شنبه 9 خرداد 1394 - 0:21

ستار هدایت‌خواه: در انتخابات شرکت نمی‌کنم

نشست روز جمعه اصولگریان شهرستان بویراحمد و دنا برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، کبنا نیوز نوشت و بر اساس اطلاعات رسیده، نشست اصولگرایان بویراحمد و دنا امروز در منطقه زیرتل یاسوج با حضور حدود ۱۰۰ نفر از اصولگرایان این دو شهرستان برگزار شد.BOYER

در این نشست قرار بود که با برگزاری انتخابات در بین کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدای واحد و نهایی اصولگرایان را برای رقابت با سایر کاندیداها انتخاب کنند.

مدعوین با دعوت رسمی در این جلسه حضور پیدا کردند و از افراد متفرقه در نشست اصولگرایان خودداری شده است.

بنابراین گزارش، نشست اصولگرایان بویراحمد و دنا در پشت درب‌های بسته برگزار و حتی از آوردن تلفن همراه در این نشست خودداری شد.

دکتر علی خرامین و ایروان مسعودی‌اصل، محمدمهدی روشنفکر و خلیفه خلقی‌پور از غائبین این نشست بودند در حالی که از آنها به عنوان کاندیدای احتمالی اصولگرایان سخن می‌گفتند و مطرح بودند.

خرامین به تهران سفر کرد و برخی از نزدیکان او گفته، خرامین کناره‌گیری کرده است و از دلایل کناره‌گیری وی اطلاعاتی در دست نیست.

بر اساس گفته منابع مطلع، روشنفکر به صورت مستقل وارد صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود.

همچنین ایروان مسعودی‌اصل نیز در این نشست حضور پیدا نکرد و گویا از قبل انصراف داده بود.

برخی می‌گویند او به فرایند شکل‌گیری این نشست اعتراض داشت.

ستار هدایت‌خواه در این نشست، اظهار کرد: انشاء‌الله اصولگرایان به نتیجه برسند و من در انتخابات آینده شرکت نمی‌کنم.

رهبر اصولگرایان بویراحمد در پاسخ به یکی از حاضرین که گفته بود، کاش در انتخابات آینده مجلس شرکت می‌کردید، گفت: مصلحت نمی‌بینم که در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنم.

همه سلایق اصولگرایی در این نشست حضور داشت و آنها بر اساس ۳۲ شاخص تعیین شده به کاندیداهای انتخابات مجلس رأی دادند و نتیجه آن بعد از بررسی و ارزیابی اعلام خواهد شد.

هر گونه حدس و گمانه‌زنی در خصوص کاندیدای نهایی اصولگرایان به نظر می‌رسد تا اعلام نهایی درست نباشد.

همچنین در این جلسه علی‌محمد دانشی دبیر حزب موتلفه، ستارهدایت‌خواه،‎ نماینده خلیفه‌خلقی‌پور، حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان سخنرانی و نظرات خود را ارائه دادند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152120
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کانتونا گفت:

    پوس پیاز نیاکنن

  2. مردم گفت:

    اول خبرنوشتیدخلقی پورازغایبین جلسه بودودراخرخبرنوشتیدخلقی پورایرادسخن کرد..دقت کنید.

    • های مردم گفت:

      خودت بیشتر دقت کن نوشته نماینده خلقی پور … دولت اصلاح طلب روحانی با عوام فریبی با شعار اعتدال پاستور را در دست گرفت و مردم را بدبخت و بیچاره کرد . دیگه اصلاحات از صندوق رای نمیاد بالا . انشالله

  3. ناشناس گفت:

    آخه اینم شد خبر بویر نیوز؟؟؟؟؟

  4. ناشناس گفت:

    این جلسات کرکو نیاکنه

  5. حسینی از سفلی گفت:

    با خروج دکتر مسعودی و دکتر خرامین و اومدن آقای روشنفکر به صورت مستقل قطعا اصولگرایان شکست خواهند خورد.

    چون اینجور که معلومه هیچ کدوم از سفلایی ها حاضر نشدند در جلسه حاضر بشن و نبود سفلی ها یعنی شکست.

  6. فرد حاضر در جلسه گفت:

    آقای ایروان مسعودی اصل انصراف خودشون رو برای شرکت در این جلسه به عنوان کاندیدا از روز قبل از جلسه اعلام کردند و تلاش آقای هدایتخواه و آقای مسعود حسینی برای راضی کردن ایشون و حضور در جلسه هم بی نتیجه موند.

    البته آقای خرامین هم ظاهرا صبح روز جمعه کناره گیریشون رو اعلام کردند.

  7. ناشناس گفت:

    فقط زارع . بعضی از اینها فکر میکنن دو نفر که سلامشون کرد فورا باد میره تو جلد شون که کاندید بشن زهی خیال باطل . فقط زارع

  8. شریعتی گفت:

    دکتر مسعودی از روز پنج شنبه از حضور در این جلسه و اعلام کاندیداتوری انصراف داده بودن. و دکتر خرامین هم صبح روز جمعه انصراف دادن.
    انصراف اونا هم به دلایلی مثل اعمال سلیقه های شخصی در چینش نیروهای مجمع عمومی توسط افراد خاص و کلا نسبت به نحوه اجرایی،چون دو نفر از اعضای شورا که خودشون رو صاحب جریان اصولگرایی میدونن و در حالی که باید بی طرف باشن برای یک فرد خاص هر کاری انجام دادن.از ورود نیروهای فامیلی تا صحبت با افراد مجمع برای کاندیدای خاص و … و متاسفانه آقای دکتر هدایت خواه و حاج حسینی هم دیر متوجه شدند و سعی در اصلاح و بازسازی نمودند،ولی باز موفق به راضی کردن دکتر مسعودی جهت حضور در جلسه نشدند.

  9. صمد گفت:

    تصمیمی نداشتم در انتخابات شرکت کنم ولی اگر هدایت خواه بیاد رای میدم ولی به هدایت خواه نمیدم

  10. ناشناس گفت:

    دهن اصلاح طلبا رو صاف کنید . البته خدا رو شکر استان ما اصلاح طلب نداره و کلا به دو گروه تقسیم شدیم: 1- اصولگرا 2- بادیها ( یعنی کسایی که هر جا باد بوزه به همون سمت میرن

  11. حقیقت گفت:

    در تعجبم از کسانی که هیچ مقبولیتی ندارند و برای اصولگرایی تصمیم می گیرند. اولا که انتخاب صد نفر دیروز بر چه اساسی بوده است؟ ثانیا چطور برای شهرستان بویراحمد باید افرادی از شهرستان دیگر تصمیم بگیرند؟ ثالثا قبول شدن و مقبولیت فرد اصولگرا در بین مردم ملاک ارزیابی است نه در بین صد نفری که از شب و روزهای قبل دست به ……. برای تخریب دیگری و معلوم نیست چه جوری انتخاب شدند افراد.

  12. هموطن گفت:

    جون خوتون من توبره وش نیکنید . مردم 8 سال اختلاس ووووووووووووووو بینهایت دیگه را فراموش نکرده اند

  13. ناشناس گفت:

    ناراحتمون نکن ….نگوی که نمیای

دیدگاه شما