شنبه 9 خرداد 1394 - 8:18

توبه برخی از مسئولان گچساران نزد امام جمعه!

 امام جمعه گچساران گفت: پس از برگزاری جشنواره مشک و ملار برخی مسئولان شهرستان پیش من آمدند و نسبت به حضور در آن عذرخواهی و توبه کردند.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران، اظهار داشت: تقوا سبب نجات انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی بیان کرد: انسان با تقوا در دنیا و آخرت عزت می‌یابد و نزد خداوند متعال و سبحان پاداش بسیاری دارد.

امام جمعه گچساران در خطبه دوم با انتقاد از برگزاری جشنواره‌های همراه با موسیقی و نوازندگی حرام در شهرستان، گفت: حکومت ما یک حکومت اسلامی بوده و رعایت مسائل دینی و اخلاقی در جامعه ما بسیار ضروری است.

حجازی با تأکید بر اینکه مسائل شرعی در جامعه ما باید رعایت شود، عنوان کرد: ما نسبت به برگزاری جشنواره‌هایی همراه با نوازندگی و موسیقی حرام در شهرستان گلایه داریم.

وی با انتقاد از برگزاری جشنواره « مشک و ملار » در گچساران، افزود: نباید پول بیت المال برای جشنواره‌های حرام و جشنواره‌هایی که همراه با موسیقی و نوازندگی حرام بوده صرف شود.

حجازی تأکید کرد: پول بیت المال باید صرف مشکلات و معضلات شهرستان و مشکل بیکاری جوانان این شهر شود.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه این شهر معبر شهدا و رزمندگان بوده است، تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در سطح شهرستان جایز نبوده و حرام است.

حجازی با بیان اینکه پس از برگزاری آن جشنواره برخی مسئولان شهرستان پیش من آمدند و نسبت به حضور در آن عذرخواهی و توبه کردند ، خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند که علما و روحانیون با شادی مخالف بوده که من باید بگویم که ما با شادی که قلب آقا امام زمان(عج) را برنجاند، مخالف هستیم.

حجازی با بیان اینکه نباید اجازه داده شود که جشنواره‌های حرام در سطح شهرستان برگزار شود، تصریح کرد: با افرادی که می‌گویند برگزاری این نوع جشنواره‌ها حرام نیست باید برخورد شود.

خطیب جمعه گچساران بیان کرد: مسئولان نباید اجازه دهند چنین جشنواره‌هایی که در چارچوب اسلام و ارزش‌ها نیست، در شهرستان برگزار شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152127
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تو هم دلت خوشه يكي بياد پيشت توبه كنه. آخ كه چقد بدبختيم

  2. ناشناس گفت:

    انشاالله روزی همین مسعولین بیایند و از کم کاری ها و اختلاسها وپارتی بازی ها راند خواری هایشان توبه کنند

  3. ناشناس گفت:

    آخه کدم عقل سالمی میگه تو این وضعیت بیکاری و تورم، پول بیت المال رو بدن به چندتا آدم هرزه و علاف که بیان برامون برقصن!!!!!!

  4. RR گفت:

    برادرعزیزمگه توکی هستی که کسی بخوادبیادپیشت توبه کنه.توبه فقط درپیشگاه عدل الهی انجام می گیره.دست ازغروروتکبربرداروبامردم برخوردمناسب داشته باش.تندرویهاوبداخلاقی های شماموجب نارضایتی مردم میشه

  5. سید ؟ گفت:

    آقا جونی تو را به جدت دیگه بس نیست ماتم و شیون ؟بزار مردم یه کم هم لبخند به لباشو بشینه ! آخه قربون جدت برم ،مجلس رقص و پایکوبی زنان بود یا مجلس شراب و لعب و لهو بوده؟ یه ساز و نقاره که آنهم سنتی و بدون حرکت و رقاصی خانمها بوده و هیچگونه بی حرمتی به کسی هم نشده و دلی هم رنجنده نشده ، آقا جونی از کجا میدونی دل امام زمان رنجنده شده ؟مگه با ایشان ارتباط داری ؟ سید جونی مردم از همه طرف تحت فشارند لااقل بزارید اندکی در صحرا جشنواره سنتی بپا کنند و جوانان و نوجوانان با آداب و رسوم عشایر آشنا بشن، سید جان خیلی چیزها هست بگم ولی اینجا جاش نیست و … ولی بخدای واحد سوگند نه رزمندگان و نه شهدا از لبخند و شادی مردم که موجب مزاحمت دیگران نشوند ناراحت نمی شوند ، بنده از سادات و خانواده دو شهید و رزمنده دوران جنگم و اصن در این جشنواره هم نبودم ولی از شادی و لبخند هم وطنانم خوشحال شدم و دعای سلامتی و دلخوشی برای همه بخصوص بانی این جشنواره کردم. در پایان خواستم بگم جهت پیاده کردن امورات و نظرات خود لطفا مردم را از خانواده شهدا و رزمندگان بدبین نکنید و اجازه بدید شهدای عزیز در گلزار خودشان بیارامند و…

دیدگاه شما