جمعه 8 خرداد 1394 - 21:09

برانکو:اولویتم فعالیت‌در باشگاه است نه‌تیم ملی

به گزارش بویرنیوز، برانکو ایوانکوویچ که در تمرین تیم ملی حاضر شده بود در پایان تمرین در جمع خبرنگاران گفت: از حضور در اینجا لذت بردم و زیباترین لذت را زمانی می‌برم که کنار زمین هستم و اینکه بازیکنان چطور کار می‌کنند ودو بازیکن قدیمی هم بودند.

برانکو:اولویتم فعالیت‌در باشگاه است نه‌تیم ملی

وی افزود: دو بازیکن قدیمی تیم ملی هم هنوز در تمرینات هستند، مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان. آنها را دیدم می‌خواستم ببینیم وضعیت بازیکنان چطور است و چگونه کارمی‌کنند

وی در مورد دیدارش با کارلوس کی‌روش گفت: با او در مورد مشکلات تیم ملی صحبت کردیم و اینکه چطور می‌توان فوتبال ایران را ارتقا داد. چه مشکلاتی باید حل شود تا اوضاع بهتر شود و پتانسیلی که تیم ملی و فوتبال ایران دارد و اینکه در آینده چگونه شرایط بهتر شود.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه دلش برای حضور در تیم ملی تنگ نشده است، گفت: من وقتی از ایران رفتم قرار بود سرمربی تیم ملی کرواسی شوم این اتفاق بعد از جام جهانی آلمان رخ داد اما گفتم می‌خواهم سرمربی باشگاهی شوم و دیگر نمی‌خواهم در تیم‌های ملی کار کنم زیرا در تیم‌های باشگاهی هر روز می‌توان کار کرد و بهتر به فوتبال خدمت کرد. اولویت اصلی من اکنون کار در باشگاه است.

برانکو در مورد حضور کی‌روش در تیم ملی گفت: او همکار من است که ثروتی از تجربه دارد، در تیم‌های رئال و منچستر مربیگری کرده است و سرمربی تیم ملی پرتغال بوده است. تیم ملی باید چنین مربی داشته باشد که تجربه‌ای بیش از ۳۰ سال را دارد و طبیعی است که تجربه تنها کافی نیست و تبادل افکار هم خوب است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه امروز بازیکنانی هم برای تیمش در فصل آینده انتخاب کرد یا نه، گفت: طبیعی است که روند انتخاب باید مداوم انجام شود و مشخص است که پرسپولیس باید تیمش را تقویت کند و بازیکنانی که جالب توجه هستند را پرسپولیس جذب کند. اما ما بازیکنانی را که انتخاب کنیم به رسانه‌ها نمی‌گوییم بلکه باشگاه ابتدا تلاشش را برای جذب بازیکن انجام می‌دهد و پس از توافق و به نتیجه رسیدن مذاکرات نام آنها را به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد این البته میل و خواسته ما است اما باید ببینیم مسائل مالی و بودجه‌ای هم چگونه وضعیتی دارد./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152105
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما