابات پیش رو برای این جریان بسیار حساس است و هدایت خواه با توجه به ارتباط نزدیک خود با این حزب، احتمالا هزینه حضور خود را به گردن مصباح یزدی و جبهه پایداری خواهد انداخت و تکلیف مقرر شده را اجابت خواهد کرد

4 – هدایت خواه نمی خواهد خودش تمایل به آمدن نشان دهد چرا که در قواعد بازی سیاسی این کار چندان صورت خوشی ندارد و الان از واژه هایی همچون مصلحت نیست استفاده می کند اما واقعیت امر این است که هدایت خواه سعی دارد تا یک اشتراک مساعی در میان اصولگرایان و همفکران خود برای حضور ایجاد کند.

در هر روی با نزدیک شدن به زمان انتخابات، نکات ابهام کنار خواهد رفت و تصمیم واقعی اصولگرایان آشکار خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152244
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دکتر مسعودی از روز پنج شنبه از حضور در این جلسه و اعلام کاندیداتوری انصراف داده بودن. و دکتر خرامین هم صبح روز جمعه انصراف دادن.
    انصراف اونا هم به دلایلی مثل اعمال سلیقه های شخصی در چینش نیروهای مجمع عمومی توسط افراد خاص و کلا نسبت به نحوه اجرایی بود. چون دو نفر از اعضای شورا که خودشون رو صاحب جریان اصولگرایی میدونن و در حالی که باید بی طرف باشن برای یک فرد خاص هر کاری انجام دادن.از ورود نیروهای فامیلی تا صحبت با افراد مجمع برای کاندیدای خاص و … و متاسفانه آقای دکتر هدایت خواه و حاج حسینی هم دیر متوجه شدند و سعی در اصلاح و بازسازی نمودند،ولی باز موفق به راضی کردن دکتر مسعودی جهت حضور در جلسه نشدند.

    • شهریار گفت:

      از “بویرنیوز” متشکرم که به چهار نکته دقیق و حساب شده اشاره کرده است. در صورتی که به گذشته وی و هم طیف های ایشان به دقت نگاه کنیم همواره تمام تلاش ایشان جهت در صحنه بودن انجام شده است و تاکتیک “احساس تکلیف” و “خدمت به مردم” خاص این گروه می باشد. به عنوان مثال زمانی که فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه تربیت مدرس استعفا دادند به دفعات از عدم پذیرش ریاست دانشگاه آزاد اسلامی صحبت کردند ولی پس از قریب دو سال از استعفای ایشان تنها چند ساعت قبل از جلسه شورای انقلاب فرهنگی “احساس تکلیف” کرده و بر مسند ریاست دانشگاه آزاد تکیه زدند. آقای دکتر هدایت خواه لطفا اجازه دهید سایرین به صحنه بیایند و شما در حوزه تخصصی خودتان مشغول شوید. در صورتی که جنابعالی قبول شوید بیشتر هم و غم خود را صرف تسویه حساب های سیاسی و جناحی خواهید کرد که به مصلحت شما نمی باشد. از نظر بنده شما فردی باایمان، باتقوا، کلان نگر و سخنور هستید ولی از نظر سیاسی افراطی و دارای تعصب خاص به هم کیشان خود می باشید. بهتر است صداقت بیشتری با مردم داشته باشید تا اعتماد امثال بنده نوعی که حافظه تاریخی خوبی داریم نسبت به شما و امثال شما از بین نرود.

      • هم استاني گفت:

        آقاي هدايت خواه بنده خدا كه گفته نميام چرا شما ميگيد لطفا اجازه بديد ديگران بيان توصحنه اگه شما بزاريد خودش ميگه نميخوام بيام ….

  2. ناشناس گفت:

    اي كاش آقاي هدايت خان بيايند تا آراء واقعي اش را مردم ببينند

  3. غضنفر گفت:

    اي كاش آقاي هدايت خواه بيايد تا آراء واقعيش را مردم ببينند و اينقدر بجاي ما تصميم نگيرند

  4. جوان بویراحمدی گفت:

    اصولگرایان با توجه به شرایط حاکم و موجود نیاز به یک نیروی جدید،جوان، کار بلد و شناخته شده در در سطح ملی دارند،کسی که بتواند روحی تازه به این گروه سیاسی بدمد و از افکار پوسیده سنتی ها اصولگرایان را برهاند.
    کسی که با همه جاذبه ها و توانمندی های اثبات شده شده اش مورد قبول جوانان،دانشجویان و اکثریت مردم باشد.
    در این میان درسته که هرکس نظر شخصی خودش رو میدهد،ولی واقعا بیاین یه کم منطقی و با دید باز و بدون حب و بغض نسبت به قضیه نگاه کنیم.
    به نظر بنده حقیر فردی مثل دکتر مسعودی جوان،با انگیزه و شناخته شده نیاز واجب برای هر گروه سیاسی هست.
    انشاالله که ایشان قبول کند به خاطر خواسته مردم به صحنه بیایند.

