شنبه 9 خرداد 1394 - 16:19

برنامه های شهردار یاسوج برای توسعه گردشگری

گروه اقتصادی – شهردار یاسوج گفت: اعتبارات شهرداری یاسوج برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری محدود است و دستگاه‌های مختلف در این خصوص ورود کنند.

خبرگزاری فارس: اعتبارات شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری محدود است

به گزارش بویرنیوز، محمدعلی جاوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران به ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مقوله‌ای چند وجهی است که شهرداری یاسوج برای تشکیل زیرساخت‌ها و توسعه فرهنگ گردشگری شهروندان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه توسعه مکان‌های گردشگری در دستور کار شهرداری است، گفت: 28 هکتار پارک در حاشیه رودخانه بشار از سال گذشته تاکنون در حال احداث است که با تکمیل این مکان‌ بخش از زیر ساخت‌های گردشگری استان توسعه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌های پارک جنگلی از جمله روشنایی این پارک در حال طراحی است و مشاور این طرح انتخاب و با تخصیص اعتبار بخشی از زیرساخت‌های این مکان نیز آماده می‌شود.

این مسئول به پارک آبشار اشاره کرد و گفت: سال گذشته جاده برگشت پارک آبشار احداث شد و به بهره‌برداری رسید و امسال جدول‌گذاری، تعویض و تکمیل زیر ساخت این مکان گردشگری توسط شهرداری یاسوج انجام می‌شود.

جاوید به نبود روشنایی در برخی از مکان‌های گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: قرار بود شرکت توزیع نیروی برق استان روشنایی مورد نیاز در برخی از مناطق گردشگری استان را فراهم کند که تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

شهرداری یاسوج گفت: با توجه به اعتبارات لازم زیرساخت‌های مورد نیاز مردم فراهم می‌شود، همچنین اعتبارات شهرداری یاسوج برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری محدود بوده که نیاز است سایر دستگاه‌ها در این زمینه ورود پیدا کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مطالبات شهرداری یاسوج از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به ایجاد آبخوری و سرویس بهداشتی در مناطق گردشگری اختصاص داده شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152212
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بلال گفت:

    این شهر با این شورا ره به جائی نمی برد.

    • شهروند گفت:

      خواهشمند است میدان معلم را به محل اسکان مسافرین تابستانی تبدیل نکنید //لجن زار شده است

  2. سکوت گفت:

    آخ اگه این واژه ی زیرساخت و بستر سازی نبود چطور میشد نشون داد که جلسات و تلاش فاحشی شکل گرفته.؟!!!
    حداقل واسه جذب گردشگر با کمک علوم پزشکی و سازمان بازرسی برن این بیرون برها رو چک و بازرسی ناگهانی کنن چارتا مسافر بیچاره اومد توی اسن شهر با مسمومیت و بیماری روانه شهرشون نشن.
    حداقل ابتدای جاده آبشار اون قسمت خاکی رو یه مجسمه ای ،گلی، بلبلی طرح زیبایی بزارن سمت و سوی یک مکان دیدنی که کم هم پول پارک ماشین از مسافر دریافت نمیشه و در جیب شهرداری نمیره خرج خودش کنن.
    حداقل پاکسازی آبشار و دستشویی ها و گذاشتن یه مایع دستشویی ناقابل و البته قفل نکردن درب دستشویی ها که مسافر با کلیه ی انباشت شهر رو ترک نکنه(ماشالا دستشویی داخل شهری هم که وجود نداره،اقل آپشن ها ی شهر بودن !)
    حداقل…
    حداقل کمی انصاف،کمی انگیزه،کمی وجدان و تعهد به انتخابی که شده اید داشته باشید.
    حداقل سکوت…

  3. پرسش گفت:

    شهردار محترم لطفا فردي را كه سمت مسئول شهرداري منطقه دو انتخاب كرده ايد برويد و مدرك تحصيلي ايشان را بررسي كنيد بيش از اين ابروي شهرداري را نبريد

  4. سجاد گفت:

    آقای  جاوید  پل  هوایی  اکبر  آباد  اسفالت  خیابانها  …

  5. امیر گفت:

    با سلام 
    شما هنوزتوانایی جابجایی  جمعه بازار که در نقطه ورودی و نزدیک مرکز شهر است رو نداری اونوقت این شعار ها رو میدی  واقعا جای تاسف ه
    هست که ورودی یه مرکز استان شده  محل  جمع شدن فروشندگان دوره گرد

دیدگاه شما