شنبه 9 خرداد 1394 - 0:18

تخریب مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمدی چه منافعی دارد؟!

و کلام آخر « بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم »

گروه سیاسی – مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمد عصاره ای از استعداد و توان مردم مستعد کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی هستند.

به گزارش بویرنیوز، یکی از مطالبات عمده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در ادوار گذشته این بوده که از ظرفیت فرزندان این دیار در سمت های مهم و کلیدی در سازمان های کشوری و وزارت خانه ها استفاده شود.

در این میان در دولت تدبیر و امید توجه بیشتری در این خصوص به افراد توانمند این دیار شد و زمینه رشد تعدادی از مدیران لایق این استان در مدیریت های کشوری حاصل شد.

برخی از رسانه های محلی استان این روزها نوک پیکان انتقادات خود را به سمت مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمدی در تهران گرفته اند و این موضوع را مطالبه مردم استان هم می داندد!

انشاله که نیت این دوستان دلسوزی برای توسعه استان است اما توجه به چند نکته مهم و ضروری است:

1 – افرادی که از این استان به مدیریت های کشوری رسیده اند با توان و تلاش خود به این موقعیت رسیده اند و منتی هم متوجه آنها نیست و البته نفس حضور این افراد در جایگاه های ملی خود یک نوع برند سازی برای کهگیلویه و بویراحمد است که نشان می دهد که مردم این منطقه از چه توان و ظرفیتی برخوردار هستند.

2 – ما باید به این نکته دقت کنیم که درست است این مدیران اصالتا کهگیلویه و بویراحمدی هستند اما آنها مدیر یک سازمان ملی هستند و باید تمام کشور را به یک چشم ببینند و اگر به جهت محرومیت منطقه خود قرار است کاری و کمکی انجام دهند این کمک اصلا قابلیت اطلاع رسانی نخواهد داشت چرا که بعدا خود این مدیران به نام منطقه گرایی محکوم می شوند.

مثلا اگر در رشد بقیه فرزندان استان موثر باشند یا بودجه بیشتری به استان بدهند نمی توانند این موضوعات را بیان کنند و نباید آنها را تحت فشار قرار داد تا این گونه خدمات را اطلاع رسانی کنند چرا که این بهترین بهانه برای تخریب آنها ست.

3 – اصلا حضور یک فرد از روستاهای محروم کهگیلویه و بویراحمد در مناصب مهم کشوری خود بهترین ایجاد انگیزه و مشوق برای سایر جوانان این دیار است تا تلاش کنند و رشد پیدا کنند و نباید صرفا از یک بعد به موضوع نگاه کرد.

4- همه سازمان ها و افراد شبیه هم نیستند و نمی توان انتظار یکسان مطابق انتظار خود از افراد داشت و یا توقعات جامعه را به شکل غیرمنطقی بالا برد چرا که این کار پایه گذاری یک بنای غلط و نادرست از افراد است.

به هر روی انتقاد خوب است اما نباید با بیان این گونه انتقادات در فضای رسانه ای زمینه را برای تخریب این مدیران فراهم آورد و یادمان باشد که اگر این مدیران کنار بروند دیگر فردی از همین دیار جای آنها را نخواهد گرفت.

و کلام آخر « بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم »

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152117
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عجیب گفت:

    به صورت کلی رسیدن هر فردی از استان به هر مسند کشوری قابل افتخار است.
    ولی چند نکته نیز قابل ذکر و شایان بررسی می باشد.

  2. عجیب 1 گفت:

    1- اینکه از کدام منطقه استان می باشد . زیرا در استان ما که از نظر فرهنگی (ان شا لله ) در حال پیشرفت هست نگاه ها جزیره ای و متفاوت است .

    2- از کدام حزب و باند سیاسی می باشد. زیرا دراستان جزء کدام حزب باشی به شدت تاثیر گذار است.

  3. عجیب 2 گفت:

    حال در این بحران خود مدیران و یا عامه مردم هر کدام به گونه ای در این موضوع درگیر آفت های خواسته و ناخواسته ای هستند که قابلیت بررسی ویژه ای دارند که در اینجا مجال بحث نیست و نه در حوصله جمع است و نه بنده، ولی امیدواریم که مدیران حداقل به این 2 مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

دیدگاه شما