  5. بویراحمد سفلی گفت:

    احسنت نکته بینی خیلی خوبی بود؛ ه چند هدایت خواه به هیچ وجه رای نمیاره و زارعی شانس کمتر شده و حتمالا رای مال اصلاح طلبان خواهد بود

  6. دشتروم چات باریک گفت:

    فقط دکتر هدایت خواه که انشالله ریس جمهور بعدی حتما فرزند رشید جنوب دکتر محسن رضایی باشد

  7. وحید گفت:

    درود بر دکتر جانی پور

  8. ناشناس گفت:

    واقعا جای تاسف داره با انصراف دادن دکترمسعودی و حضور نداشتن کاندیدای بویراحمد سفلایی.
    خدا میدونه سرگذشت چی میشه، بازم آدمایی که به هیچ اصولی پایبند نیستن و تشنگیشون برای جاه طلبی و قدرت نمیذاره که عاقلانه تصمیم بگیرن.
    این بویراحمد سفلی کی میخواد بیاد سرعقل خودش، اصلا شما چیکار به اینا داری چرا خودتون جلسه نمیگیرین و با هم به توافق نمیرسین و یه خروجی نمیدین بیرون.
    تاکی……؟ تاکی باید اینا از شما بازیچه بسازن واقعا دیگه بس نیست؟
    ببین کار به کجا رسیده که معلوم نیست کیا میخوان امتیازدهی کنن برای دکترمسعودی و دکترخرامین! همون بهتر که نیومدید.
    فقط کافیه بویراحمد سفلی یه ذره تعصب نشون بده و از این جلسات کنار بکشه و مستقل بشه ،اونوقت خواهید دیدکه چطور محتاج ترتون میشن.

    • من در جلسه بودم شخصا گفت:

      اين فرمايشات بوير نيوز حدود 30 درصد به واقعيت نزديك مي باشد ، 70 درصد صحت ندارد . دكتر مسعودي آدم توانمدي هست شك نيست اما ايشان به دليل داشتن مسئوليت هاي متعدد نمي توانند در عرصه انتخابات بيايند . دوم اينكه جلسه با انسجام و برنامه ريزي خوبي برگزار شد و در كشور هيچ كدام از احزاب بدين شكل تشكيلاتي عمل نكردند . شاخصه هايي تعريف شد و در اختيار افراد و معتمدين بخش ها و شهرستان ها و مناطق داده شد 34 شاخصه تعريف شده بود ، بسيار خوب و تعداد 100 نفر پاسخگو مثل كنكور با رعايت اصول . دكتر خرامين و مسعودي به دليل مسايل شخصي نتوانستند بيايند نه بخاطر چيز ديگر . مدت 2 روز هست با حضور شخص دكتر هدايت خواه و اعضاي كميسيون 9 نفر با دقت بالا دارند امتياز بندي مي كنند كه لايق ترين شخص مشخص شود . در ضمن دكتر هدايت خواه در اوج افول خود با همه تدابير و هزينه هاي آقاي زارع و پيوستن جريان چپ به ايشان توانستند 64000 راي بياورند . مطمنا” اگر ايشان به عرصه انتخابات وارد ميشدند شانس بسيار بالايي براي برنده شده داشتند كه ايشان اعلام كردند كه الان به من در سنگر ديگري و مهمترين نياز است كه خودم هم بر اين باورم .

      • ناشناس گفت:

        آقای ب این متن را فرستاده و به مبحث دامن می زند کاملا جلسه خوبی بود وبا مجری کنترل شده هر کس رای بالای کسب کند سایرین از وی حمایت می کنند.

  9. مارگون گفت:

    هدايت خواه ازنظرسفلي مردود است من دوستانه ميگم روي كس ديگري كاركنيد

  10. رضایی گفت:

    اغلب طرفدارن و نیروهای عضو مجمع عمومی و منتسب به طرفداری از آقای مسعودی اصل،با اطلاع از نواقص زیاد در فرایند اجرایی و با دریافت این پیامک در این جلسه شرکت نکردند.
    و بیشتر این افراد نیز از اساتید و نیروهای دانشگاهی بودند.

  11. گرمسیری ساکن بویراحمد گفت:

    زهی خیال یاطل… هههههههههههههه

  12. ناشناس گفت:

    نمی خواستم در انتخاات شرکت کنم ولی چون هدایت خواه میاد شرکت می کنم که فقط به ایشان رای ندم
    اگه آقای هدایتخوا بیاد من بهش رای نمیدم،چون گفتارش باعملش یکسان نیست،ایشون درسخنرانی میگن من کسانی رو به کارمیگیرم که دارای سواد وسابقه ی کاری بالا هستند،امااینطورنیست قوم گرای میکنه من بارهادیدم که یه نفرکه داری مدرک فوق لیسانسه وکسی که داری دیپلم ،دراستخدامی ها چون دیپلمه پارتیش آقای هدایتخواه بود قبول شد

  13. جوان ایرانی گفت:

    کسی که علی محمد دانشی کنارشه کارش تمومه. علی محمد دانشی منفورترین ادم بین خانواده خودشه چه برسه به مردم و جوونایی که حقشون و خورد
    از یک طرف متینگ میگیره و از تهران مهمومن میاره از یک طرف میگی نمیام که التماست کنن!
    اینا رو که میخوان کاندیدا بشن چی فرض کردی آقای هدایت خواه!

  14. فرد حاضر در جلسه روز جمعه گفت:

    همانطور که شما هم در خبرتون آوردین،خیلی از افراد با اینکه دعوت بودند در جلسه حضور پیدا نکردند.
    افرادی مثل سید مسعود حسینی،دکتر ابوالقاسم عوض پور،عنایت یزدانپناه،سعید جاودان سیرت،هدایت الله امیری،سهراب براتی،همایون ازراش،هیبت الله صادقی،بهرام موحدزاده،خسرو مشرف زاده،حمزه دامیده،علیرضا کاووسی،علی زرنگار،آرش محمد حسینیان،زهرا موسوی،اقدس شفیعی،شریف ایموری،بهرام پورفاضلی،مرضیه آرام،علی موسوی خو،الیاس چراغزاده،افراد دعوت شده از ده برآفتاب و خیلی های دیگه که الان حضور ذهن ندارم در جلسه روز جمعه شرکت نکردند

  15. محمدپور گفت:

    دکتر مسعودی اصل از نیروهای ملی و دارای محبوبیت بسیاری در میان دانشگاهیان وبویر احمد سفلی می باشد اگر واردصحنه انتخابات نشود اصولگرایان ضرر جبران ناپذیر خواهند کرد

  16. بادلانی گفت:

    سلام بر مسعودی درود بر سفلی

  17. پ گفت:

    اونی که نوشته من در جلسه بودم شخصا،با چند مورد غیرواقعی نشون داد که اتفاقا صحبت های خودش 70 درص صحت ندارد.
    چون اولا شاخص ها 32 تا بود و نه 34 تا.
    دوما شورای 9 نفره و 3 نفر دیگه و خود آقای هدایت خواه امتیازهای داده شده رو دیشب بررسی کردند،یعنی 13 نفر و فقط از دیروز عصر و شب،2 روز هم در کار نیست.
    سوما دلایل انصراف و عدم حضور دکتر خرامین و دکتر مسعودی رو هم همه دیگه میدونند.
    و همچنین دلایل عدم حضور بسیاری از افراد دعوت شده رو.
    چهارما متن خبر بویر نیوز بسیار به واقعیت نزدیکه.
    ضمنا من هم شخصا در جلسه حضور داشتم.

  18. بویراحمد سفلی گفت:

    مه قراره حتمابچه سفلی باشه ،یک کلام درودبراصلاحات

  19. همشهری گفت:

    انتخابات استانی میشه و برندها موحد و رستاد و تاجگردون میباشند بی خود خود را بزرگ نکنید مردم دنبال واقعیت هستن

  20. عماد.ب گفت:

    هر چند میدانیم که باز بزرگان و سیاسیون اسیر انحصار طلبی های همیشگی میشوند…..

    ولی باید بدانیم که سال های مداوم کار علمی و پژوهشی در سطح معاونت و مدیرکلی مرکز پژوهشهای مجلس،دوره های مختلف معاونت و مدیرکلی امور مجلس و حقوقی در سازمان های مختلف و همچنین مسئولیت معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد کشور از دکتر مسعودی اصل پیری با تجربه در جوانی و گزینه ای شایسته برای نمایندگی مجلس ایل سرافراز بویر احمد ساخته……..

    و ای کاش برای یک بار هم که شده بزرگان و سیاسیون اسیر انحصار طلبی های همیشگی نشوند….. و بر اساس منطق حرکت کنند….

    چون شخصیت ایشان چند بعدی،فرا جناحی و پوشش دهنده جمیع خواسته ها و سلیقه هاست ……

  21. دلی رچ گفت:

    بااتحادمسعودی وخرامین وروشنفکر شاهد فصلی نو دربویر احمد سفلی خواهیم بود

  22. فردوس گفت:

    باسلام خدمت تمامی دوستان
    به صورت واضح ومعلوم دکترمسعودی.چون یک سیاست مدارکارکشته جوان وبسیارپرانرژی میباشد.
    باتوجه به نظریات دوستان که مطرح شده به صورت واضح میتوان فهمیدکه بسیاری ازدوستان حتی معنی سیاست رو هم نمیدونن وفقط ازروی غرایزشخصی کامنت میزارن.
    واماامثال دکترمسعودی چگونه گزینه مطلوب برای مجلس هستند:
    ** دانش: مهمترین ویژگی یک سیاستمدار حرفه‌ای، دانش او از وضعیت کشورش و همچنین از محیط های مختلف است. منظور از دانش، مواد خام نیست. مواد خام باید تجزیه و تحلیل شود و با استنباط حرفه‌ای و عقلی و منطقی همراه باشد. این استنباط به آسانی به دست نمی‌آید و با مطالعه روزنامه‌ها، بولتن‌ها و شبکه‌های خبری دست‌یافتنی نیست.
    یکی از دلایلی که در کشور ما، اشتباه و سعی و خطا فراوان است، به موجب درس خواندن تکه‌تکه و بدون دقت و تمرکز افراد، پس از سال‌ها کار اجرایی است. شمار کسانی که اول درست درس خوانده و سپس کار اجرایی را پذیرفته‌اند، بسیار محدود است. فهم چندبعدی و عمیق مسائل یک کشور و محیط آن کار آسانی نیست.
    ** ابزار تصمیم‌گیری: تصمیم بر اساس واقعیت ضمن در نظر گرفتن افق‌ها و آرمان‌ها مهمترین مهارت یک سیاستمدار است. او برای ‌تصمیم‌های عقلایی هم خود باید ظرفیت‌های تحلیلی و منطقی از واقعیت و امکانات داشته باشد و هم گروهی که دایره نخبگان فکری و نخبگان ابزاری او را تشکیل می‌دهند، از چنین قوه‌هایی برخوردار باشند. سیاستمدار مدیریت گزینشی ندارد بلکه مشکلات به صورت هرمی در ذهن او و زیرمجموعه او شکل گرفته‌اند و تقدم و تأخر دارند. تصمیم‌گیری یک سیاستمدار حرفه‌ای برای رضایت فرد و گروهی نیست بلکه برای کل کشور و سعادت و آینده آن است. عقلانیت سیاستمدار حرفه‌ای آنجا بروز می‌کند که چند سال پس از تصمیم‌گیری، پیامدهای مثبت آن نمایان شود. * * خلقیات: خوبی نظام حزبی این است که مدت زیادی طول می‌کشد تا عامه مردم و نخبگان، افکار و خلقیات فردی و سیاسی او را بشناسند و بتوانند در مورد او، قضاوت‌های دقیقی انجام دهند. این وضعیت را مقایسه کنید با شرایطی که ‌چه مدت فرصت برای قضاوت کردن هست. بعد هم طیف وسیعی از افراد، پشیمان می‌شوند،وازتصمیم وانتخاب خودرنج میبرند.چون ایرانی ظاهر مودب دارد، لایه‌های پنهانی او دیرتر شناخته می‌شود.
    سیاستمدار حرفه‌ای کسی است که از غرایز (کینه، عقده، حسد، طمع و امثالهم) عبور کرده است.مهمترین خصلت خُلقی سیاستمدار این است که با رقیب و مخالف خود، انسانی و در فرهنگ ما با اخلاق اسلامی رفتار کند. همچنین‌ نه ‌‌رسمی و تصنعی بلکه ‌‌واقعی به شخصیت و افکار انسان‌ها احترام بگذارد. متعادل بودن، هم یک بعد آموزشی و فکری دارد و هم یک رکن تربیتی و شخصیتی.
    **تربیت رفتاری و فکری در خانواده، مدرسه، دانشگاه و محیط اجتماعی در رشد شخصیت سیاستمدار تعیین‌کننده‌اند. مانع و ترمز اصلی در مقابل سوءاستفاده‌ها، دزدی‌ها، اختلاس‌ها و حرام‌خوری‌ها قبل از آنکه فکر و قانون باشد، شخصیت و اصالت فرد و سیاستمدار است که پس از سال‌‌ها، بلکه دهه‌ها عملکرد در عرصه سیاست قابل شناخت است.
    ** سیاستمداری و عرصه سیاست گذرگاه عمومی نیست که هر کسی در آن ورود و خروج داشته باشد. پس از هزاران سال تاریخ ایران و تولید حجم چشمگیری از متون به موازات تجربیات گسترده، اکنون لازم است برای تضمین ظهور سیاستمداران حرفه‌ای از یک طرف، نظام حزبی را جدی بگیریم و از طرف دیگر، ارتباط جامعه با سیاست، از حسی و کوتاه‌مدت به عقلایی و درازمدت تقویت شود. به خاطر داشته باشیم که تجربه دو قرن اخیر بشر نشان می‌دهد که همیشه مسائل و مشکلات در ساختارها حل می‌شوند.
    (قطعابسیاری ازدوستان وهمشهریان برخوردهایی بادکترمسعودی داشته اندکه به صورت واضح ومحسوس این خصوصیات رادرشخصیت این بزرگوارمشاهده نموده اند.)

  23. تهلخار گفت:

    اصلاحات داره خیلی پر رنگ میشه مثل اصلاحات :حذف بنزین ویارانه ،گرانی نان وخود رو ومایحتاج زندگی مردم .دوستان به فکر حزب وجناح وطایفه گری نباشید به فکر مردم باشید مردم.

    • م ب گفت:

      الان خودت فکر کن اینا چه ربطی به اصلاحات داره این پروسه گرونی از زمان رییس جمهور محبوب خودتون و مجلس اصولگراتون شروع شده و مملکت رو به سمتی بردین که الان مجبورن گند کاری شما رو درست کنند دولت اعتدالی شما

  24. محمد صادقی گفت:

    دکتر مسعودی جوانی کار امد ومدیر وشایسته وکار بلد واشنا با کمیسیون های تخصصی مجلس واز نخبگان دانشگاهی است

  25. سفلی گفت:

    اتحاداتحاداتحاداتحاد اصولگرا واصلاح طلب مسعودی وخرامین روشنفکر ورجایی

  26. ناشناس گفت:

    جناب آقای دکتر مسعودی اصل هیچ نیازی به حضور در انتخابات ندارند، چون ایشون در حال حاضر صاحب جایگاه ملی و دارای ارتباطات و نفوذ در بدنه نظام هستند،هر چند با توجه به سوابق متعدد ملی ایشون و همچنین شناخت زیاد ایشون از فضا و روابط حاکم بر مجلس و وزارتخانه ها،افرادی مانند ایشون باید نماینده مردم باشند.

  27. رضا گفت:

    دکترمسعودی ازروزاول هیچگونه قصدونیتی برای شرکت درانتخابات نداشتن وفقط به اصراربسیاری ازدوستان دانشگاهی وبیشتراصرارتعدادی ازاصولگرایان وارداین مباحث شدن.

    به وضوح شاهدترس ویک شوک سنگین میان کاندیدهای این جبهه فکری بودیم که دکترمسعودی باانصراف خودآب پاکی روریخت رودستشون که این اقدام باعث آسودگی خاطرافرادجاه طلب وقدرت پرست شد، بااین تفاوت که باانصراف دکترمسعودی اصولگراهایکی ازفرصتهای طلائیشون رو ازدست دادن چراکه باشرایط موجوداینادارن نفسای آخرشون رومیکشن. دکترمسعودی یک شخصیت محبوب ملی هستن باسوابق درخشان وسلامت کاری وهمگی درآینده نه چندان دور وپس ازاتمام این مسائل انتخاباتی به ظاهرگرم وداغ ولی بدون اندیشه وبی ثبات وازرونق افتادن آن ازروی زبانها شاهدپیشرفت مجددو چشم گیردکترمسعودی وباقی ماندن اوبرعرصه قدرت ومحبوبیت خواهی بود.

  28. حسین زاده گفت:

    دکتر ایروان مسعودی اصل باتوجه به سوابق مدیریتی وارتباط موفق وموثر در عرصه های ملی ودانشگاهی به یک چهره محبوب و سیاسی تبدیل شده است که می تواند در کنار تاجگردون به پیشرفت استان کمک کند

  29. سفلی گفت:

    سفلایی ها اتحاد اتحاد اتحاد اتحاد اتحاد

  30. افشين گفت:

    بزار بيان جبهه پايداري تا دوباره مملكت پر از دزدي و غارت و عقب ماندگي بشه زنده باد

    • فقیر گفت:

      نگذارید یک بار دیگه دولت تدبیربی امید دنبال قطع کردن حقوق مردم مثل بنزین و یارانه وافزایش تورم و املاک باشد

  31. مهندس از سفلی گفت:

    یقین بدانید که اقای روشنفکر،دکتر مسعودی و دکتر خرامین در کنار هم خواهند ماند و خواهند بود، بقیه ای هم که میخوان به هر قیمتی خودشون رو سفلایی جا بزنند، بدونن که مردم اصلیت همه رو میدونند.

    بویراحمد سفلی با این که از نیرو های تحصیل کرده و کاردان بسیاری برخوردار است و بیشترین درصد آرای حوزه انتخابیه را در بر می گیرد، ولی متاسفانه در همه دوره ها نخبگان و افراد توانمند آنها مورد بی توجهی نمایندگان و مسئولان قرار گرفته اند، این بار دیگر فریب نمی خورند و مصمم هستند تا فردی را از میان خود مورد حمایت قرار دهند .
    اقای دکتر مسعودی از تجربه بسیاری برخوردار است و در تهران سالها با غول های سیاسی سر و کار داشته،اقای دکتر خرامین یک چهره دانشگاهی مشهورند و آقای روشنفکر نیز سالها در استان با مسئولیت های متعدد صاحب تجربه زیادی است.
    انشالله که این بار بویراحمد سفلی های سرنوشت ساز با اتحاد و هماهنگی نهایتا یکی از این سه نفر را انتخاب و با همراهی دیگری مورد حمایت قرار میدهند تا انشالا بویراحمد سفلی به خواسته های به حق خود برسد.

  32. س.عسکری گفت:

    موارد زیر بخشی از سوابق اجرایی متعدد و همچنین مرتبط با مجلس دکتر مسعودی اصل در سطح ملی و کلان میباشد:
    15 سال کار مداوم در مجلس شورای اسلامی
    /معاون فعلی فرهنگي و اجتماعي مركز پژوهش هاي مجلس
    /عضو هیئت علمی دانشگاه
    /معاون دانشجویی دانشگاه آزاد کشور
    /رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور
    /معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی کشور
    /مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس
    /مدیرکل امور مجلس کمیته امداد کشور
    /عضو شورای سیاستگذاری سازمان بیمه خدمات درمانی کشور
    /معاون پژوهشی و فناوری مجمع نخبگان ایران ( NGO )
    /پژوهشگر ارشد مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
    /مشاور مديرعامل سازمان بیمه سلامت کشور در امور سياستگذاري و برنامه ريزي
    /مشاور معاون وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي
    /عضو هيات امناء دانشگاه های آزاد استان كهگيلويه و بويراحمد و استان بوشهر
    /دیگه قضاوت و مقایسه با خودتون…… فقط لطفا منصف باشید.

  33. لودابی گفت:

    اصول گرایی کیلویی چنده مگه مردم ضربه مغزی شدن رای بدن به اینها 8 سال کشور را به خاک سیاه کشاندن  فقط سید باقر موسوی 

  34. سهراب گفت:

    بویرجان؛ محض اطلاع شما همه این دوستانی که در معرض کاندیداتوری بودن، همه اول اومدن و از آقای هدایت‌خواه خواستن که ایشون حضور پیدا کنن؛ بر این اساس، آقای هدایت‌خواه نیازی به این بازی‌ها نداشته و همه و از جمله کاندیدای مطلوب شما می دونن که حضور ایشون به معنای پیروزی قطعی ایشونه.

  35. محمد با گفت:

    دوره افراطی گری به سر امده 
    زنده باد اعتدال
    زنده باد زارعی معتدل

  36. علی گفت:

    ظاهر آقای دکتر کرم جانی پور هم حضور دارند – من فقط به ایشان رای می دهم – 

  37. سفلی گفت:

    فقط حاج روشنفکر خرامین ومسعودی خداییش یکی ازشما بیایید خلقی پورش دیگه کیه ما اصلا رای به این اغا نمیدیم هدایت خواه هم دیگه نموم شده شما سه تا اگه شهامت دارید بخاطر مردم یکی از شماها پا پیش بذاره یاعلی
    کسی به انتخاب دانشی ها رای نمیده آقای دانشی واقعا جای تاسف داره واسه شما و دوستانت که اینقد راحت و با بی تدبیری محض این سه تا رو دور زدی

  38. موسوي خفر گفت:

    ياد سخن امام افتادم كه مي گفت حالا كارتر براي ما اسلام شناس شده افراد كه نام برديد كجا اصول گرا بودند اينان فقط پست گرا هستند خيلي ار دوستان اهل فتنه هستند

  39. دوست گفت:

    فقط دکتر جانی پور هم بویراحمد پایین هم بالا 
    درود بر دکتر جانی پور مرد عمل

  40. سفلي گفت:

    آقاي پيوند به تركيب سفلي بپيوند
    هركه نه بي ككاشه .. ………………………

  41. ناشناس گفت:

    اگر وجدان خود را قاضی قرار دهیم چه کسی میتواند در مقابل نماینده زیرکی مثل تاجگردون که هیچ گونه توجهی به مرکز استان نداشته وفقط دنبال اهداف سیاسی خود میباشد قرار گیرد وبتواند حق مردم بویر احمد ودنا را ادا کند ودر کشور مورد احترام نظام باشد چه کسی بهتر از دکتر هدایتخواه وجود دارد.

  42. كارآموز ، اصلاح طلب ، بويراحمد سفلي گفت:

    برخي از اين افراد كه به عنوان كانديد مطرح مي شوند جز استفاده ابزاري از ايشان در طيف اصول گرايان هويت ديگري ندارند ، مطمئن باشيد اگر اصول گرايان بخواهند حرفي براي گفتن در رقابت انتخاباتي پيش رو داشته باشند : گزينه اول دكتر هدايتخواه ، گزينه بعدي دكتر خلقي پور و گزينه آخر روشنفكر مي باشد بقيه بروند دنبال نفوذ در بدنه نظام و كاربلد بشند ، ضعف برخي از اين افراد مدعي كانديداتوري چنان بارز و مشخص است كه خودشان شخصا” اقدام به درج كامنت از سوابق و مسئوليت هاي فردي خودشان در سايتها مي نمايند ، بهتر است براي مشخص شدن محبوبيت شان ابتدا به عنوان يك دوره كارآموزي كانديد شوراي شهر بشوند بعد تصميم گيري كنند و براي مردم دردسر ……… ؟؟؟

  43. ناشناس گفت:

    درود بر استاد هدايت خواه

  44. بویراحمد سفلی گفت:

    جناب کارآموز اون نظر شماست.
    اتفاقا نه هدایتخواه و نه خلقی پور هیچ شانسی برای پیروزی ندارند و این فقط نظر اشتباه شماست که تحلیل درستی از شرایط ندارید،اومدن این دو نفر یعنی پیروزی دوباره زارعی.
    بعد هم شما خودتون شخصا پیش افراد حضور دارید که خودشون کامنت میذارن،شاید شما هم یکی از افراد کاندیدا باشید!! ودر پایان روشنفکر گزینه اول است و نه آخر.
    فقط روشنفکر و بعد هم خرامین.

  45. بویراحمد سفلی گفت:

    هستیم و تحمل میکنیم،خواهید دید که رای امثال روشنفکر چند برابر کسانی که توسط شما نام برده شد، خواهد بود.

دیدگاه شما